Sivu 1/1

jämi-miitti

Lähetetty: 27 Marras 2008, 13:06
Kirjoittaja virpifri
Onkos tiiossa JÄMI-miitin tarkkoja päivämääriä?

Re: jämi-miitti

Lähetetty: 27 Marras 2008, 23:47
Kirjoittaja jari
ei oo mulla ainaskaan vielä päivää tiedossa mut eiköhän se kohta oo ja kapulta sen varmaan sais kun soittas,mut ei oo täs paljon kerinny soittaa.huomenna vois kilauttaa kaverille :wink:

Re: jämi-miitti

Lähetetty: 28 Marras 2008, 10:58
Kirjoittaja Kapu
Ei olla Jämillä tänä vuonna. Hinnat nousi liian korkeaksi.

Uusi paikka jo työn alla....

Re: jämi-miitti

Lähetetty: 28 Marras 2008, 12:38
Kirjoittaja Wille
Olipa yllättävää että taas jollain hinnat pompsahti. sitten ihmetellaan että miksi miittinki maksut nousevat joka vuosi.

on niin pirun helppoa löytää edullinen ja hyvä paikka viettää viikonloppua muutaman kaverin kanssa :lol:

Re: jämi-miitti

Lähetetty: 28 Marras 2008, 20:28
Kirjoittaja virpifri
toiv. paikka pian löytyy ja päivämäärät tulis pian tietoon