autoharrastukseen liittyvää
-
Vihis
- Viestit: 5
- Liittynyt: 19 Maalis 2008, 06:53
Viesti
Kirjoittaja Vihis »
Hetj hyppäsi silimille tämä, näin Oululaiselle
Jahka, jos, niin pittääpä seurailla, tullahan varmaan poikiin kanssa kahtomaan

-
Juge
- Viestit: 841
- Liittynyt: 15 Kesä 2004, 13:08
- Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti
Kirjoittaja Juge »
viekää autot hallin sisään näytille ja pitäkää miitti siellä

Chevy Van 350TBI -91 HA
Notta tuata taitaa krannis olla parempaa ropsua
-
aapo 982
- Viestit: 91
- Liittynyt: 30 Huhti 2004, 23:31
- Paikkakunta: kuhmo
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja aapo 982 »
aapo 982 ainaski pistäytyy 100 prosettisesti oulussa tuolloin
kaikki on opittava kantapään kautta
-
minivani
- Viestit: 185
- Liittynyt: 28 Heinä 2006, 23:13
- Paikkakunta: pohojois-pohojanmaa
Viesti
Kirjoittaja minivani »
Pitäähän sinne mennä kertaakaan en oo ollu pois.
Päästövero IHANAN KALLIS
Kyntömies ei vakoa valitse
PONTIACILLA piireihin
-
peeveli1
- Viestit: 179
- Liittynyt: 07 Syys 2004, 18:38
- Paikkakunta: Ivalo
Viesti
Kirjoittaja peeveli1 »
Tarkotus olis tulla.Katkasee kevään aikas kivasti aina...
Ivalon LänsiAutoilijat.Ivalon vastalause kansainväliselle ilmastosopimukselle!
Herra nro:1335
-
rasse
- Viestit: 1026
- Liittynyt: 23 Syys 2007, 22:59
- Paikkakunta: Ivalo
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja rasse »
Vois lähteekin etelän reissulle jollei töitä pukkaa...