Sivu 1/1

Vanhoi meetingi kuvii

Lähetetty: 13 Helmi 2009, 09:55
Kirjoittaja baby
löysin muutaman kuvan cd levyltä..
Paikka: Tipsundi, Turku
Vuosi; ????

Re: Vanhoi meetingi kuvii

Lähetetty: 13 Helmi 2009, 09:58
Kirjoittaja baby
sekä viel...

Re: Vanhoi meetingi kuvii

Lähetetty: 13 Helmi 2009, 14:50
Kirjoittaja Pia
Olisiko vuosi 2002? Kuvat näyttää siltä, että mekin siellä oltiin ja mun mielestä se oli just 2002... korjatkaa jos olen väärässä. Ihanat kuvat, miks kaikki näyttää niin nuorilta :lol:

Re: Vanhoi meetingi kuvii

Lähetetty: 15 Helmi 2009, 21:54
Kirjoittaja baby
hö eikös me enää ees näytetä nuorilta :(

Re: Vanhoi meetingi kuvii

Lähetetty: 16 Helmi 2009, 11:26
Kirjoittaja Makseli
Hyviä kuvia vanhoilta ajoilta..

T:Makseli

Re: Vanhoi meetingi kuvii

Lähetetty: 17 Helmi 2009, 00:14
Kirjoittaja baby
kokosin lisää kuvia kansioon
http://cid-f46914d4a68447c1.skydrive.li ... ja?lc=1035

on juhannusta -99
hämeenkoski-02 ja -05
jotain pöylinniemestä.........tallinnaa,...
jos jotain häiritsee oma kuva ottaa yhteyttä ni poistetaan...