Sivu 1/1

Maisemacruising & Tallibileet Pori-Noormarkku 13.6.

Lähetetty: 22 Touko 2009, 14:28
Kirjoittaja Ahis
Perinteiset maisema-ajelut taasen kauniissa merellisissä maisemissa ja varmasti kovat tallibileet siihen päälle!

Orkestereina Rockin' Paradox ja Burning Wheels.

Tallilla leirintämahdollisuus vaunulla, teltalla ja tietenkin vanilla!

Re: Maisemacruising & Tallibileet Pori-Noormarkku 13.6.

Lähetetty: 22 Touko 2009, 17:06
Kirjoittaja jari
Ahis kirjoitti:Perinteiset maisema-ajelut taasen kauniissa merellisissä maisemissa ja varmasti kovat tallibileet siihen päälle!

Orkestereina Rockin' Paradox ja Burning Wheels.

Tallilla leirintämahdollisuus vaunulla, teltalla ja tietenkin vanilla!
nää bileet on muuten sitten pikkasen pareet :mrgreen:
allekirjoittanut on ainaskin paikalla :wink:

Re: Maisemacruising & Tallibileet Pori-Noormarkku 13.6.

Lähetetty: 22 Touko 2009, 17:19
Kirjoittaja Ahis
jari kirjoitti:
Ahis kirjoitti:Perinteiset maisema-ajelut taasen kauniissa merellisissä maisemissa ja varmasti kovat tallibileet siihen päälle!

Orkestereina Rockin' Paradox ja Burning Wheels.

Tallilla leirintämahdollisuus vaunulla, teltalla ja tietenkin vanilla!
nää bileet on muuten sitten pikkasen pareet :mrgreen:
allekirjoittanut on ainaskin paikalla :wink:
Eikä vaan pikkasen, tälläsiä bileitä ei muualla ole. Täällä nimittäin ei bileet lopu yöllä vaan jatkuu aamuun asti, tai just niin pitkään kuin jaksaa... Jarilla usein jo alkuillasta :lol:

Re: Maisemacruising & Tallibileet Pori-Noormarkku 13.6.

Lähetetty: 22 Touko 2009, 18:44
Kirjoittaja jari
Ahis kirjoitti:
jari kirjoitti:
Ahis kirjoitti:Perinteiset maisema-ajelut taasen kauniissa merellisissä maisemissa ja varmasti kovat tallibileet siihen päälle!

Orkestereina Rockin' Paradox ja Burning Wheels.

Tallilla leirintämahdollisuus vaunulla, teltalla ja tietenkin vanilla!
nää bileet on muuten sitten pikkasen pareet :mrgreen:
allekirjoittanut on ainaskin paikalla :wink:
Eikä vaan pikkasen, tälläsiä bileitä ei muualla ole. Täällä nimittäin ei bileet lopu yöllä vaan jatkuu aamuun asti, tai just niin pitkään kuin jaksaa... Jarilla usein jo alkuillasta :lol:

vanha ei enää jaksa teidän nuorien kollien kanssa rymytä jatkuvasti aamu7:mää :oops:

Re: Maisemacruising & Tallibileet Pori-Noormarkku 13.6.

Lähetetty: 22 Touko 2009, 18:54
Kirjoittaja Ahis
jari kirjoitti:

vanha ei enää jaksa teidän nuorien kollien kanssa rymytä jatkuvasti aamu7:mää :oops:
Nuorien :lol:

Hyvin sää silti olet jaksanut, noinkin vanhaksi :lol:

Re: Maisemacruising & Tallibileet Pori-Noormarkku 13.6.

Lähetetty: 25 Touko 2009, 18:25
Kirjoittaja ßlizzard
:shock: oho jaa tommoset ....hmmm... :wink:

Re: Maisemacruising & Tallibileet Pori-Noormarkku 13.6.

Lähetetty: 25 Touko 2009, 20:45
Kirjoittaja dieseli
Eikä vaan pikkasen, tälläsiä bileitä ei muualla ole. Täällä nimittäin ei bileet lopu yöllä vaan jatkuu aamuun asti, tai just niin pitkään kuin jaksaa... Jarilla usein jo alkuillasta :lol:[/quote]


vanha ei enää jaksa teidän nuorien kollien kanssa rymytä jatkuvasti aamu7:mää :oops:[/quote]



höpö höpö.hyvinhän sää oot vetäny joka kerran kun on meeteis oltu :D :D :D :D :D :D :D

Re: Maisemacruising & Tallibileet Pori-Noormarkku 13.6.

Lähetetty: 26 Touko 2009, 08:39
Kirjoittaja Ahis
ßlizzard kirjoitti::shock: oho jaa tommoset ....hmmm... :wink:
Sääkin pääset taas syömään räkää ja nuoleen kengänpohjia, Upeeta s***ana :lol:

Re: Maisemacruising & Tallibileet Pori-Noormarkku 13.6.

Lähetetty: 26 Touko 2009, 18:57
Kirjoittaja ßlizzard
Ahis kirjoitti:
ßlizzard kirjoitti::shock: oho jaa tommoset ....hmmm... :wink:
Sääkin pääset taas syömään räkää ja nuoleen kengänpohjia, Upeeta s***ana :lol:
:o kaimääsityritänsinnekkieksyätaiehkäen

Re: Maisemacruising & Tallibileet Pori-Noormarkku 13.6.

Lähetetty: 09 Kesä 2009, 16:05
Kirjoittaja jari
ßlizzard kirjoitti:
Ahis kirjoitti:
ßlizzard kirjoitti::shock: oho jaa tommoset ....hmmm... :wink:
Sääkin pääset taas syömään räkää ja nuoleen kengänpohjia, Upeeta s***ana :lol:
:o kaimääsityritänsinnekkieksyätaiehkäen
sää lupasit jo viime viikonloppuna tulla :mrgreen:

Re: Maisemacruising & Tallibileet Pori-Noormarkku 13.6.

Lähetetty: 11 Kesä 2009, 08:41
Kirjoittaja Ahis
Tää olis ihan kohta!

Tällä viikolla saatu buickkiin koukku kiinni ja vaunun sähköt reerattua, kyl se tästä :D