Sivu 1/1

loviisaan meniät

Lähetetty: 07 Heinä 2009, 18:55
Kirjoittaja dieseli
mistäs kautta porukat meinaa ajella loviisaan.ajattelin vaan että jos saatas kanssa letkaa aikaseksi.olis meinaa letkassa mukavampi kolkotella meettiin.

Re: loviisaan meniät

Lähetetty: 08 Heinä 2009, 14:27
Kirjoittaja Jomppu
Moi, ainakin etelä-Suomeen on tulossa treffipaikka...johki Mäntsälä-Lahti välille...ei olla vielä lyöty lukkoon aikataulua ja paikkaa...

Re: loviisaan meniät

Lähetetty: 09 Heinä 2009, 18:26
Kirjoittaja Neenu
Tultais mielellään, mutta sanokaa millä :?:

Ei me tolla pösönraadolla ainaskaan lähetä.

Re: loviisaan meniät

Lähetetty: 09 Heinä 2009, 20:16
Kirjoittaja dieseli
Neenu kirjoitti:Tultais mielellään, mutta sanokaa millä :?:

Ei me tolla pösönraadolla ainaskaan lähetä.
kun pääsette vaan johonkin mistä muut kulkee niin eiköhän joku ota kyytiin :D :D :D :D :D :D ja vaikka pösöllä tuutte alkuun :D :D :D :D :D :D

Re: loviisaan meniät

Lähetetty: 10 Heinä 2009, 11:49
Kirjoittaja kaimasa
minäkää en vielä tiiä millä autolla ja millä kokoonpanolla. Selvinnee tänää ku isäntä tulee töistä ja kertoo ens viikon työvuoronsa.

Re: loviisaan meniät

Lähetetty: 12 Heinä 2009, 21:25
Kirjoittaja blazoffer
Meidän poppoo starttaa to aamupäivällä tästä kotoota ja kaahaa Öljytietä suoraan Porvoon motarille. Taukoa vois pitää jossain kohti...?

Re: loviisaan meniät

Lähetetty: 12 Heinä 2009, 23:27
Kirjoittaja JulleRopaaja
Kyllä se Jullekin sinne raahautuu....... ei vielä tiedä vaan pääseekö to vai pe, perjantaina pitäisi vielä olla isänmaata puolustamassa... jossei sitten ajele Loviisasta Hyrylään pe aamuna......... Ja ei ole vielä kulkuneuvostakaan tietoa.....

Re: loviisaan meniät

Lähetetty: 14 Heinä 2009, 13:46
Kirjoittaja Jomppu
blazoffer kirjoitti:Meidän poppoo starttaa to aamupäivällä tästä kotoota ja kaahaa Öljytietä suoraan Porvoon motarille. Taukoa vois pitää jossain kohti...?

LA-puhelimet päälle...huudellaan =)
..kanavalla 17 ollaan kuulolla... puolilta päivin (noin) siitä stopilta (mäntsälä) jatketaan matkaa kohti Loviisaa :)

Re: loviisaan meniät

Lähetetty: 14 Heinä 2009, 14:43
Kirjoittaja Wille
normipäivä tulossa, pikkuhuoltoa edessä.
perä huutaa jo kohtuuttomasti, jos sen vaihtaisi tänään töiden jälkeen niin torstaina aamupäivällä voisi päästä lähtemään. eilen putosi laturi paikoiltaan mutta sen sai elvytettyä bussipysäkillä...

kyllä tämä tästä :D

Re: loviisaan meniät

Lähetetty: 14 Heinä 2009, 15:32
Kirjoittaja Neenu
Näillä näkymin päästään tuleen perjantaina, pääsee tuo mun uus mies tutustuun vaniporukkaan ja kerhotoimintaan :)

Re: loviisaan meniät

Lähetetty: 15 Heinä 2009, 11:37
Kirjoittaja dieseli
meneekin saapuminen loviisaan huomiseen kun jään odottaa noi ruotsalaiset.soittelin juuri airmotelliin ja järjestin välilaskeutumispaikan sinne.

Re: loviisaan meniät

Lähetetty: 15 Heinä 2009, 13:11
Kirjoittaja juha
Matkalla..

Re: loviisaan meniät

Lähetetty: 16 Heinä 2009, 13:07
Kirjoittaja Kapu
Juu matkalla Kupun kyydis, ku Eemu lähti mun autolla ensin Tallinnasta hakeen juomista..