Ensimmäinen Meettingi Suunnitelmissa
Lähetetty: 21 Helmi 2009, 21:58
Sellainen kysymysys, että onko nämä meettingit oikein jäsenille jäsenille suunnattuja vai voinko liittyä Vani jonon jatkeeksi jos sellaisen jossain bongaan? Sitten viellä sellainen että miten sitten pääsen oikein jäseneksi jäseneksi
. Kuvia ja kirjotuksia kattelleena tuntuu olevan niin mukavaa ja rentoa porukkaa kaikkialla että voisin kyllä oikein jäseneksi liittyä ja lähteä meetingejä kiertämään emännän kanssa..
Entäs onko Kankaanpään eli PohjoisSatakunnan alueelta ketään vanisteja?
-Wilu-
Entäs onko Kankaanpään eli PohjoisSatakunnan alueelta ketään vanisteja?
-Wilu-