Sivu 1/1

chevy van -89 6,2D jännite/valot/mittarit temppuilee

Lähetetty: 17 Maalis 2011, 09:10
Kirjoittaja Harddick
olisko vinkkiä mikä riivaa: hehkut kypsy tuossa pakkasilla ja joutu antaa apuvirtaa piiiiitkän aikaa, starttas kyl mut ei jaksan käynnistyä. parin tunnin jälkeen annettiin hetkellisesti 24v ja starttipilottia jolloin lähti käymään. sittemmin ilmaantui varsinainen vika, mittareiden näytöt sekaisin, jännite alenee reilusti kun laittaa mitä tahansa sähkövehkeitä päälle(valot, puhallin), valot päällä ei meina jaksaa vilkku tai sutarit/pissapoika toimia, cruise ei pelaa, valot vilkkuu ja hehkun merkkivalo palaa sitä kirkkaammin mitä alempi jännite, välillä palaa fasten belts-valo.

laitettu uusi laturi, vika jatkuu. yks tyyppi veikkas valokatkaisijaa.

illalla töihinmennessä äkkiä "tila normalisoitui", puhallus, valot, mittarinäytöt ym kaikki ok kunnes seuraava käynnistys niin aluks taas vika päällä kunnes parin km ajon jälkeen loppumatkaks naps ja kaik OK. tänään pelkkää vikatilaa...

olisko tietova missä vika??? kiitos

Re: chevy van -89 6,2D jännite/valot/mittarit temppuilee

Lähetetty: 17 Maalis 2011, 12:25
Kirjoittaja jykä-68
katoppas koneen ja rungon välinen maajohto,mulla teki joskus suht samanlaisia temppuja ja vika löyty maajohdosta,yleismittarilla helppo testata onko kunnon yhteys koneen ja rungon välillä

Re: chevy van -89 6,2D jännite/valot/mittarit temppuilee

Lähetetty: 18 Maalis 2011, 11:40
Kirjoittaja Harddick
kiitos vinkistä, täytyy könytä auton alle tilaisuuden tullen.... talo vast syksyllä ostettu niin ei ole VIELÄ pukkeja tuossa pihassa juuri tällaisiakin hommia varten mut jos kesänmittaan ne askartelis niin kyl olis elämä heleppoa.

Re: chevy van -89 6,2D jännite/valot/mittarit temppuilee

Lähetetty: 21 Maalis 2011, 11:46
Kirjoittaja Harddick
kiitos Jykä-68:lle vinkistä, tais olla koneen ja rungon välillä tosiaan puutteellinen maadoitus. liekö yhteys sit jormahtanu ku annettiin 24v... laitoin kunnon maakaapelin niin nyt ainakin parin päivän ajeluilla toiminut normaalisti.