Sivu 1/1

HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen

Lähetetty: 28 Elo 2008, 09:04
Kirjoittaja Anut
Hämeenkoski kutsuu jälleen 12. - 14.9.2008
Ja osoite on joku tälläinen Hämeenkoski Pyyhtiäntie, ja edelleen en löydä mistään numeroa, mutta kyltit laitetaan Lahti-Tampere tien varteen ja perille asti, tie on lopussa sitten tosi kapea, mutta vie se perille asti.

TERVETULOA KESÄN VIIMOISEEN MEETTIIN JA LEPPOISEEN SEURAAN[/col Paikalla odettavissa taasen jotain yllätyksiä ?? :?:

PAIKALLE TERVETULLEEKSI TOIVOTTAA KOKO JOURNEYMAN :lol:

Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen

Lähetetty: 28 Elo 2008, 11:24
Kirjoittaja T-roy
Kylhä myö jotta tuota emännän kanssa oeis uoteltu
tulla vaekka leeriytymmään.
Poejjaalla oeis hoeijjot varattunna ja tyttö on
yleen tyytyväene jos ollaa poes kottoo.

Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen

Lähetetty: 28 Elo 2008, 11:47
Kirjoittaja TIIKERI
jaahas mitäköhän siel ollaan keksitty yllätykses tänävuonna.mielenkiinnolla saavun paikalle :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen

Lähetetty: 28 Elo 2008, 20:46
Kirjoittaja Pörinä
Pakko tulla tai nää madot syö elävältä :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen

Lähetetty: 28 Elo 2008, 21:18
Kirjoittaja TIIKERI
Pörinä kirjoitti:Pakko tulla tai nää madot syö elävältä :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ootkos perustanu nimenvaihdon yhteydessä matofarminkin :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen

Lähetetty: 29 Elo 2008, 00:24
Kirjoittaja Pörinä
tää on toinen nicki ei mikään vaihto ja madot alko kasvaan päämeetin jälkeen 8) mut sulla ei kyl madoista oo pelkoo :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen

Lähetetty: 29 Elo 2008, 00:50
Kirjoittaja TIIKERI
Pörinä kirjoitti:tää on toinen nicki ei mikään vaihto ja madot alko kasvaan päämeetin jälkeen 8) mut sulla ei kyl madoista oo pelkoo :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Mitäs tuo meinas,tipuin kärryiltä :?: :?: :?:
Jään odottamaan kummissaan vastaustasi :shock: :shock: :shock:

Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen

Lähetetty: 29 Elo 2008, 14:31
Kirjoittaja Jakke 1114
Se oli vittuilua josset huomannu :lol: :lol: :lol:

Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen

Lähetetty: 29 Elo 2008, 14:35
Kirjoittaja TIIKERI
Jakke 1114 kirjoitti:Se oli vittuilua josset huomannu :lol: :lol: :lol:
Kyllä sen tajusin,en vaan päässy asian ytimeen tuossa (mut sulla ei kyl madoista oo pelkoo)...

Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen

Lähetetty: 30 Elo 2008, 00:15
Kirjoittaja Jakke 1114
madot lähtee juomalla :lol: :lol: :lol:

Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen

Lähetetty: 30 Elo 2008, 02:12
Kirjoittaja TIIKERI
Jakke 1114 kirjoitti:madot lähtee juomalla :lol: :lol: :lol:
Voi olla totta tuo että lähtee
Mietippä mikä koskaan EI LÄHDE.......sanotut sanat...... :?: :?: :?: piirit on pienet ja sanat leviää......
hämeenkoski here i come.............

Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen

Lähetetty: 30 Elo 2008, 18:41
Kirjoittaja Jakke 1114
aivan sorry :( :( :(

Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen

Lähetetty: 31 Elo 2008, 00:58
Kirjoittaja T-roy
Mietippä mikä koskaan EI LÄHDE.......sanotut sanat...... :?: :?: :?: piirit on pienet ja sanat leviää......
hämeenkoski here i come.............[/quote]

Niitä voi muuttaa.Tai,en ole puolesta enkä vastaan,
vaan pikemminkin päinvastoin.
Kantani asiaan on jyrkkä ehkä.

Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen

Lähetetty: 31 Elo 2008, 12:10
Kirjoittaja TIIKERI
T-roy kirjoitti:Mietippä mikä koskaan EI LÄHDE.......sanotut sanat...... :?: :?: :?: piirit on pienet ja sanat leviää......
hämeenkoski here i come.............
Niitä voi muuttaa.Tai,en ole puolesta enkä vastaan,
vaan pikemminkin päinvastoin.
Kantani asiaan on jyrkkä ehkä.[/quote]
t-roy nyt et ole ihan mukana tässä hommassa(semmoinen sisäpiiri juttu) :lol: :lol: :lol:

Tottakai voi muuttaa,mutta sitten siitä häviää asian ydin,kyllä se pörinä sen huomaa :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen

Lähetetty: 31 Elo 2008, 15:38
Kirjoittaja blazoffer
Pulmun kanssa tullaan juhlistamaan 1.vuosipäivää, mikä yllättäen sattuu osumaan tuohon Hämeenkoski-meettiin :wink:

Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen

Lähetetty: 31 Elo 2008, 22:35
Kirjoittaja sikapoika
Näin se meni taas tämäkin kesä, aina kun olisi meetingejä, meiksi poika päivystää. :evil:
Terkkuja kaikille, toivottavasti ensi kesänä parempi onni matkassa.
Syksyn jatkoja toivottelee: Jani, Riikka, Jenni, Noora, Aleksi ja Elsa

Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen

Lähetetty: 02 Syys 2008, 21:19
Kirjoittaja TIIKERI
TIIKERI kirjoitti:
Jakke 1114 kirjoitti:Se oli vittuilua josset huomannu :lol: :lol: :lol:
Kyllä sen tajusin,en vaan päässy asian ytimeen tuossa (mut sulla ei kyl madoista oo pelkoo)...
Nyt ollaan asian ytimessä,kun tuo juttu avautu minullekkin eilen :lol: :lol: :lol:

Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen

Lähetetty: 08 Syys 2008, 21:28
Kirjoittaja TIIKERI
Ei ole enään montaa yötä meetariin JIPPII JIPPII ja tenavakin (viiru) niinkuin wolfracing se nimesi ni tuloo mukaan :mrgreen:

Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen

Lähetetty: 09 Syys 2008, 12:58
Kirjoittaja hansu65
Moi !!!

Tulossa ollaan jos koneet kestää... ja mul on tarkoitus jo tulla Pe aamupäivästä Masin kanssa.

Jarkka sitten lupautu tuomaan omat ja meidän kakrut työpäivän jälkeen.

Terkuin !!!

Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen

Lähetetty: 11 Syys 2008, 13:42
Kirjoittaja Anut
Nyt sitten voi käydä ihailemassa Journeymanin uusia http://www.journeyman.fi sivuja, kaikki ei vielä toimi, mut kaik aikanaa :lol: :roll:

Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen

Lähetetty: 13 Syys 2008, 19:45
Kirjoittaja keikka
kiitokset järjestäjille mukavasta illasta vaikka tuli vain käymäseltään amin kans hääparille myös kiitokset..

Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen

Lähetetty: 13 Syys 2008, 21:55
Kirjoittaja kaimasa
kaija ja masa harmittelee ku ei päästy meettiin mut haluu silti onnitella hääparia!!! Vit.. noi lasten koulupäivät pitäs lailla kieltää sillon ku ois äiteellä vapaata ja meeting tiedossa...Tasan ei käy onnen lahjat :( MUT HENGESSÄ AINA MUKANA JA TERKUT KAIKILLE!!!

Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen

Lähetetty: 14 Syys 2008, 14:42
Kirjoittaja paarma vankkuri
oli hienot kekkerit ainaki pää kivun perusteella... :lol:

Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen

Lähetetty: 14 Syys 2008, 15:48
Kirjoittaja Micke
Suuret kiitokset Jouneymanin porukalle hyvästä miitistä ja onnea hääparille :D :D

Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen

Lähetetty: 14 Syys 2008, 16:38
Kirjoittaja keikka
kuulin että micke oli jumitettu autoon vetoliinalla :lol: :lol: pääsit sentään ulos

Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen

Lähetetty: 14 Syys 2008, 16:42
Kirjoittaja Micke
keikka kirjoitti:kuulin että micke oli jumitettu autoon vetoliinalla :lol: :lol: pääsit sentään ulos
Joo onneksi mulla oli pieni linkkuveitsi autossa että sain liina poikki koska mulla oli hirvee kusi hätä kun heräsin :twisted: :twisted: :D

Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen

Lähetetty: 14 Syys 2008, 17:09
Kirjoittaja ßlizzard
jepjep hauskaa taas...ny olis sit talvi kohta ... :evil:

Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen

Lähetetty: 14 Syys 2008, 17:12
Kirjoittaja mosanbik
suuri kiitos kaikille!

Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen

Lähetetty: 14 Syys 2008, 17:32
Kirjoittaja Neenu
Moi vaan ja kiitos kaikille, oli hauska miitti!!

Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen

Lähetetty: 14 Syys 2008, 17:38
Kirjoittaja klmara
Kiitos kaikille(ei kannata heitää löylyä Olan yli se menee Hukkaan).Ps.se on rengas. :lol: :lol: :lol:

Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen

Lähetetty: 14 Syys 2008, 18:03
Kirjoittaja Kaisa
Tere :D
Kiitos järjestäjille mukavasta miittingistä ja todella mukavaa oli ja kiitos myös kaikille äänestäjille, pysti on hieno ....

Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen

Lähetetty: 14 Syys 2008, 18:47
Kirjoittaja T-roy
Järkkäreille ISO käsi ja kiitos.

Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen

Lähetetty: 14 Syys 2008, 19:04
Kirjoittaja Obelix
Moi

Kiitos vaan kaikille.. Niillekin jotka läikytti boolia mun päälle :lol: :lol: :lol:
Kuvia voi käydä kattelemassa http://www.journeyman.fi

T: Leevi ja Mari

Ps. Muistakaa jättää terveisiä vieraskirjaan...

Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen

Lähetetty: 14 Syys 2008, 19:33
Kirjoittaja tumppi
Suuret Kiitokset Hääpariltakin, te KAIKKI teitte juhlapäivästämme unohtumattoman! Erityiskiitokset journeyman;in naisväelle ja kaikille tarjoiluissa auttaneille sekä johtokunnalle ja musiikkivastaavalle mahtavasti hoidetuista ja onnistuneista pirskeistä. Siis ISO KIITOS ihan KAIKILLE!

Tumppi&Mege 12.09.2008

Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen

Lähetetty: 14 Syys 2008, 19:52
Kirjoittaja TIIKERI
tumppi kirjoitti:Suuret Kiitokset Hääpariltakin, te KAIKKI teitte juhlapäivästämme unohtumattoman! Erityiskiitokset journeyman;in naisväelle ja kaikille tarjoiluissa auttaneille sekä johtokunnalle ja musiikkivastaavalle mahtavasti hoidetuista ja onnistuneista pirskeistä. Siis ISO KIITOS ihan KAIKILLE!

Tumppi&Mege 12.09.2008
Samoilla lauseilla kiitän

Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen

Lähetetty: 14 Syys 2008, 20:29
Kirjoittaja dieseli
onnea vaan hääparille :D :D :D

Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen

Lähetetty: 15 Syys 2008, 07:02
Kirjoittaja jari
onnea vaan kamalan paljon hääparille!!!!!!!!!!!

t:jari &päivi+kakarat
(putkitukka)

Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen

Lähetetty: 15 Syys 2008, 08:57
Kirjoittaja Anut
KIITOKSIA VAAN PAIKALLA OLLEILLE HAUSKAA TAAS RIITTI !! ENSI VUONNA SITTEN 10 VUOTIS JUHLIEN MERKEISSÄ :lol:

Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen

Lähetetty: 15 Syys 2008, 11:21
Kirjoittaja ilikka
Kiitoksia täältäkin suunnalta Hyvästä miitistä... oli mukavata!!

Ilkka&Jomppu

Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen

Lähetetty: 15 Syys 2008, 18:25
Kirjoittaja tumppi
Huomenta! Rupean itsekkin tässä heräilemään, päätä kyllä särkee vieläkin. Olihan pippalot!

Kiitoksia kamalasti vielä kerran kaikille ja eritoten, sille raidailliselle pestmänille :D

Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen

Lähetetty: 15 Syys 2008, 19:19
Kirjoittaja Tilli
Juu oli vallan mukavat kekkerit, ekaa kertaa olin ja hyvä kuva jäi! :D Seuraavaa kesää odotellessa :) -Smurffiina-

Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen

Lähetetty: 16 Syys 2008, 16:00
Kirjoittaja paarma vankkuri
rupee pikku hiljaa elämä voittaa :lol: jäi meinaa muutamaks päiväks vähä miitit päälle :lol: :lol: :lol:

Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen

Lähetetty: 17 Syys 2008, 10:11
Kirjoittaja Jeputin
Isot kiitokset myös mikkelin poppoolta, ensimmäinen miittinki ja hauskaa oli.
Onnittelut vielä hääparille!!

Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen

Lähetetty: 17 Syys 2008, 18:53
Kirjoittaja mckataja
8) Hieno miitti, KIITOKSIA järjestäjille.Isot kiitokset myös Megelle ja Tumpille ohjelmatarjonnasta :lol: .Naisten saunassa oli perjantaina ilo ylimmillään ja riemulla sekä hauskanpidolla ei ollut rajaa,kiitos likoille :lol: :lol: .Lauantai aamuna Seppo,Moiski ja Hukka piti huolen että vatsalihakset hytkyi naurusta :lol: Näkyillään...

Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen

Lähetetty: 18 Syys 2008, 20:45
Kirjoittaja TIIKERI
Laitoin tämän tekstin tänne,kun kaikki ei vieraskirjaa lue näillä sivuilla

Name : Kaasoanu
Found : Just surfing

Message : Kiitos Journeyman/ kaikki mutki vanimiittiläiset ku otitte meijät tosi hyvin vastaan 12.09.08 siellä syysmiittinkissä. Oli tosi kiva olla mukana tein tapahtumassa! Kiitti myös Mege & Tumppi sekä Tikru, vai Tuhruko se oli?! Mahtava juhla!!! Tulkeehan joskus Puumalaan Wanittamaan koko joukko! =)

17. syyskuuta 2008 19:19:35

Kiitos kaasoanulle myös ja "rakkaalla" :?: lapsella on monta nimeä :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen

Lähetetty: 23 Syys 2008, 23:52
Kirjoittaja TIIKERI
Ompas hämeenkoski suosittu ensivuonnakin,kun katsoin tapahtumia osion :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

11.-13. Syysmeeting, Hämeenkosken Leirimaja, Journeyman, HUOM! Sisämajoitukset on kaikki menneet!!!

Niin ja mikäs teidän sivuja vaivaa(tiedän kaikki osiot ei viellä toimi),useasti tulee EI KÄYTTÖOIKEUTTA,oottekos blokannut minut vaan pois etten pääse niitä kattomaan :?: :?: :?: kaippa muillakin on ongelmia avaamisen suhteen....... :?

Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen

Lähetetty: 24 Syys 2008, 19:29
Kirjoittaja Obelix
Moi

Ei ole kukaan blokannu Tikrua mistään pois..
Vaan php muuttu dnaaksi.. Meidän sivut oli php serverillä ja piti siirtyä automaattisesti dnaalle..
Mutta miten kävikään.. Siirty bittitaivaaseen.. Sivut tulevat takaisin heti, kun vaan saan ne johonki siirrettyä.. Ja lisää kuvia Hämeenkoskelta on tulossa sinne, kunhan vaan saan ne pystyyn.. Että tälläistä..

T: Leevi

Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen

Lähetetty: 24 Syys 2008, 22:46
Kirjoittaja TIIKERI
OK :mrgreen:

Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen

Lähetetty: 28 Syys 2008, 22:40
Kirjoittaja Obelix
Moi

Ja sivut taas toiminnassa.. Että Tikru ja kaikki muut, tervetuloa katselemaan..

T: Leevi