Sivu 1/1

Hiihtoloma vko 10

Lähetetty: 02 Maalis 2008, 09:31
Kirjoittaja karaVANNARI
Onko täällä kainuun perällä muita kerholaisia/vannareita :?: :?: :?:

Mäenlaskussa ollaan UKKOHALLA:ssa koko vikko :roll: :roll: :roll:

Kerholaisia on nyt me ja trasitmies (Jouko Mäki-Lohiluoma mp3) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: loppuviikosta tulee yks lisää 8) 8) 8) 8)

Taas kerran on yks PIEHINKI koffittelu :roll:

Re: Hiihtoloma vko 10

Lähetetty: 08 Maalis 2008, 09:27
Kirjoittaja karaVANNARI
Nyt ois se päivä ku lomat ois lusuttu jote home kutsuu :!: :!: :!:

Tuolta ala parkista ponkasimme yhe g20 sinine (tuunattu ruosteella) ja yhe uus koppase sinine (tuunattu kovalla käytönjäljellä) :lol:

Mäkeä o laskettu suksilla, lautalla & pulkalla kait tuo reikä pörssin pohjas o tavallansa tienattu 8) 8) 8)

Suosittelen ehtottomasti kaikkia kokeilemaan yhen tai toisenki kohovi jäläkeen laskemaan mäkeä pulkalla tai kelkalla :mrgreen:
Ku rinteistä sammuu valot ottalamppu päähä ja mäkehe tuntuu kohtalaisen äkäseltä tuommone pulkka mallia lapsi ku arse o ainujoka mahtuu kyytiin :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Vaikka ylös joutu käveleen oli kyllä kohtalaisen miehekäs olo tulla alas 8) 8) 8)
Kattohan tuo rinnetamppari kuski vähä pitkää että mitä v..ttua nuo ukot täälä rinteesä tarpoo pimeässä pulkkien kanssa :shock:
Sanonta kaikkea pitää kokeilla kerran pitää kutinsa mutta tuota pulkka homma pitää kokeilla aina ku o mahollista/jaksaa jurppasta mäen päälle :roll: :roll: :roll:

Kiitos & anteeks!

:shock: :shock: :shock: Löyty vaniki tuolta kinoksen sisältä 8) 8) 8)