Sivu 1/1

American Beauty 2010

Lähetetty: 31 Tammi 2010, 13:21
Kirjoittaja Juge
Onkos ketä tänävuonna lährös Haapsaluun American Beautyyn
Aika oli vissiin 10-11.7 :?: onka fakta tietoa kellään
pitääs kämppää varata

Re: American Beauty 2010

Lähetetty: 31 Tammi 2010, 21:54
Kirjoittaja caravan
Ainaskin 2011 olisi tarkoitus mennä, kun on van teema. Ne haluis meiltä n.30 vania sinne.

Re: American Beauty 2010

Lähetetty: 02 Helmi 2010, 08:47
Kirjoittaja Pia
Me ollaan vähän sellaista hahmoteltu. Minä luulin että se van teema on tänä kesänä, mut on tai ei niin suunnitelmissa on. Tosin kesäloman ajankohta ei ole vielä tiedossa...

Re: American Beauty 2010

Lähetetty: 03 Helmi 2010, 22:14
Kirjoittaja Makseli
Meinasikko jugen mennä haapsaluun vai kyselitkö huviksesi..

Re: American Beauty 2010

Lähetetty: 03 Helmi 2010, 22:57
Kirjoittaja Juge
Makseli kirjoitti:Meinasikko jugen mennä haapsaluun vai kyselitkö huviksesi..
kyllä mieles oli,kämppääki oon kyselly ,mutta jos ei se vanijuttu oo tänä vuonna nii.............