Ajjat on muuttuneet, ennää ei ole Chevy-avolavaa, ja pakettiautokantakin on saksalaista, mites tulleekos sitä tämmösesta hetj automaattibannit?
Ei vaan, vähän on niinku vanahaan tuttuun oisi törmänny.
t.
Vihis
Nonnii ja ohan teilä kaseissanne komiampi äänikinHarri kirjoitti:Kyllä tänne mahtuu kaikenmallista/ -maalaista kulkinetta sekaan, tuntuu vaan että me detroitilaisten peltikasojen kuskaajat ollaan enempi "äänessä"