Sivu 1/1

Ensimmäinen Meettingi Suunnitelmissa

Lähetetty: 21 Helmi 2009, 21:58
Kirjoittaja _WiLLe_
Sellainen kysymysys, että onko nämä meettingit oikein jäsenille jäsenille suunnattuja vai voinko liittyä Vani jonon jatkeeksi jos sellaisen jossain bongaan? Sitten viellä sellainen että miten sitten pääsen oikein jäseneksi jäseneksi :). Kuvia ja kirjotuksia kattelleena tuntuu olevan niin mukavaa ja rentoa porukkaa kaikkialla että voisin kyllä oikein jäseneksi liittyä ja lähteä meetingejä kiertämään emännän kanssa..
Entäs onko Kankaanpään eli PohjoisSatakunnan alueelta ketään vanisteja?




-Wilu-

Re: Ensimmäinen Meettingi Suunnitelmissa

Lähetetty: 21 Helmi 2009, 22:22
Kirjoittaja BUMBA
Vuosi 2009
Tammikuu
Helmikuu
20.-22. Jämi Winter Van Run 2009,Hotelli Hiittenharju, Harjavalta
Maaliskuu

Huhtikuu

Kevätkokous, paikka avoin, VTCF ry., esityslistalla sääntömääräiset asiat
17.-19. Tallinnan Kevätretki, VTCF ry, lisätietoja Jonelta, p. 050-3387855
Toukokuu



Kesäkuu
5.-7. Hailuoto miittinki, Oulu, Hailuoto, Oulun paikalliskerho
12.-14. Ärreet Kinkerit II, Anttola Lakeistenranta, Savolaeset Tohelot

Heinäkuu
3.-5. Manse Vans Weekend, Kylmäkoski Savikosken leirintäalue 30€/autokunta musiikkia, saunomista ja pieniä kilpailuita niin jsoille kuin pienemmille vannareille, Manse Vans ry.
16.-19. Midnight Sun Meet, Loviisa, lisätietoa myöhemmin

Elokuu
31.7. - 2.8. 11. Archipelago meet, Pyhäranta, AVC
14.-16. Meet,paikka avoin , Big City Vanners
28.-30. Top Camp Meet 6, Vaasa
Syyskuu
11.-13. Syysmeeting, Paikka avoin, Journeyman, HUOM! Tiedot muuttuneet 22.10.
Lokakuu
Marraskuu

Tommonen olet varmaan nähnykin jo....löytyy etu sivulta!!Ja kyllä siellä teillä päin +porin aluella on erittäinkin vilkasta tämä toiminta....nytkin parasta aikaa bileet harjavallassa.....ja tuolta etusivulta löytyy infoa miten liittyä kerhoon,tai ota vaikka suoraan puheenjohtajaan yhteyttä ei se pure :wink: :wink: TERVETULOA MUKAAN!!

Re: Ensimmäinen Meettingi Suunnitelmissa

Lähetetty: 21 Helmi 2009, 22:27
Kirjoittaja Juge
joo täytät vaan sen etusivun jäsenhakemuksen ni se on siinä.
Ja sitte vaan kiertään kesän miitit nii pääsee porukkaan mukaan

Re: Ensimmäinen Meettingi Suunnitelmissa

Lähetetty: 21 Helmi 2009, 23:08
Kirjoittaja _WiLLe_
Juu Bongasin sen jäsenhakemuksen etusivulta, ei vain pistänyt aluksi silmään, sori :), enemmän kärsivällisyyttä jatkossa :).. Tosiaan täytin jäsenhakemuksen joten tästä se lähtee. Eiköhän tässä viellä tulevan kesän mittaan törmäillä.. Harjavallassa näköjään olis meettingi menossa mutta menee kyllä tämä vklppu ihan töiden merkeissä mutta pyritään sovittamaan emännän kanssa aikataulu siten että seuraavaan meettingiin päästäisiin... tunnistatte meidät kyllä sitten siitä että olemme todennäköisesti aina väärässä paikassa väärään aikaan :D tai olemme tien tukkona kun ei tiedä että mihin pitää mennä.. Hyvä tuntomerkki on myös viinin punainen vani kultaisella kylkiviivalla :)

Re: Ensimmäinen Meettingi Suunnitelmissa

Lähetetty: 22 Helmi 2009, 00:14
Kirjoittaja Kapu
Fiksut pärjää aina; eli rohkeesti vaan juttelemaan kun jossain näkyy vaneja. Meitä täällä satakunnassa on aika reipaskin porukka, jäsenhakemuksia ei ole mitä voisi täyttää... Joka kuun ensimmäinen perjaintai kokoontuu jenkkiporukka cruisailemaan Porin ABC Tikkulan viereen (n. 19.-20.00). Sieltä on hyvä bongailla vanejakin.

Kesää kohti autojen määrä lisääntyy.

Kun liityt VTCF:n niin saat kerhotarran. Se kun on tuulilasin alareunassa, niin saatat huomata että niitä juttukavereita löytyy mitä ihmeellisimmissä paikoissa :)

Re: Ensimmäinen Meettingi Suunnitelmissa

Lähetetty: 06 Maalis 2009, 13:39
Kirjoittaja Ahis
Kapu kirjoitti:Fiksut pärjää aina; eli rohkeesti vaan juttelemaan kun jossain näkyy vaneja. Meitä täällä satakunnassa on aika reipaskin porukka, jäsenhakemuksia ei ole mitä voisi täyttää... Joka kuun ensimmäinen perjaintai kokoontuu jenkkiporukka cruisailemaan Porin ABC Tikkulan viereen (n. 19.-20.00). Sieltä on hyvä bongailla vanejakin.

Kesää kohti autojen määrä lisääntyy.

Kun liityt VTCF:n niin saat kerhotarran. Se kun on tuulilasin alareunassa, niin saatat huomata että niitä juttukavereita löytyy mitä ihmeellisimmissä paikoissa :)
Tänään olis taas kurvailut ABC:lla, kello 20.00 "virallisesti" alkaa porukkaa paikalle valumaan, n.21.30 on ainakin kesäkuukausina kiskottu letkaakin tuolla porin kujilla.
Oma vani lepäilee nyt harjavallan miitin rasituksia tallissa ja "joutuu" tulemaan buickilla :lol:

Re: Ensimmäinen Meettingi Suunnitelmissa

Lähetetty: 08 Maalis 2009, 18:40
Kirjoittaja _WiLLe_
Piru kun missasin tuon! Olisi ollut lähelläkin ja ihan mielenkiinnosta olisi voinut lähteä pörräilemään mutta meni koko päivä Lohjan suunnalla koirien kanssa peuhatessa kun olisi tarkoitus hankkia uudeksi perheenjäseneksi Bullmastiffi :). Mutta ensi kerralla olen paikalla, varmasti! Ens viikolla laitan vähä kuviakin omasta vanista jos saisin pestyä sen jossain :)

Re: Ensimmäinen Meettingi Suunnitelmissa

Lähetetty: 08 Maalis 2009, 22:29
Kirjoittaja keikka
laitahan koirista myös täällä on paljon koira ihmisiä ja koirat ovat myös tervetulleita miitinkeihin

Re: Ensimmäinen Meettingi Suunnitelmissa

Lähetetty: 09 Maalis 2009, 20:49
Kirjoittaja Djinh
tohon miitinkilistaan vois muuten lisätä seuraavan päivän...8.8.09...nimittäin hattulan satulinna ja kyseessähän tietty ois Linna Cruising...paikalla on tietty paljon muitakin ku pelkkiä vaneja mutta jos satutte lähistöllä olemaan niin paikalle vaan...itse henkilökohtaisesti aion paikalla olla..

Re: Ensimmäinen Meettingi Suunnitelmissa

Lähetetty: 09 Huhti 2009, 22:56
Kirjoittaja weekasii
Me ollaan k:päästä :D

Re: Ensimmäinen Meettingi Suunnitelmissa

Lähetetty: 22 Touko 2009, 14:32
Kirjoittaja Ahis
Joka kuun ekan perjantain lisäksi kesäkuun 13. päivä on maisema-ajelu johon vanit on enemmän kuin tervetulleita, illalla vielä noormarkussa mega-bileet... Tallilla myös leirintämahdollisuus, eli pääsee vannailemaan oikeen kunnolla :lol:

Re: Ensimmäinen Meettingi Suunnitelmissa

Lähetetty: 05 Kesä 2009, 08:56
Kirjoittaja Ahis
_WiLLe_ kirjoitti:Piru kun missasin tuon! Olisi ollut lähelläkin ja ihan mielenkiinnosta olisi voinut lähteä pörräilemään mutta meni koko päivä Lohjan suunnalla koirien kanssa peuhatessa kun olisi tarkoitus hankkia uudeksi perheenjäseneksi Bullmastiffi :). Mutta ensi kerralla olen paikalla, varmasti! Ens viikolla laitan vähä kuviakin omasta vanista jos saisin pestyä sen jossain :)
Tänään olisi taas harjotteluajelut ensi viikon suur-cruisinkiin :D