Sivu 1/1

Poks sanoi Procemax

Lähetetty: 12 Marras 2010, 10:33
Kirjoittaja pikkumiguel
Joo eipähän kauaa kestänyt procemax:in auto cd/radio/dvd...käytössä oli vähän reilun vuoden(ei joka päivä) ja nyt hajos(eipä ollut ensimmäinen tässä lähi piirissä mikä hajosi=en suosittele)...ei näytä dvd:tä enää....ja sitten meni tovi niin hajos tuo PIITKÄÄN palvellut sonyn äänilähde...linja lähdöistä ei kuulu äänet enää muusta kuin sub ulostulosta kunnioitettavat vuodet se kesti= melkein 10v mutta oli se silloin ostettaessa aikas tyyris investointi mutta kannatti se näin jälkikäteen.... :mrgreen: t m

Re: Poks sanoi Procemax

Lähetetty: 12 Marras 2010, 15:28
Kirjoittaja Regency
Sama vika Procemaxin kanssa. Vajaan puolen vuoden käytön jälkeen lakkas toimimasta. Onneksi meni vielä takuun piikkiin.

Re: Poks sanoi Procemax

Lähetetty: 30 Marras 2010, 14:23
Kirjoittaja vanimies
Aika paljon tuntuu olevan ongelmia noissa laitteissa.
Takuiden kanssa saa sitten tapella kun vastuuta ei oteta mistään.
Ihmeellisintä on niiden tuotetiedot ja paketit, niissä ei ole mitään tietoja tuotteista.
No eipä sieltä onneksi ole pakko mitään ostaa...:)

Re: Poks sanoi Procemax

Lähetetty: 01 Joulu 2010, 13:58
Kirjoittaja piuha
Regency kirjoitti:Sama vika Procemaxin kanssa. Vajaan puolen vuoden käytön jälkeen lakkas toimimasta. Onneksi meni vielä takuun piikkiin.
sama vika itellä :lol:

Re: Poks sanoi Procemax

Lähetetty: 02 Huhti 2011, 18:14
Kirjoittaja rasse
Kaksi kertaa testannut ja kaksi kertaa käynyt huollossa... Nyt on toiminut hyvin kun on ollut hyllyssä kohta 2 vuotta :lol: :wink:

Re: Poks sanoi Procemax

Lähetetty: 03 Huhti 2011, 07:41
Kirjoittaja pikkumiguel
rasse kirjoitti:Kaksi kertaa testannut ja kaksi kertaa käynyt huollossa... Nyt on toiminut hyvin kun on ollut hyllyssä kohta 2 vuotta :lol: :wink:
Jos vielä toimii niin myy äkkiä pois...... :mrgreen: :mrgreen:

Re: Poks sanoi Procemax

Lähetetty: 12 Loka 2012, 18:31
Kirjoittaja Kääpiö
pikkumiguel kirjoitti:
rasse kirjoitti:Kaksi kertaa testannut ja kaksi kertaa käynyt huollossa... Nyt on toiminut hyvin kun on ollut hyllyssä kohta 2 vuotta :lol: :wink:
Jos vielä toimii niin myy äkkiä pois...... :mrgreen: :mrgreen:
mää voin ostaa:-)