Sivu 1/1

KELLÄ OLISI TOSI SIISTI VANI

Lähetetty: 05 Heinä 2010, 10:38
Kirjoittaja JIMsalaBIM
Järjestelen haapsalussa AmericanBeautyCarShow2010 näyttelyä 9-11.7 ja nyt on naapurimaista hienoja Vaneja paikalla MUTTA kuuluuhan se pokaali suomeen tuoda eli KIIREESTI jos sulla tai frendillä näyttelykelpoinen peli SOITA pikaisesti MAANATAI...Tiista 6.7 klo 12:00 Mennessä.
t.Mike-E/0408590639

Re: KELLÄ OLISI TOSI SIISTI VANI

Lähetetty: 05 Heinä 2010, 11:53
Kirjoittaja Taija
Aika viimetipassa tulee pyyntö :shock: Eikö ens vuonna ole vasta VAN teema ja silloin tietääkseni on sinne enemmän porukkaa lähdössä.