Sivu 1/1
Tampereelle
Lähetetty: 23 Maalis 2008, 15:28
Kirjoittaja T-roy
"Onko Tampereelle mäniöitä,juna mäni justiisa".
Vaan eipä hätää. Tarkotus olis startata Emma kello kymmenen
ja suuntaa kohti Mansestaria.
Mukaan mahtuis 6 matkustajaa minun lisäks.
Aattelin josko vähän osallistus bensa kustannuksiin ku sitä
menis tolla reissulla satakunta litraa.
Takaskin pääsee iltapäivästä tai alkuillasta ku on kokoukset
kokoiltu ja autot ihmetelty.
Re: Tampereelle
Lähetetty: 24 Maalis 2008, 13:49
Kirjoittaja Miksu
Nouto malmilta ja etupenkinmenolippu ja takapenkinpaluu

niin alkaa olee homma kasas.
Siis yksin ei tartte mennä

Re: Tampereelle
Lähetetty: 28 Maalis 2008, 20:27
Kirjoittaja T-roy
Meinaako koko runsaslukuinen pääkaupunkiseudun VTCF -jäsenistö
lähteä omilla kaapeillaan HOT ROD & ROCK SHOW:hun

(+kokous)
Hyvä on jos lähtee niin saadaan monen kilsan jono pelkkiä
Amerikan ihmeitä peräjälkeen.
Mahtaa olla Hämeelinnantie tukossa.
On siinä Janakkalalaisilla,(olipa vaikee sana kirjottaa),ihmettelemistä.
5 paikkaa on vielä mun ja Miksun lisäks vapaana Emmassa.

Re: Tampereelle
Lähetetty: 28 Maalis 2008, 23:00
Kirjoittaja Anssi Koljonen
Anssi ilmottautuu jousillle
Laitan privalla yhteystiedot myöhemmin

Re: Tampereelle
Lähetetty: 29 Maalis 2008, 16:52
Kirjoittaja T-roy
Just katoin pojan hoitojaksoja ja siinä kävi niin että
emäntä tunkee mukaan.Eli paikat vähenee...
Oisko kiva nähdä vaikka 11.00 keimolanportilla ja lähtee
siitä porukalla etenee.
Vielä ku sais jostain Laapuhelimen niin vois kimpassa nauraa
ohi ajaville muovisille, korealaisille pilailuvälineille
Re: Tampereelle
Lähetetty: 30 Maalis 2008, 18:42
Kirjoittaja TIIKERI
Kaksi lisää kyytiin tulee,Miksun parkkikselta
Re: Tampereelle
Lähetetty: 30 Maalis 2008, 20:01
Kirjoittaja T-roy
Eli yx paikka vapaana.
Re: Tampereelle
Lähetetty: 24 Huhti 2008, 12:49
Kirjoittaja T-roy
Laitappa Miksu osotetta mistä teidät haetaan.
Lähdetään kotoo klo 10.00 et siitä vajaa puol tuntii.
Jos 11.00 lähettäs keimolanportista niin voisin soittaa
Anssille et missä nähdään vai haetaanko kotipihasta?
Re: Tampereelle
Lähetetty: 24 Huhti 2008, 14:37
Kirjoittaja TIIKERI
Re: Tampereelle
Lähetetty: 24 Huhti 2008, 16:08
Kirjoittaja Anssi Koljonen
Joo soittele.Mä asun tässä aika liki motaria mut mamma nakkaa mut tohon A24 pihaan.Ja se on ihan motarin vieressä eli n.500m lenkki motarilta.Kerron tarkemmin puhelimessa

Re: Tampereelle
Lähetetty: 24 Huhti 2008, 20:57
Kirjoittaja baby
tänään varmistin lähtöni tampereelle. lähen la aamusta ajelee jarille tampereelle.
Re: Tampereelle
Lähetetty: 24 Huhti 2008, 22:13
Kirjoittaja Micke
Lähden jo huomenna,että olen hyvissä ajoissa

nähdään lauantaina baby
Re: Tampereelle
Lähetetty: 25 Huhti 2008, 09:11
Kirjoittaja Juge
mekin lähetään tänää ettei vaan myöhästy

Re: Tampereelle
Lähetetty: 25 Huhti 2008, 20:43
Kirjoittaja Micke
Olen paikalla Tampereella ja löysin jostain nettiyhteys,huone kaverit ovat vielä hukassa

Re: Tampereelle
Lähetetty: 25 Huhti 2008, 21:13
Kirjoittaja baby
joo huomenis nähää
Re: Tampereelle
Lähetetty: 25 Huhti 2008, 22:25
Kirjoittaja TIIKERI
Re: Tampereelle
Lähetetty: 25 Huhti 2008, 23:46
Kirjoittaja Juge
so on ku soittaa samassa huoneessa oleville jokaselle yksitellen

Re: Tampereelle
Lähetetty: 26 Huhti 2008, 07:46
Kirjoittaja Anssi Koljonen
Eikös solis helpompi kierrättää puhelinta jos kaikkien kanssa haluaa turista

Re: Tampereelle
Lähetetty: 26 Huhti 2008, 19:35
Kirjoittaja Anssi Koljonen
TODELLA ISO KIITOS T-ROYLLE matkan kyydityksistä.
Erittäin onnistunut reissu ja sain kyydin varmistettua seuraavalle kerralle jos on tarvis.
Paljon tuli uusia nimmareita tutuiksi ja kävin kättelemässä kerhon puh.joht sekä ne kaksinaista jotka oli pöydän takana kokouksessa.Susci ja toisen nimee en muista

Re: Tampereelle
Lähetetty: 26 Huhti 2008, 21:11
Kirjoittaja Obelix
Moi vaan kaikille...
Kuvia löytyy
http://www.aivansama.com sivuilta paparazzia osiosta..
Katselkaa ja viihtykää...
T: Leevi
Re: Tampereelle
Lähetetty: 26 Huhti 2008, 22:23
Kirjoittaja Micke
Kiitokset Obelixille kuvista ja kiitos kaikille Tamperen vierailijat mukavasta iltapäivästa ,oli hauskaa nähdä vanhoja ja uusia tuttuja nyt taas talven jälkeen

Re: Tampereelle
Lähetetty: 27 Huhti 2008, 08:13
Kirjoittaja T-roy
Tais se toinen "vamppi"

sillä pöydän takana ollu Piude...
Ei mitään kiitoksii tai ainahan ne hyvältä tuntuu saada muiltakin kun vai...
Nyt kello on sunnuntaina 8:07 ja rupee pikkuhiljaa kolisee tuo
olunenkin nuppiin. Vielä en oo kerenny sänkyyn ku vaimo oli
siellä viime yön, et ehkä mäki joskus saan mennä......
KAIKILLE ISO KIITOS JA ANTEEKSI!!!!!!
Re: Tampereelle
Lähetetty: 27 Huhti 2008, 13:59
Kirjoittaja baby
joo tuli käytyy
kiitokset vaan kaikille hyvästä seurasta
ja erityisesti osaston pitäjille joilla vasta tänää illalla on päivä vasta ohi
Re: Tampereelle
Lähetetty: 28 Huhti 2008, 09:44
Kirjoittaja Anut
Kiitoksia vaan kävijöille ja tuuraajille osaston ylläpitämisestä, tänä vuonna ei pyttyä osastolle herunut (oli muut vissii panostannu enemmän), mut onneksi Timppa sai 2 pokaalin ! Onnea siitä
Kesällä nähtäillään
T. Jussi & Anu
Re: Tampereelle
Lähetetty: 28 Huhti 2008, 16:11
Kirjoittaja TIIKERI
Re: Tampereelle
Lähetetty: 28 Huhti 2008, 17:52
Kirjoittaja Anssi Koljonen
Mielestäni kyydissä oli molemmat tikut paluumatkalla voin myös olla väärässä.
Paidasta ei hajua

Re: Tampereelle
Lähetetty: 28 Huhti 2008, 19:31
Kirjoittaja TIIKERI
Re: Tampereelle
Lähetetty: 28 Huhti 2008, 22:49
Kirjoittaja Micke
Re: Tampereelle
Lähetetty: 29 Huhti 2008, 10:47
Kirjoittaja T-roy
Kyllä me tultiin alle sen viimevuotisen 8:n tunnin...
Osalliset varmaan tietää tapauksesta...
Vielä Jukalle tiedoksi saatettakoon niistä
kotimaisista puukengistä.
http://www.talla.fi/myyntipaikat.html
Kuveja
Lähetetty: 11 Touko 2008, 10:55
Kirjoittaja Ninni
Morjens,
Yritin näpsiä kuvia myös VTCF:n touhuista, vaikka olinkin "väärän kerhon" osastolla hommissa

Muutamia tilannekuvia
TÄÄLLÄ
Jos joku haluaa isomman otoksen, tai vaikka oman kuvansa poistettavaksi netistä, niin YV:tä voi laittaa mulle.