Sivu 1/1

MEETINGI KUVIA 2008

Lähetetty: 24 Kesä 2008, 22:51
Kirjoittaja baby
moro linkki meetingi kuviin
jotain satunnaisii kuvia

http://babykalervovirtanen.spaces.live. ... lideshow=0

Re: MEETINGI KUVIA 2008

Lähetetty: 25 Kesä 2008, 01:14
Kirjoittaja crashline
Ei nuista kuvista meinaa saada mitään tolkkua kun on jotkut hauskat liekit siinä taustalla hämäämässä. 8) 8) 8) 8) 8)

Nyt näky kuvat :D

Re: MEETINGI KUVIA 2008

Lähetetty: 25 Kesä 2008, 17:15
Kirjoittaja Ninni
crashline kirjoitti:Ei nuista kuvista meinaa saada mitään tolkkua kun on jotkut hauskat liekit siinä taustalla hämäämässä. 8) 8) 8) 8) 8)
Niinpä, uima-allaskuvakin oli aika sumee :lol: :lol:

Re: MEETINGI KUVIA 2008

Lähetetty: 08 Heinä 2008, 22:39
Kirjoittaja baby

Re: MEETINGI KUVIA 2008

Lähetetty: 08 Heinä 2008, 22:44
Kirjoittaja Neenu
Ja mä oon taas tosi edustava noissa kuvissa :mrgreen:

Re: MEETINGI KUVIA 2008

Lähetetty: 08 Heinä 2008, 22:46
Kirjoittaja baby
tottakai vain hyvät kuvat kelpaa koko meetingi väelle

Re: MEETINGI KUVIA 2008

Lähetetty: 08 Heinä 2008, 23:11
Kirjoittaja Wille
noista kuvistahan saa ihan selkeästi vääristyneen käsityksen todellisista tilanteista :lol:

teennäistä hauskaa, vai onko sittenkään? on ne hulluja :twisted:

Re: MEETINGI KUVIA 2008

Lähetetty: 10 Heinä 2008, 00:21
Kirjoittaja TIIKERI
Neenu kirjoitti:Ja mä oon taas tosi edustava noissa kuvissa :mrgreen:
Sinulla LUCIFER ei kyllä ollu lähikuvia niinkuin minulla.mikä jättää toisinaan ajatuksen ,miksi minusta otetaan vain lähi kuvia.JA STRÖMSSÖÖ VOI VASTATA SIIHEN...............(ehken,veikkaisin jottei ne halua salamasta vasta valoitusta :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )

Re: MEETINGI KUVIA 2008

Lähetetty: 10 Heinä 2008, 03:00
Kirjoittaja ßlizzard
TIIKERI kirjoitti:SIIHEN...............(ehken,veikkaisin jottei ne halua salamasta vasta valoitusta :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )
NI !! saakelo

Manse Vans Weekend kuvia

Lähetetty: 10 Heinä 2008, 12:47
Kirjoittaja Ninni
Tässä olisi Seitsemisen kuvia.

edit: 13.07.Kuvat näkyvät oikein vain Mozillalla... :roll:

Re: MEETINGI KUVIA 2008

Lähetetty: 10 Heinä 2008, 15:09
Kirjoittaja Neenu
Mutta moni ei olekaan nähnyt oikeeta Tiikeriä livenä, kun taas mun kuvia on maalailtu monen kodin seinille. Se selittää lähikuvat! :mrgreen:

Re: MEETINGI KUVIA 2008

Lähetetty: 10 Heinä 2008, 16:49
Kirjoittaja Micke
Se on pakko ottaa lähikuvia kun tikru on niin laiha että se ei näy jos kuvaa vähän kauempaa :D :D jos taas käyttää salama se on jo röntgenkuvaus ja voi aiheutta vaara tikerille :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: MEETINGI KUVIA 2008

Lähetetty: 10 Heinä 2008, 18:29
Kirjoittaja TIIKERI
Micke kirjoitti:Se on pakko ottaa lähikuvia kun tikru on niin laiha että se ei näy jos kuvaa vähän kauempaa :D :D jos taas käyttää salama se on jo röntgenkuvaus ja voi aiheutta vaara tikerille :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
En muuten muistanukkaan tuota röntgenkuvaus hommaa :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ,hauskaa taas oli jossain?norjassa?
Et treenakkaa vaan niitä vatsakkaita lihaksia :lol: :lol: :lol:
Ja MICKE odotappa vain meettinkiä,kaikkeen olen varautunut.......... :lol: :lol: :lol: :lol:

Re: MEETINGI KUVIA 2008

Lähetetty: 11 Heinä 2008, 01:54
Kirjoittaja Jakke 1114
Juu ei se töhry yleensä näy kun se on aina tuolin kans nurin :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: MEETINGI KUVIA 2008

Lähetetty: 11 Heinä 2008, 07:55
Kirjoittaja TIIKERI
Jakke 1114 kirjoitti:Juu ei se töhry yleensä näy kun se on aina tuolin kans nurin :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Jälkeenpäin sanottiit,että MAKSELI avitti siinä kaatumisessa ja minkäs minä sille voin,jotta kokoontaitettava tuoli "kaappasi" minut :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: MEETINGI KUVIA 2008

Lähetetty: 11 Heinä 2008, 12:10
Kirjoittaja Jakke 1114
Monenako kertana se avusti :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ei vissiin ihan joka kerta :lol: :lol: :lol:

Re: MEETINGI KUVIA 2008

Lähetetty: 11 Heinä 2008, 12:51
Kirjoittaja TIIKERI
Jakke 1114 kirjoitti:Monenako kertana se avusti :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ei vissiin ihan joka kerta :lol: :lol: :lol:
Jaa tuohon en kyllä osaa vastata :roll: :roll: :roll: :?: :?: :?: (monestikko?)

Re: MEETINGI KUVIA 2008

Lähetetty: 07 Elo 2008, 23:40
Kirjoittaja baby
muutama hulabaloo kuva lisätty
http://babykalervovirtanen.spaces.live.com/?lc=1035

kulta maistuu hyvälle

Re: MEETINGI KUVIA 2008

Lähetetty: 04 Joulu 2008, 23:26
Kirjoittaja baby

Re: MEETINGI KUVIA 2008

Lähetetty: 05 Joulu 2008, 21:48
Kirjoittaja kanadan vani
baby kirjoitti:muutama hulabaloo kuva lisätty
http://babykalervovirtanen.spaces.live.com/?lc=1035

kulta maistuu hyvälle
Olihan Babylle kertynyt hienoja kuvia vuodelle 2008 :wink:

Re: MEETINGI KUVIA 2008

Lähetetty: 06 Joulu 2008, 01:01
Kirjoittaja baby
jep ja kohta saa tehdä uuden kansio ens vuodelle.. helmikuus eka..
tai jo uutenavuonna jotain,,,????

Re: MEETINGI KUVIA 2008

Lähetetty: 19 Joulu 2008, 09:24
Kirjoittaja baby

Re: MEETINGI KUVIA 2008

Lähetetty: 20 Joulu 2008, 19:55
Kirjoittaja ßlizzard
pirskatti tuli hyviä muistoja nuista peipin kuvista ,varsinkin norjanreissulta :lol:
tulis jo ens kesä ja miittinkejä :D :D sais TAAS nolata ittensä :mrgreen:

Re: MEETINGI KUVIA 2008

Lähetetty: 23 Joulu 2008, 17:28
Kirjoittaja Jani80
on kyllä hyviä kuvia :D jokohan tuota itsekkin ens kesänä tohtis johonkin miittiin lähteä... ei oo tullu käytyä yhessäkään :oops:

Re: MEETINGI KUVIA 2008

Lähetetty: 23 Joulu 2008, 21:34
Kirjoittaja baby
KYL NE KAIKKI ON MAHTAVIA KOKEMUKSIA OLLU JA LAPSETKIN VIIHTYY MATKASSA MUKAVASTI.,, melkein aina mukana..

Re: MEETINGI KUVIA 2008

Lähetetty: 23 Joulu 2008, 23:32
Kirjoittaja Micke
Jani80 kirjoitti:on kyllä hyviä kuvia :D jokohan tuota itsekkin ens kesänä tohtis johonkin miittiin lähteä... ei oo tullu käytyä yhessäkään :oops:
No imanmuuta,joskus pitää olla ensimäinen kerta ja nyt sulla on hyvää tilaisuus kokeilla 5-7 päivää kesäkuuta -09 kun Oulun porukka järjästää miiti Hailuodolla

Re: MEETINGI KUVIA 2008

Lähetetty: 24 Joulu 2008, 00:09
Kirjoittaja dieseli
on se vaan niin hienoo käydä noissa meeteissä.tulis vaan jo taas kesä.

Re: MEETINGI KUVIA 2008

Lähetetty: 24 Joulu 2008, 00:34
Kirjoittaja Jani80
juu täätyy kait se koittaa piästä ainakin tuonne hailuotoon :D

Re: MEETINGI KUVIA 2008

Lähetetty: 24 Joulu 2008, 17:20
Kirjoittaja peeveli1
Lomat varattu hailuotoa varten ja vieläkö pääsis kesärenkailla reissuun mukuloitte kaa! :D

Re: MEETINGI KUVIA 2008

Lähetetty: 26 Joulu 2008, 16:28
Kirjoittaja kanadan vani
Micke kirjoitti:
Jani80 kirjoitti:on kyllä hyviä kuvia :D jokohan tuota itsekkin ens kesänä tohtis johonkin miittiin lähteä... ei oo tullu käytyä yhessäkään :oops:
No imanmuuta,joskus pitää olla ensimäinen kerta ja nyt sulla on hyvää tilaisuus kokeilla 5-7 päivää kesäkuuta -09 kun Oulun porukka järjästää miiti Hailuodolla
Sinne lähtee kaikki!

Re: MEETINGI KUVIA 2008

Lähetetty: 28 Joulu 2008, 01:09
Kirjoittaja virho
no tervetuloa kaikki koneen käyntiin saavat ja kynnelle kykenevät ouluu hailuoto miitingssiin , luvasssa kaekkea kivaa lapsille ja lapsen mielisille" aikaisille" ,, polliisia ei tartte pelätä ,, ku olemme saaressa :lol: tarkempaa tietoa tulee tammikuun alusta tulevasta ohjelmasta,,,,,,,,,,,,,, :wink: