Sivu 1/1

Pohjoisesta loviisaan päämiittii lähtijöitä..

Lähetetty: 24 Kesä 2009, 17:26
Kirjoittaja virho
Juu u aattelin tietustella onko pohjosesta päin lähtiötä 16,7 loviisaa kohti,, jos saatas letukka letkaa aikaseksi.... pääsee totkellaki,,, :D

Re: Pohjoisesta loviisaan päämiittii lähtijöitä..

Lähetetty: 24 Kesä 2009, 19:10
Kirjoittaja dieseli
olis se hienoo kun saisitte letkan aikaseks :D :D :D :D voitas täältä matkalta liittyä porukkaan :D :D :D :D

Re: Pohjoisesta loviisaan päämiittii lähtijöitä..

Lähetetty: 24 Kesä 2009, 20:18
Kirjoittaja karaVANNARI
Pankaaha omat aikataulut tänne niin tullaan letkaan JOS PÄÄSTÄÄN lähteen :!:
Pihtiputas taitas olla se josta ois sama routi Loviisaan :shock:

Re: Pohjoisesta loviisaan päämiittii lähtijöitä..

Lähetetty: 26 Kesä 2009, 16:43
Kirjoittaja virho
juu pihtipudas vois olla hyvä paikka kerätä letkaa nippuun. kello aikaa katallaa lähempänä..

Re: Pohjoisesta loviisaan päämiittii lähtijöitä..

Lähetetty: 09 Heinä 2009, 23:02
Kirjoittaja karaVANNARI
virho kirjoitti:juu pihtipudas vois olla hyvä paikka kerätä letkaa nippuun. kello aikaa katallaa lähempänä..

Mikä päivä teillä o tarkotus mennä :?:

Meillä selviää ens viikolla miten päästään lähteen :shock:
Työt ois ok mutta joutuu porukoitten koiraa kattoon :?

Re: Pohjoisesta loviisaan päämiittii lähtijöitä..

Lähetetty: 10 Heinä 2009, 09:16
Kirjoittaja Epola
jos kaikki hyvin menee,niin keskiviikkona 4 jälkeen lähtään valumaan alas!!!

Re: Pohjoisesta loviisaan päämiittii lähtijöitä..

Lähetetty: 10 Heinä 2009, 13:26
Kirjoittaja Jomppu
tuuttekos sieltä pohjosesta Lahden kautta? Voitas siitä Mäntsälän kohdilta tulla letkaan mukaan:)

Re: Pohjoisesta loviisaan päämiittii lähtijöitä..

Lähetetty: 10 Heinä 2009, 13:26
Kirjoittaja Jomppu
Jomppu kirjoitti:tuuttekos sieltä pohjosesta Lahden kautta? Voitas siitä Mäntsälän kohdilta tulla letkaan mukaan:)
Siis torstaina 16.7 ?

Re: Pohjoisesta loviisaan päämiittii lähtijöitä..

Lähetetty: 10 Heinä 2009, 20:15
Kirjoittaja chevyman1
jos täältä joensuusta pääsee lähteen niin vois liittyä letkaan jossain päin miten lie aikataulut :roll:

Re: Pohjoisesta loviisaan päämiittii lähtijöitä..

Lähetetty: 12 Heinä 2009, 11:35
Kirjoittaja karaVANNARI
Onko se loviisaan ruisinki sitte keskiviikkona :?: Taitas passata meillekki :wink:
Eikö se oo lyhin mennä E4 Lahteen ja Orimattilan kautta Loviisaan :shock:
Ite tultas neloselle Pihtiputtaalla :roll: jos esim 19:00 ois sielä :?: kummiski meiltä ja Oulusta o sama 200km Puttaalle matkaa jos 16:00 pääsis itekki lähtee :?:
Oishan se hienoo ku usiampi koppi auto jäläkeen toisen menos :D :D :D

Re: Pohjoisesta loviisaan päämiittii lähtijöitä..

Lähetetty: 12 Heinä 2009, 14:33
Kirjoittaja virho
juu menee lähemmäs 17.00 pääsee lähtee ajeloon alas.... pihti pudas vois olla
hyvää kokontumis paikka,,,

Re: Pohjoisesta loviisaan päämiittii lähtijöitä..

Lähetetty: 15 Heinä 2009, 16:55
Kirjoittaja kaimasa
meneekö kukaa torstaina nelostietä Loviisaan? Mahtusko 1 akka ja 1 likka kyytiin Leivonmäjeltä? Voi laittaa yv:tä tai soittaa 0400 995249

Re: Pohjoisesta loviisaan päämiittii lähtijöitä..

Lähetetty: 16 Heinä 2009, 20:51
Kirjoittaja kaimasa
eipä tainnu kyytiä löytyä:(

Re: Pohjoisesta loviisaan päämiittii lähtijöitä..

Lähetetty: 17 Heinä 2009, 00:00
Kirjoittaja Mattius
Tulis vissiin kiirusta leimastella Inkkari-piuville ja laittaa sini-savut pois. Nimittäin tulisi muutoin turhan tihiä letka köyden päässä Kuopiosta Loviisaan.

Laitellaan sano lata-kuski, ku lentävän näki.

Siunausta matkallenne!