Sivu 1/1

Vani pelastettu kerhoon

Lähetetty: 24 Elo 2009, 23:10
Kirjoittaja rammari lpr
Ostin toisen vanin itselleni . DODGE B150 RAM VAn vm.85. Tosin suoralla kutosella , mutta on kovapeltinen vielä . Vikojakin löytyy aikasta runsaasti etenkin sähköpuolelta . Auto on toistaiseksi ajossa. Emäntä ajelee lyhyitä matkoja ja etsii mahdollisia uusia ilmeneviä vikoja. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Re: Vani pelastettu kerhoon

Lähetetty: 27 Elo 2009, 12:23
Kirjoittaja silppu
Komia pelihän tuo oli...niinkuin dodget aina :D

Re: Vani pelastettu kerhoon

Lähetetty: 22 Huhti 2010, 16:40
Kirjoittaja Ramsis
Loppui vaan tuo vikojen etsiminen kun "pikkuisesta" loppui leima... Sori, pitänee siis esitellä itsensä, jos joku ei vielä hokannut, olen se Rammarin emäntä! :lol: :lol: :lol: Että terve vaan kaikille tutuille ja vähän tuntemattomillekin!

Re: Vani pelastettu kerhoon

Lähetetty: 22 Huhti 2010, 20:37
Kirjoittaja cheyenne
Ramsis kirjoitti:Loppui vaan tuo vikojen etsiminen kun "pikkuisesta" loppui leima... Sori, pitänee siis esitellä itsensä, jos joku ei vielä hokannut, olen se Rammarin emäntä! :lol: :lol: :lol: Että terve vaan kaikille tutuille ja vähän tuntemattomillekin!
Vie konttorille, niin siellä alan asiantuntija kirjoittaa piiiitkän vikalistan vaikka olisi ihan ehjä Auto :wink:
Niin mulle ainakin yleensä on käynyt (vaikka yleensä vasta sen jälkeen sinne menen kun poliisi on kilvet poistanut).

Re: Vani pelastettu kerhoon

Lähetetty: 22 Huhti 2010, 23:02
Kirjoittaja Ramsis
Niinpä, inhoja nuo katsastussedät :roll: Tarkoitus ei kyllä ole katsastaakaan, vasta siinä vaiheessa kun vikalistaan ei tule MITÄÄN mainintaa. Tuo "pikkuinen" on nyt se virallinen pitkäaikaisprojekti, johon upotetaan järjetön määrä työtunteja ja käydään läpi ihan oikeen kunnolla... mutta siis sitten kun aikaa (ja rahaa) on. Tavoite vuodessa 2020 :lol: :lol: :lol: :lol: Ja tuokin tavoite voi olla optimistinen, jos isännällä ja mulla loppuu into kesken...