Sivu 1/1
Vanhoi meetingi kuvii
Lähetetty: 13 Helmi 2009, 09:55
Kirjoittaja baby
löysin muutaman kuvan cd levyltä..
Paikka: Tipsundi, Turku
Vuosi; ????
Re: Vanhoi meetingi kuvii
Lähetetty: 13 Helmi 2009, 09:58
Kirjoittaja baby
sekä viel...
Re: Vanhoi meetingi kuvii
Lähetetty: 13 Helmi 2009, 14:50
Kirjoittaja Pia
Olisiko vuosi 2002? Kuvat näyttää siltä, että mekin siellä oltiin ja mun mielestä se oli just 2002... korjatkaa jos olen väärässä. Ihanat kuvat, miks kaikki näyttää niin nuorilta

Re: Vanhoi meetingi kuvii
Lähetetty: 15 Helmi 2009, 21:54
Kirjoittaja baby
hö eikös me enää ees näytetä nuorilta

Re: Vanhoi meetingi kuvii
Lähetetty: 16 Helmi 2009, 11:26
Kirjoittaja Makseli
Hyviä kuvia vanhoilta ajoilta..
T:Makseli
Re: Vanhoi meetingi kuvii
Lähetetty: 17 Helmi 2009, 00:14
Kirjoittaja baby
kokosin lisää kuvia kansioon
http://cid-f46914d4a68447c1.skydrive.li ... ja?lc=1035
on juhannusta -99
hämeenkoski-02 ja -05
jotain pöylinniemestä.........tallinnaa,...
jos jotain häiritsee oma kuva ottaa yhteyttä ni poistetaan...