Sivu 1/1
MEETINGI KUVIA 2008
Lähetetty: 24 Kesä 2008, 22:51
Kirjoittaja baby
Re: MEETINGI KUVIA 2008
Lähetetty: 25 Kesä 2008, 01:14
Kirjoittaja crashline
Re: MEETINGI KUVIA 2008
Lähetetty: 25 Kesä 2008, 17:15
Kirjoittaja Ninni
Niinpä, uima-allaskuvakin oli aika sumee

Re: MEETINGI KUVIA 2008
Lähetetty: 08 Heinä 2008, 22:39
Kirjoittaja baby
Re: MEETINGI KUVIA 2008
Lähetetty: 08 Heinä 2008, 22:44
Kirjoittaja Neenu
Ja mä oon taas tosi edustava noissa kuvissa

Re: MEETINGI KUVIA 2008
Lähetetty: 08 Heinä 2008, 22:46
Kirjoittaja baby
tottakai vain hyvät kuvat kelpaa koko meetingi väelle
Re: MEETINGI KUVIA 2008
Lähetetty: 08 Heinä 2008, 23:11
Kirjoittaja Wille
noista kuvistahan saa ihan selkeästi vääristyneen käsityksen todellisista tilanteista
teennäistä hauskaa, vai onko sittenkään? on ne hulluja

Re: MEETINGI KUVIA 2008
Lähetetty: 10 Heinä 2008, 00:21
Kirjoittaja TIIKERI
Re: MEETINGI KUVIA 2008
Lähetetty: 10 Heinä 2008, 03:00
Kirjoittaja ßlizzard
Manse Vans Weekend kuvia
Lähetetty: 10 Heinä 2008, 12:47
Kirjoittaja Ninni
Tässä olisi
Seitsemisen kuvia.
edit: 13.07.Kuvat näkyvät oikein vain Mozillalla...

Re: MEETINGI KUVIA 2008
Lähetetty: 10 Heinä 2008, 15:09
Kirjoittaja Neenu
Mutta moni ei olekaan nähnyt oikeeta Tiikeriä livenä, kun taas mun kuvia on maalailtu monen kodin seinille. Se selittää lähikuvat!

Re: MEETINGI KUVIA 2008
Lähetetty: 10 Heinä 2008, 16:49
Kirjoittaja Micke
Re: MEETINGI KUVIA 2008
Lähetetty: 10 Heinä 2008, 18:29
Kirjoittaja TIIKERI
Re: MEETINGI KUVIA 2008
Lähetetty: 11 Heinä 2008, 01:54
Kirjoittaja Jakke 1114
Re: MEETINGI KUVIA 2008
Lähetetty: 11 Heinä 2008, 07:55
Kirjoittaja TIIKERI
Re: MEETINGI KUVIA 2008
Lähetetty: 11 Heinä 2008, 12:10
Kirjoittaja Jakke 1114
Re: MEETINGI KUVIA 2008
Lähetetty: 11 Heinä 2008, 12:51
Kirjoittaja TIIKERI
Re: MEETINGI KUVIA 2008
Lähetetty: 07 Elo 2008, 23:40
Kirjoittaja baby
muutama hulabaloo kuva lisätty
http://babykalervovirtanen.spaces.live.com/?lc=1035
kulta maistuu hyvälle
Re: MEETINGI KUVIA 2008
Lähetetty: 04 Joulu 2008, 23:26
Kirjoittaja baby
Re: MEETINGI KUVIA 2008
Lähetetty: 05 Joulu 2008, 21:48
Kirjoittaja kanadan vani
Olihan Babylle kertynyt hienoja kuvia vuodelle 2008

Re: MEETINGI KUVIA 2008
Lähetetty: 06 Joulu 2008, 01:01
Kirjoittaja baby
jep ja kohta saa tehdä uuden kansio ens vuodelle.. helmikuus eka..
tai jo uutenavuonna jotain,,,????
Re: MEETINGI KUVIA 2008
Lähetetty: 19 Joulu 2008, 09:24
Kirjoittaja baby
Re: MEETINGI KUVIA 2008
Lähetetty: 20 Joulu 2008, 19:55
Kirjoittaja ßlizzard
pirskatti tuli hyviä muistoja nuista peipin kuvista ,varsinkin norjanreissulta
tulis jo ens kesä ja miittinkejä

sais TAAS nolata ittensä

Re: MEETINGI KUVIA 2008
Lähetetty: 23 Joulu 2008, 17:28
Kirjoittaja Jani80
on kyllä hyviä kuvia

jokohan tuota itsekkin ens kesänä tohtis johonkin miittiin lähteä... ei oo tullu käytyä yhessäkään

Re: MEETINGI KUVIA 2008
Lähetetty: 23 Joulu 2008, 21:34
Kirjoittaja baby
KYL NE KAIKKI ON MAHTAVIA KOKEMUKSIA OLLU JA LAPSETKIN VIIHTYY MATKASSA MUKAVASTI.,, melkein aina mukana..
Re: MEETINGI KUVIA 2008
Lähetetty: 23 Joulu 2008, 23:32
Kirjoittaja Micke
Jani80 kirjoitti:on kyllä hyviä kuvia

jokohan tuota itsekkin ens kesänä tohtis johonkin miittiin lähteä... ei oo tullu käytyä yhessäkään

No imanmuuta,joskus pitää olla ensimäinen kerta ja nyt sulla on hyvää tilaisuus kokeilla 5-7 päivää kesäkuuta -09 kun Oulun porukka järjästää miiti Hailuodolla
Re: MEETINGI KUVIA 2008
Lähetetty: 24 Joulu 2008, 00:09
Kirjoittaja dieseli
on se vaan niin hienoo käydä noissa meeteissä.tulis vaan jo taas kesä.
Re: MEETINGI KUVIA 2008
Lähetetty: 24 Joulu 2008, 00:34
Kirjoittaja Jani80
juu täätyy kait se koittaa piästä ainakin tuonne hailuotoon

Re: MEETINGI KUVIA 2008
Lähetetty: 24 Joulu 2008, 17:20
Kirjoittaja peeveli1
Lomat varattu hailuotoa varten ja vieläkö pääsis kesärenkailla reissuun mukuloitte kaa!

Re: MEETINGI KUVIA 2008
Lähetetty: 26 Joulu 2008, 16:28
Kirjoittaja kanadan vani
Micke kirjoitti:Jani80 kirjoitti:on kyllä hyviä kuvia

jokohan tuota itsekkin ens kesänä tohtis johonkin miittiin lähteä... ei oo tullu käytyä yhessäkään

No imanmuuta,joskus pitää olla ensimäinen kerta ja nyt sulla on hyvää tilaisuus kokeilla 5-7 päivää kesäkuuta -09 kun Oulun porukka järjästää miiti Hailuodolla
Sinne lähtee kaikki!
Re: MEETINGI KUVIA 2008
Lähetetty: 28 Joulu 2008, 01:09
Kirjoittaja virho
no tervetuloa kaikki koneen käyntiin saavat ja kynnelle kykenevät ouluu hailuoto miitingssiin , luvasssa kaekkea kivaa lapsille ja lapsen mielisille" aikaisille" ,, polliisia ei tartte pelätä ,, ku olemme saaressa

tarkempaa tietoa tulee tammikuun alusta tulevasta ohjelmasta,,,,,,,,,,,,,,
