Hiihtoloma vko 10
Lähetetty: 02 Maalis 2008, 09:31
Onko täällä kainuun perällä muita kerholaisia/vannareita
Mäenlaskussa ollaan UKKOHALLA:ssa koko vikko
Kerholaisia on nyt me ja trasitmies (Jouko Mäki-Lohiluoma mp3)
loppuviikosta tulee yks lisää
Taas kerran on yks PIEHINKI koffittelu
Mäenlaskussa ollaan UKKOHALLA:ssa koko vikko
Kerholaisia on nyt me ja trasitmies (Jouko Mäki-Lohiluoma mp3)
Taas kerran on yks PIEHINKI koffittelu