Sivu 1/1
Pohjoisesta loviisaan päämiittii lähtijöitä..
Lähetetty: 24 Kesä 2009, 17:26
Kirjoittaja virho
Juu u aattelin tietustella onko pohjosesta päin lähtiötä 16,7 loviisaa kohti,, jos saatas letukka letkaa aikaseksi.... pääsee totkellaki,,,

Re: Pohjoisesta loviisaan päämiittii lähtijöitä..
Lähetetty: 24 Kesä 2009, 19:10
Kirjoittaja dieseli
Re: Pohjoisesta loviisaan päämiittii lähtijöitä..
Lähetetty: 24 Kesä 2009, 20:18
Kirjoittaja karaVANNARI
Pankaaha omat aikataulut tänne niin tullaan letkaan JOS PÄÄSTÄÄN lähteen
Pihtiputas taitas olla se josta ois sama routi Loviisaan

Re: Pohjoisesta loviisaan päämiittii lähtijöitä..
Lähetetty: 26 Kesä 2009, 16:43
Kirjoittaja virho
juu pihtipudas vois olla hyvä paikka kerätä letkaa nippuun. kello aikaa katallaa lähempänä..
Re: Pohjoisesta loviisaan päämiittii lähtijöitä..
Lähetetty: 09 Heinä 2009, 23:02
Kirjoittaja karaVANNARI
virho kirjoitti:juu pihtipudas vois olla hyvä paikka kerätä letkaa nippuun. kello aikaa katallaa lähempänä..
Mikä päivä teillä o tarkotus mennä
Meillä selviää ens viikolla miten päästään lähteen
Työt ois ok mutta joutuu porukoitten koiraa kattoon

Re: Pohjoisesta loviisaan päämiittii lähtijöitä..
Lähetetty: 10 Heinä 2009, 09:16
Kirjoittaja Epola
jos kaikki hyvin menee,niin keskiviikkona 4 jälkeen lähtään valumaan alas!!!
Re: Pohjoisesta loviisaan päämiittii lähtijöitä..
Lähetetty: 10 Heinä 2009, 13:26
Kirjoittaja Jomppu
tuuttekos sieltä pohjosesta Lahden kautta? Voitas siitä Mäntsälän kohdilta tulla letkaan mukaan:)
Re: Pohjoisesta loviisaan päämiittii lähtijöitä..
Lähetetty: 10 Heinä 2009, 13:26
Kirjoittaja Jomppu
Jomppu kirjoitti:tuuttekos sieltä pohjosesta Lahden kautta? Voitas siitä Mäntsälän kohdilta tulla letkaan mukaan:)
Siis torstaina 16.7 ?
Re: Pohjoisesta loviisaan päämiittii lähtijöitä..
Lähetetty: 10 Heinä 2009, 20:15
Kirjoittaja chevyman1
jos täältä joensuusta pääsee lähteen niin vois liittyä letkaan jossain päin miten lie aikataulut

Re: Pohjoisesta loviisaan päämiittii lähtijöitä..
Lähetetty: 12 Heinä 2009, 11:35
Kirjoittaja karaVANNARI
Onko se loviisaan ruisinki sitte keskiviikkona

Taitas passata meillekki
Eikö se oo lyhin mennä E4 Lahteen ja Orimattilan kautta Loviisaan
Ite tultas neloselle Pihtiputtaalla

jos esim 19:00 ois sielä

kummiski meiltä ja Oulusta o sama 200km Puttaalle matkaa jos 16:00 pääsis itekki lähtee
Oishan se hienoo ku usiampi koppi auto jäläkeen toisen menos

Re: Pohjoisesta loviisaan päämiittii lähtijöitä..
Lähetetty: 12 Heinä 2009, 14:33
Kirjoittaja virho
juu menee lähemmäs 17.00 pääsee lähtee ajeloon alas.... pihti pudas vois olla
hyvää kokontumis paikka,,,
Re: Pohjoisesta loviisaan päämiittii lähtijöitä..
Lähetetty: 15 Heinä 2009, 16:55
Kirjoittaja kaimasa
meneekö kukaa torstaina nelostietä Loviisaan? Mahtusko 1 akka ja 1 likka kyytiin Leivonmäjeltä? Voi laittaa yv:tä tai soittaa 0400 995249
Re: Pohjoisesta loviisaan päämiittii lähtijöitä..
Lähetetty: 16 Heinä 2009, 20:51
Kirjoittaja kaimasa
eipä tainnu kyytiä löytyä:(
Re: Pohjoisesta loviisaan päämiittii lähtijöitä..
Lähetetty: 17 Heinä 2009, 00:00
Kirjoittaja Mattius
Tulis vissiin kiirusta leimastella Inkkari-piuville ja laittaa sini-savut pois. Nimittäin tulisi muutoin turhan tihiä letka köyden päässä Kuopiosta Loviisaan.
Laitellaan sano lata-kuski, ku lentävän näki.
Siunausta matkallenne!