Sivu 1/1

Tampereelle

Lähetetty: 23 Maalis 2008, 15:28
Kirjoittaja T-roy
"Onko Tampereelle mäniöitä,juna mäni justiisa".

Vaan eipä hätää. Tarkotus olis startata Emma kello kymmenen
ja suuntaa kohti Mansestaria.
Mukaan mahtuis 6 matkustajaa minun lisäks.

Aattelin josko vähän osallistus bensa kustannuksiin ku sitä
menis tolla reissulla satakunta litraa.

Takaskin pääsee iltapäivästä tai alkuillasta ku on kokoukset
kokoiltu ja autot ihmetelty.

Re: Tampereelle

Lähetetty: 24 Maalis 2008, 13:49
Kirjoittaja Miksu
Nouto malmilta ja etupenkinmenolippu ja takapenkinpaluu :mrgreen: niin alkaa olee homma kasas.
Siis yksin ei tartte mennä :!:

Re: Tampereelle

Lähetetty: 28 Maalis 2008, 20:27
Kirjoittaja T-roy
Meinaako koko runsaslukuinen pääkaupunkiseudun VTCF -jäsenistö
lähteä omilla kaapeillaan HOT ROD & ROCK SHOW:hun :?: (+kokous)

Hyvä on jos lähtee niin saadaan monen kilsan jono pelkkiä
Amerikan ihmeitä peräjälkeen.
Mahtaa olla Hämeelinnantie tukossa.
On siinä Janakkalalaisilla,(olipa vaikee sana kirjottaa),ihmettelemistä.

5 paikkaa on vielä mun ja Miksun lisäks vapaana Emmassa. 8)

Re: Tampereelle

Lähetetty: 28 Maalis 2008, 23:00
Kirjoittaja Anssi Koljonen
Anssi ilmottautuu jousillle :mrgreen:
Laitan privalla yhteystiedot myöhemmin 8)

Re: Tampereelle

Lähetetty: 29 Maalis 2008, 16:52
Kirjoittaja T-roy
Just katoin pojan hoitojaksoja ja siinä kävi niin että
emäntä tunkee mukaan.Eli paikat vähenee...

Oisko kiva nähdä vaikka 11.00 keimolanportilla ja lähtee
siitä porukalla etenee.

Vielä ku sais jostain Laapuhelimen niin vois kimpassa nauraa
ohi ajaville muovisille, korealaisille pilailuvälineille

Re: Tampereelle

Lähetetty: 30 Maalis 2008, 18:42
Kirjoittaja TIIKERI
Kaksi lisää kyytiin tulee,Miksun parkkikselta

Re: Tampereelle

Lähetetty: 30 Maalis 2008, 20:01
Kirjoittaja T-roy
Eli yx paikka vapaana.

Re: Tampereelle

Lähetetty: 24 Huhti 2008, 12:49
Kirjoittaja T-roy
Laitappa Miksu osotetta mistä teidät haetaan.
Lähdetään kotoo klo 10.00 et siitä vajaa puol tuntii.

Jos 11.00 lähettäs keimolanportista niin voisin soittaa
Anssille et missä nähdään vai haetaanko kotipihasta?

Re: Tampereelle

Lähetetty: 24 Huhti 2008, 14:37
Kirjoittaja TIIKERI
MJKAT ja TIIKERI löytyy jostain malmin kuppilasta,todennäköisesti TISSIBAARISTA :lol: :lol: :lol:

Re: Tampereelle

Lähetetty: 24 Huhti 2008, 16:08
Kirjoittaja Anssi Koljonen
Joo soittele.Mä asun tässä aika liki motaria mut mamma nakkaa mut tohon A24 pihaan.Ja se on ihan motarin vieressä eli n.500m lenkki motarilta.Kerron tarkemmin puhelimessa :mrgreen:

Re: Tampereelle

Lähetetty: 24 Huhti 2008, 20:57
Kirjoittaja baby
tänään varmistin lähtöni tampereelle. lähen la aamusta ajelee jarille tampereelle.

Re: Tampereelle

Lähetetty: 24 Huhti 2008, 22:13
Kirjoittaja Micke
Lähden jo huomenna,että olen hyvissä ajoissa :D :D nähdään lauantaina baby

Re: Tampereelle

Lähetetty: 25 Huhti 2008, 09:11
Kirjoittaja Juge
mekin lähetään tänää ettei vaan myöhästy :mrgreen:

Re: Tampereelle

Lähetetty: 25 Huhti 2008, 20:43
Kirjoittaja Micke
Olen paikalla Tampereella ja löysin jostain nettiyhteys,huone kaverit ovat vielä hukassa :D

Re: Tampereelle

Lähetetty: 25 Huhti 2008, 21:13
Kirjoittaja baby
joo huomenis nähää

Re: Tampereelle

Lähetetty: 25 Huhti 2008, 22:25
Kirjoittaja TIIKERI
Aika hyvin menee kun koitin BLIDZZARDIA tavoitella(puhelimessa koko ajan,joten en saanut yhteyttä) no,jugelle ja makselille kokeilin soittaa sama homma.Sitten sain JUGEn kiinni ja sanoi makselin ja suscin olevan siinä vieressä,eikä tietoa BLIDZZARDista.
NO puhelimesta uusi numero ja sieltä MICKE ja samassa porukassa edellisten kanssa :lol: :lol: :lol: ei paljon auta,kysyin sitten löytyisikö KUKON JUSSIN numeroa heiltä keltään ja MAKSELIlta se sitten löytyi ja lähetti sen tekstarina,ei muutakuin tallentaa ja soittaa,NI s***ana TALLENSI MAKSELIN NUMERON JA TOISESSA PÄÄSSÄ KYSELTIIN MONTAKOS TIKRU ON OIKEEN JUONU :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

PIENET ON PIIRIT............................. 8) 8) 8)

Re: Tampereelle

Lähetetty: 25 Huhti 2008, 23:46
Kirjoittaja Juge
so on ku soittaa samassa huoneessa oleville jokaselle yksitellen :mrgreen:

Re: Tampereelle

Lähetetty: 26 Huhti 2008, 07:46
Kirjoittaja Anssi Koljonen
Eikös solis helpompi kierrättää puhelinta jos kaikkien kanssa haluaa turista :mrgreen:

Re: Tampereelle

Lähetetty: 26 Huhti 2008, 19:35
Kirjoittaja Anssi Koljonen
TODELLA ISO KIITOS T-ROYLLE matkan kyydityksistä.
Erittäin onnistunut reissu ja sain kyydin varmistettua seuraavalle kerralle jos on tarvis.
Paljon tuli uusia nimmareita tutuiksi ja kävin kättelemässä kerhon puh.joht sekä ne kaksinaista jotka oli pöydän takana kokouksessa.Susci ja toisen nimee en muista :mrgreen:

Re: Tampereelle

Lähetetty: 26 Huhti 2008, 21:11
Kirjoittaja Obelix
Moi vaan kaikille...

Kuvia löytyy http://www.aivansama.com sivuilta paparazzia osiosta..
Katselkaa ja viihtykää...


T: Leevi

Re: Tampereelle

Lähetetty: 26 Huhti 2008, 22:23
Kirjoittaja Micke
Kiitokset Obelixille kuvista ja kiitos kaikille Tamperen vierailijat mukavasta iltapäivästa ,oli hauskaa nähdä vanhoja ja uusia tuttuja nyt taas talven jälkeen :D :D

Re: Tampereelle

Lähetetty: 27 Huhti 2008, 08:13
Kirjoittaja T-roy
Tais se toinen "vamppi" :wink: sillä pöydän takana ollu Piude...

Ei mitään kiitoksii tai ainahan ne hyvältä tuntuu saada muiltakin kun vai...
Nyt kello on sunnuntaina 8:07 ja rupee pikkuhiljaa kolisee tuo
olunenkin nuppiin. Vielä en oo kerenny sänkyyn ku vaimo oli
siellä viime yön, et ehkä mäki joskus saan mennä......

KAIKILLE ISO KIITOS JA ANTEEKSI!!!!!!

Re: Tampereelle

Lähetetty: 27 Huhti 2008, 13:59
Kirjoittaja baby
joo tuli käytyy
kiitokset vaan kaikille hyvästä seurasta
ja erityisesti osaston pitäjille joilla vasta tänää illalla on päivä vasta ohi

Re: Tampereelle

Lähetetty: 28 Huhti 2008, 09:44
Kirjoittaja Anut
Kiitoksia vaan kävijöille ja tuuraajille osaston ylläpitämisestä, tänä vuonna ei pyttyä osastolle herunut (oli muut vissii panostannu enemmän), mut onneksi Timppa sai 2 pokaalin ! Onnea siitä :D

Kesällä nähtäillään

T. Jussi & Anu

Re: Tampereelle

Lähetetty: 28 Huhti 2008, 16:11
Kirjoittaja TIIKERI
Kiitoksia vaan T-ROY:lle kuljetuksista ja matkaseuralaisille

Lisätään tähän sitten viellä KATOAMIS ILMOITUS :lol: :lol: :lol:
Eli yksi pari MICKEn tekemiä ojatikkuja,nähty viimeksi pirkkahallin parkkipaikalla
ja ilmeisesti yksi paitakin samalla reissulla kadonnut lasten koko ja ostettu näyttelystä :lol: :lol: :lol:

Kyllä tampere on pitkällä,kun perjantaina tuli jo pakattua reppu ja sunnuntaina vasta pääsi kotia :wink: :wink: :wink:
Että semmonen reissu tällä kertaa........

Re: Tampereelle

Lähetetty: 28 Huhti 2008, 17:52
Kirjoittaja Anssi Koljonen
Mielestäni kyydissä oli molemmat tikut paluumatkalla voin myös olla väärässä.
Paidasta ei hajua :mrgreen:

Re: Tampereelle

Lähetetty: 28 Huhti 2008, 19:31
Kirjoittaja TIIKERI
Tikut paikallistettu paita viellä kateissa :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Tampereelle

Lähetetty: 28 Huhti 2008, 22:49
Kirjoittaja Micke
Kyllä mä luulin että T-Roy:n vani kulkis pikkasen lujempaa,että ei tarvis kestää yks vuorokausi Tampereelta Helsinkiin :mrgreen: :mrgreen: tai oliko se niin että se johtui matkustajista :?: :mrgreen:

Re: Tampereelle

Lähetetty: 29 Huhti 2008, 10:47
Kirjoittaja T-roy
Kyllä me tultiin alle sen viimevuotisen 8:n tunnin... :wink:
Osalliset varmaan tietää tapauksesta...

Vielä Jukalle tiedoksi saatettakoon niistä
kotimaisista puukengistä.

http://www.talla.fi/myyntipaikat.html

Kuveja

Lähetetty: 11 Touko 2008, 10:55
Kirjoittaja Ninni
Morjens,

Yritin näpsiä kuvia myös VTCF:n touhuista, vaikka olinkin "väärän kerhon" osastolla hommissa ;)
Muutamia tilannekuvia TÄÄLLÄ

Jos joku haluaa isomman otoksen, tai vaikka oman kuvansa poistettavaksi netistä, niin YV:tä voi laittaa mulle.