KELLÄ OLISI TOSI SIISTI VANI
Lähetetty: 05 Heinä 2010, 10:38
Järjestelen haapsalussa AmericanBeautyCarShow2010 näyttelyä 9-11.7 ja nyt on naapurimaista hienoja Vaneja paikalla MUTTA kuuluuhan se pokaali suomeen tuoda eli KIIREESTI jos sulla tai frendillä näyttelykelpoinen peli SOITA pikaisesti MAANATAI...Tiista 6.7 klo 12:00 Mennessä.
t.Mike-E/0408590639
t.Mike-E/0408590639