Peltisiä rekisterikilpiä, ei muovia!
Peltisiä rekisterikilpiä, ei muovia!
Huh, pienen metsästyksen jälkeen löysin vihdoin nettisivun, josta saa tilattua ihan aitoja peltikilpiä eikä mitään lastenvaunurekkareita. Ja hintakin on ihan kohdallaan. Käykääpäs muutkin kurkkaamassa http://www.kilpipaja.com ja saatte jo tän kesän meetteihin "aidot" kilvet. Ei mulla mitään lastenvaunurekkareita vastaan ole mutta on käyny jo jonkin aikaa kateeksi rekkakuskit, joilla on ihka oikeannäköiset kilvet 
Re: Peltisiä rekisterikilpiä, ei muovia!
Vois olla aika kova juttu, jos sais klubiin myyntiin VTCF kilpiä ja/tai kilven pohjia....
G20 -90
Astro -92
VTCF 1531
Cowboy Vanners Finland
Astro -92
VTCF 1531
Cowboy Vanners Finland
Re: Peltisiä rekisterikilpiä, ei muovia!
Moi !!!!
pannaan mietintään ja katellaan mistä sais siistejä sopuhintaan
pannaan mietintään ja katellaan mistä sais siistejä sopuhintaan
MOPAR OR NO CAR
Re: Peltisiä rekisterikilpiä, ei muovia!
Tuolta saitilta löytyy sekä kilpiä että taustalevyjä. Ja kilvet on tehty ihan samalla tekniikalla kuin oikeatkin kilvet. Vinkkasin Pörinälle, että kerhot voi saada alennuksia jos tilaus on reilunkokoinen...
Re: Peltisiä rekisterikilpiä, ei muovia!
Heee !!!!
Täytyy katella ens viikolla nyt kiire auto vittuilee ja ylihuomenna äreisiin

Täytyy katella ens viikolla nyt kiire auto vittuilee ja ylihuomenna äreisiin
MOPAR OR NO CAR
Re: Peltisiä rekisterikilpiä, ei muovia!
Joissain autoissa saattaa vielä nähdä sinisellä pohjalla Vans & Truck Club of Finland -tekstin rekkarin alakilvessä. Niitä joskus nimittäin kerholla oli 
"Pätkä mikä pätkä"
Jäsen nro 99
VA-100
Jäsen nro 99
VA-100
-
saimaanharju
- Viestit: 76
- Liittynyt: 17 Helmi 2010, 23:16
- Paikkakunta: Lappeenranta
Re: Peltisiä rekisterikilpiä, ei muovia!
no höh....tuohan on ihan tuossa naapurissa =)
Paskan möivät mut mitäs ostit....
*jäsen nro 1566*
*jäsen nro 1566*