Sivu 1/1
Vani pelastettu kerhoon
Lähetetty: 24 Elo 2009, 23:10
Kirjoittaja rammari lpr
Re: Vani pelastettu kerhoon
Lähetetty: 27 Elo 2009, 12:23
Kirjoittaja silppu
Komia pelihän tuo oli...niinkuin dodget aina

Re: Vani pelastettu kerhoon
Lähetetty: 22 Huhti 2010, 16:40
Kirjoittaja Ramsis
Loppui vaan tuo vikojen etsiminen kun "pikkuisesta" loppui leima... Sori, pitänee siis esitellä itsensä, jos joku ei vielä hokannut, olen se Rammarin emäntä!

Että terve vaan kaikille tutuille ja vähän tuntemattomillekin!
Re: Vani pelastettu kerhoon
Lähetetty: 22 Huhti 2010, 20:37
Kirjoittaja cheyenne
Ramsis kirjoitti:Loppui vaan tuo vikojen etsiminen kun "pikkuisesta" loppui leima... Sori, pitänee siis esitellä itsensä, jos joku ei vielä hokannut, olen se Rammarin emäntä!

Että terve vaan kaikille tutuille ja vähän tuntemattomillekin!
Vie konttorille, niin siellä alan asiantuntija kirjoittaa piiiitkän vikalistan vaikka olisi ihan ehjä Auto
Niin mulle ainakin yleensä on käynyt (vaikka yleensä vasta sen jälkeen sinne menen kun poliisi on kilvet poistanut).
Re: Vani pelastettu kerhoon
Lähetetty: 22 Huhti 2010, 23:02
Kirjoittaja Ramsis