Sivu 1/1
3rd Annual Rautaa Rajalle Saariselkä 22.-24.8.2008
Lähetetty: 06 Elo 2008, 12:03
Kirjoittaja peeveli1
Onkos vannareita tulossa pohjosen perukoille??
Re: 3rd Annual Rautaa Rajalle Saariselkä 22.-24.8.2008
Lähetetty: 11 Elo 2008, 08:27
Kirjoittaja Rispa
Tulossa ollaan.

Miten muuten vani edistyny siellä joen takana ?
Re: 3rd Annual Rautaa Rajalle Saariselkä 22.-24.8.2008
Lähetetty: 11 Elo 2008, 10:09
Kirjoittaja peeveli1
Just lähen poistaa vanin ja cortiina väliaikasesti rekisteristä..No lupa ajokuntosen vehken ostoon saatu vaa rahoja ei mamma vielä tyrkänny käteen..Otakko jouselle jos mamma vie blazerin just tona vkl.nä?Enkä ala kuskiksi

No lauantaina ehkä hetkeksi vois...
Re: 3rd Annual Rautaa Rajalle Saariselkä 22.-24.8.2008
Lähetetty: 20 Elo 2008, 09:35
Kirjoittaja Rispa
Kyllä kyytiin sopii jos et joudu/pääse arielin kuskiksi

Sillähän vissiin yksi auto on ilman kuskia..
Re: 3rd Annual Rautaa Rajalle Saariselkä 22.-24.8.2008
Lähetetty: 20 Elo 2008, 10:10
Kirjoittaja peeveli1
Katselema mihin aikaan perjantaina lähemmä ja korttihan mulla ei poikien ristimään supervaniin riitä(lue suburban)!Fudge85 jouselle lienee hyppäämä ja joskohan ILA.n paitoja alkas kohta saamaan juhlaasusteeksi..
Re: 3rd Annual Rautaa Rajalle Saariselkä 22.-24.8.2008
Lähetetty: 20 Elo 2008, 22:36
Kirjoittaja rasse
peeveli1 kirjoitti:Katselema mihin aikaan perjantaina lähemmä ja korttihan mulla ei poikien ristimään supervaniin riitä(lue suburban)!Fudge85 jouselle lienee hyppäämä ja joskohan ILA.n paitoja alkas kohta saamaan juhlaasusteeksi..
Kyllä meitin kyydissäkin pääsee jollet ihan aamusta lähde liikkeelle...
Tuossa klo 16 aikoihin ajateltiin
etelään lähteä...
Telkkarista ei sitten tule "Rööpelin palikoita"....

PS. klo 15 vedetään "lippu salkoon"....
Re: 3rd Annual Rautaa Rajalle Saariselkä 22.-24.8.2008
Lähetetty: 23 Elo 2008, 23:04
Kirjoittaja rasse
Tuolla jokunen oma kuva tapahtumasta ...
http://kuvablogi.com/blog/17836/
Tuolla lisää kuvia...
http://kuvablogi.com/blog/2091/16/
Tuolla "virallinen" kuvasto... (kunhan saavat päivitettyä)
http://www.tunturihotelli.fi/?deptid=14 ... owmodul=76