Sivu 1/1
HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen
Lähetetty: 28 Elo 2008, 09:04
Kirjoittaja Anut
Hämeenkoski kutsuu jälleen 12. - 14.9.2008
Ja osoite on joku tälläinen Hämeenkoski Pyyhtiäntie, ja edelleen en löydä mistään numeroa, mutta kyltit laitetaan Lahti-Tampere tien varteen ja perille asti, tie on lopussa sitten tosi kapea, mutta vie se perille asti.
TERVETULOA KESÄN VIIMOISEEN MEETTIIN JA LEPPOISEEN SEURAAN[/col Paikalla odettavissa taasen jotain yllätyksiä ??
PAIKALLE TERVETULLEEKSI TOIVOTTAA KOKO JOURNEYMAN 
Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen
Lähetetty: 28 Elo 2008, 11:24
Kirjoittaja T-roy
Kylhä myö jotta tuota emännän kanssa oeis uoteltu
tulla vaekka leeriytymmään.
Poejjaalla oeis hoeijjot varattunna ja tyttö on
yleen tyytyväene jos ollaa poes kottoo.
Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen
Lähetetty: 28 Elo 2008, 11:47
Kirjoittaja TIIKERI
Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen
Lähetetty: 28 Elo 2008, 20:46
Kirjoittaja Pörinä
Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen
Lähetetty: 28 Elo 2008, 21:18
Kirjoittaja TIIKERI
Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen
Lähetetty: 29 Elo 2008, 00:24
Kirjoittaja Pörinä
Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen
Lähetetty: 29 Elo 2008, 00:50
Kirjoittaja TIIKERI
Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen
Lähetetty: 29 Elo 2008, 14:31
Kirjoittaja Jakke 1114
Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen
Lähetetty: 29 Elo 2008, 14:35
Kirjoittaja TIIKERI
Kyllä sen tajusin,en vaan päässy asian ytimeen tuossa (mut sulla ei kyl madoista oo pelkoo)...
Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen
Lähetetty: 30 Elo 2008, 00:15
Kirjoittaja Jakke 1114
Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen
Lähetetty: 30 Elo 2008, 02:12
Kirjoittaja TIIKERI
Voi olla totta tuo että lähtee
Mietippä mikä koskaan EI LÄHDE.......sanotut sanat......

piirit on pienet ja sanat leviää......
hämeenkoski here i come.............
Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen
Lähetetty: 30 Elo 2008, 18:41
Kirjoittaja Jakke 1114
Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen
Lähetetty: 31 Elo 2008, 00:58
Kirjoittaja T-roy
Mietippä mikä koskaan EI LÄHDE......
.sanotut sanat......

piirit on pienet ja sanat leviää......
hämeenkoski here i come.............[/quote]
Niitä voi muuttaa.Tai,en ole puolesta enkä vastaan,
vaan pikemminkin päinvastoin.
Kantani asiaan on jyrkkä ehkä.
Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen
Lähetetty: 31 Elo 2008, 12:10
Kirjoittaja TIIKERI
T-roy kirjoitti:Mietippä mikä koskaan EI LÄHDE......
.sanotut sanat......

piirit on pienet ja sanat leviää......
hämeenkoski here i come.............
Niitä voi muuttaa.Tai,en ole puolesta enkä vastaan,
vaan pikemminkin päinvastoin.
Kantani asiaan on jyrkkä ehkä.[/quote]
t-roy nyt et ole ihan mukana tässä hommassa(semmoinen sisäpiiri juttu)
Tottakai voi muuttaa,mutta sitten siitä häviää asian ydin,kyllä se pörinä sen huomaa

Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen
Lähetetty: 31 Elo 2008, 15:38
Kirjoittaja blazoffer
Pulmun kanssa tullaan juhlistamaan 1.vuosipäivää, mikä yllättäen sattuu osumaan tuohon Hämeenkoski-meettiin

Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen
Lähetetty: 31 Elo 2008, 22:35
Kirjoittaja sikapoika
Näin se meni taas tämäkin kesä, aina kun olisi meetingejä, meiksi poika päivystää.
Terkkuja kaikille, toivottavasti ensi kesänä parempi onni matkassa.
Syksyn jatkoja toivottelee: Jani, Riikka, Jenni, Noora, Aleksi ja Elsa
Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen
Lähetetty: 02 Syys 2008, 21:19
Kirjoittaja TIIKERI
TIIKERI kirjoitti:
Kyllä sen tajusin,en vaan päässy asian ytimeen tuossa (mut sulla ei kyl madoista oo pelkoo)...
Nyt ollaan asian ytimessä,kun tuo juttu avautu minullekkin eilen

Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen
Lähetetty: 08 Syys 2008, 21:28
Kirjoittaja TIIKERI
Ei ole enään montaa yötä meetariin JIPPII JIPPII ja tenavakin (viiru) niinkuin wolfracing se nimesi ni tuloo mukaan

Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen
Lähetetty: 09 Syys 2008, 12:58
Kirjoittaja hansu65
Moi !!!
Tulossa ollaan jos koneet kestää... ja mul on tarkoitus jo tulla Pe aamupäivästä Masin kanssa.
Jarkka sitten lupautu tuomaan omat ja meidän kakrut työpäivän jälkeen.
Terkuin !!!
Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen
Lähetetty: 11 Syys 2008, 13:42
Kirjoittaja Anut
Nyt sitten voi käydä ihailemassa Journeymanin uusia
http://www.journeyman.fi sivuja, kaikki ei vielä toimi, mut kaik aikanaa

Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen
Lähetetty: 13 Syys 2008, 19:45
Kirjoittaja keikka
kiitokset järjestäjille mukavasta illasta vaikka tuli vain käymäseltään amin kans hääparille myös kiitokset..
Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen
Lähetetty: 13 Syys 2008, 21:55
Kirjoittaja kaimasa
kaija ja masa harmittelee ku ei päästy meettiin mut haluu silti onnitella hääparia!!! Vit.. noi lasten koulupäivät pitäs lailla kieltää sillon ku ois äiteellä vapaata ja meeting tiedossa...Tasan ei käy onnen lahjat

MUT HENGESSÄ AINA MUKANA JA TERKUT KAIKILLE!!!
Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen
Lähetetty: 14 Syys 2008, 14:42
Kirjoittaja paarma vankkuri
oli hienot kekkerit ainaki pää kivun perusteella...

Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen
Lähetetty: 14 Syys 2008, 15:48
Kirjoittaja Micke
Suuret kiitokset Jouneymanin porukalle hyvästä miitistä ja onnea hääparille

Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen
Lähetetty: 14 Syys 2008, 16:38
Kirjoittaja keikka
kuulin että micke oli jumitettu autoon vetoliinalla

pääsit sentään ulos
Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen
Lähetetty: 14 Syys 2008, 16:42
Kirjoittaja Micke
Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen
Lähetetty: 14 Syys 2008, 17:09
Kirjoittaja ßlizzard
jepjep hauskaa taas...ny olis sit talvi kohta ...

Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen
Lähetetty: 14 Syys 2008, 17:12
Kirjoittaja mosanbik
suuri kiitos kaikille!
Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen
Lähetetty: 14 Syys 2008, 17:32
Kirjoittaja Neenu
Moi vaan ja kiitos kaikille, oli hauska miitti!!
Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen
Lähetetty: 14 Syys 2008, 17:38
Kirjoittaja klmara
Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen
Lähetetty: 14 Syys 2008, 18:03
Kirjoittaja Kaisa
Tere
Kiitos järjestäjille mukavasta miittingistä ja todella mukavaa oli ja kiitos myös kaikille äänestäjille, pysti on hieno ....
Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen
Lähetetty: 14 Syys 2008, 18:47
Kirjoittaja T-roy
Järkkäreille ISO käsi ja kiitos.
Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen
Lähetetty: 14 Syys 2008, 19:04
Kirjoittaja Obelix
Moi
Kiitos vaan kaikille.. Niillekin jotka läikytti boolia mun päälle
Kuvia voi käydä kattelemassa
http://www.journeyman.fi
T: Leevi ja Mari
Ps. Muistakaa jättää terveisiä vieraskirjaan...
Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen
Lähetetty: 14 Syys 2008, 19:33
Kirjoittaja tumppi
Suuret Kiitokset Hääpariltakin, te KAIKKI teitte juhlapäivästämme unohtumattoman! Erityiskiitokset journeyman;in naisväelle ja kaikille tarjoiluissa auttaneille sekä johtokunnalle ja musiikkivastaavalle mahtavasti hoidetuista ja onnistuneista pirskeistä. Siis ISO KIITOS ihan KAIKILLE!
Tumppi&Mege 12.09.2008
Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen
Lähetetty: 14 Syys 2008, 19:52
Kirjoittaja TIIKERI
tumppi kirjoitti:Suuret Kiitokset Hääpariltakin, te KAIKKI teitte juhlapäivästämme unohtumattoman! Erityiskiitokset journeyman;in naisväelle ja kaikille tarjoiluissa auttaneille sekä johtokunnalle ja musiikkivastaavalle mahtavasti hoidetuista ja onnistuneista pirskeistä. Siis ISO KIITOS ihan KAIKILLE!
Tumppi&Mege 12.09.2008
Samoilla lauseilla kiitän
Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen
Lähetetty: 14 Syys 2008, 20:29
Kirjoittaja dieseli
Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen
Lähetetty: 15 Syys 2008, 07:02
Kirjoittaja jari
onnea vaan kamalan paljon hääparille!!!!!!!!!!!
t:jari &päivi+kakarat
(putkitukka)
Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen
Lähetetty: 15 Syys 2008, 08:57
Kirjoittaja Anut
KIITOKSIA VAAN PAIKALLA OLLEILLE HAUSKAA TAAS RIITTI !! ENSI VUONNA SITTEN 10 VUOTIS JUHLIEN MERKEISSÄ 
Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen
Lähetetty: 15 Syys 2008, 11:21
Kirjoittaja ilikka
Kiitoksia täältäkin suunnalta Hyvästä miitistä... oli mukavata!!
Ilkka&Jomppu
Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen
Lähetetty: 15 Syys 2008, 18:25
Kirjoittaja tumppi
Huomenta! Rupean itsekkin tässä heräilemään, päätä kyllä särkee vieläkin. Olihan pippalot!
Kiitoksia kamalasti vielä kerran kaikille ja eritoten, sille raidailliselle pestmänille

Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen
Lähetetty: 15 Syys 2008, 19:19
Kirjoittaja Tilli
Juu oli vallan mukavat kekkerit, ekaa kertaa olin ja hyvä kuva jäi!

Seuraavaa kesää odotellessa

-Smurffiina-
Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen
Lähetetty: 16 Syys 2008, 16:00
Kirjoittaja paarma vankkuri
Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen
Lähetetty: 17 Syys 2008, 10:11
Kirjoittaja Jeputin
Isot kiitokset myös mikkelin poppoolta, ensimmäinen miittinki ja hauskaa oli.
Onnittelut vielä hääparille!!
Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen
Lähetetty: 17 Syys 2008, 18:53
Kirjoittaja mckataja

Hieno miitti, KIITOKSIA järjestäjille.Isot kiitokset myös Megelle ja Tumpille ohjelmatarjonnasta

.Naisten saunassa oli perjantaina ilo ylimmillään ja riemulla sekä hauskanpidolla ei ollut rajaa,kiitos likoille

.Lauantai aamuna Seppo,Moiski ja Hukka piti huolen että vatsalihakset hytkyi naurusta

Näkyillään...
Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen
Lähetetty: 18 Syys 2008, 20:45
Kirjoittaja TIIKERI
Laitoin tämän tekstin tänne,kun kaikki ei vieraskirjaa lue näillä sivuilla
Name : Kaasoanu
Found : Just surfing
Message : Kiitos Journeyman/ kaikki mutki vanimiittiläiset ku otitte meijät tosi hyvin vastaan 12.09.08 siellä syysmiittinkissä. Oli tosi kiva olla mukana tein tapahtumassa! Kiitti myös Mege & Tumppi sekä Tikru, vai Tuhruko se oli?! Mahtava juhla!!! Tulkeehan joskus Puumalaan Wanittamaan koko joukko! =)
17. syyskuuta 2008 19:19:35
Kiitos kaasoanulle myös ja "rakkaalla"

lapsella on monta nimeä

Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen
Lähetetty: 23 Syys 2008, 23:52
Kirjoittaja TIIKERI
Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen
Lähetetty: 24 Syys 2008, 19:29
Kirjoittaja Obelix
Moi
Ei ole kukaan blokannu Tikrua mistään pois..
Vaan php muuttu dnaaksi.. Meidän sivut oli php serverillä ja piti siirtyä automaattisesti dnaalle..
Mutta miten kävikään.. Siirty bittitaivaaseen.. Sivut tulevat takaisin heti, kun vaan saan ne johonki siirrettyä.. Ja lisää kuvia Hämeenkoskelta on tulossa sinne, kunhan vaan saan ne pystyyn.. Että tälläistä..
T: Leevi
Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen
Lähetetty: 24 Syys 2008, 22:46
Kirjoittaja TIIKERI
OK

Re: HÄMEENKOSKI, Syysmeeting ja kesän viimoinen
Lähetetty: 28 Syys 2008, 22:40
Kirjoittaja Obelix
Moi
Ja sivut taas toiminnassa.. Että Tikru ja kaikki muut, tervetuloa katselemaan..
T: Leevi