Sivu 1/1

Ford powerstroke vs chevy duramax

Lähetetty: 07 Heinä 2009, 22:30
Kirjoittaja hoge
Hakusessa olisi seuraavaksi pickuppi, diiseli tietysti. Duramaxia kaavailin kunnes lueskelin jenkkifoorumeita. Suutinvikoja niiden mukaan jokaisella ja kokoajan. Vaihtoehto olisi ford. Ikinä ei sellaista ole ollut muuta kuin jotain eurokinnereitä. Yhdellä tutulla on econoline jota kovasti kehuu, tosin ajaa sillä hyvin vähän. Onko kenelläkään kokemusta noista powerstrokeista, varsinkin vuosilta 99-01. Excursioni tai pickuppi voisi tulla kyseeseen. Miten noissa usa voorteissa on tyyppivikoja jne.

Re: Ford powerstroke vs chevy duramax

Lähetetty: 11 Heinä 2009, 22:17
Kirjoittaja Panze
Kannattaa huomioida että tuolla ameriikan maassa noita autoja ja kirjoittelijoita on huomattavasti enemmän. Onhan niissä suutinvikoja ja paluulinjoissakinollut harmia. Kannattanee kuitenkin kysellä myös Suomalaisilta foorumeilta,esim overdriven sivustoilla on Chevy silverado duramax autoille oma palsta. http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic ... 16#1575116
Kyllähän tuo duramax on hieno moottori.

Re: Ford powerstroke vs chevy duramax

Lähetetty: 28 Heinä 2009, 10:24
Kirjoittaja vantruck
tääll oli joskus vm.-92 econoline e-350xl 7.3IDI kone ja ja loota oli kyllä hyvät, oikeestaan ainoat hyvät asiat koko kotterossa :D kesällä oli jopa mukavampi ajettava kuin chevy vani