Sivu 1/1

Haapsalu

Lähetetty: 28 Tammi 2009, 10:28
Kirjoittaja Taija
American Beauty Car Show 2009 on tänävuonna päämeetingin kanssa samana viikonloppuna! Voi harmi :evil: Hyvä putki menee poikki :o

Re: Haapsalu

Lähetetty: 28 Tammi 2009, 15:49
Kirjoittaja tuikku
niinpä.. :evil: vähä harmittaa, mut jos sit taas ensi vuonna :wink:

Re: Haapsalu

Lähetetty: 28 Tammi 2009, 16:00
Kirjoittaja Anut
Voisivat oikeesti vaihtaa vaik edelliseksi viikonlopuksi :twisted: :oops: :?: