chevy van -89 6,2D jännite/valot/mittarit temppuilee
Lähetetty: 17 Maalis 2011, 09:10
olisko vinkkiä mikä riivaa: hehkut kypsy tuossa pakkasilla ja joutu antaa apuvirtaa piiiiitkän aikaa, starttas kyl mut ei jaksan käynnistyä. parin tunnin jälkeen annettiin hetkellisesti 24v ja starttipilottia jolloin lähti käymään. sittemmin ilmaantui varsinainen vika, mittareiden näytöt sekaisin, jännite alenee reilusti kun laittaa mitä tahansa sähkövehkeitä päälle(valot, puhallin), valot päällä ei meina jaksaa vilkku tai sutarit/pissapoika toimia, cruise ei pelaa, valot vilkkuu ja hehkun merkkivalo palaa sitä kirkkaammin mitä alempi jännite, välillä palaa fasten belts-valo.
laitettu uusi laturi, vika jatkuu. yks tyyppi veikkas valokatkaisijaa.
illalla töihinmennessä äkkiä "tila normalisoitui", puhallus, valot, mittarinäytöt ym kaikki ok kunnes seuraava käynnistys niin aluks taas vika päällä kunnes parin km ajon jälkeen loppumatkaks naps ja kaik OK. tänään pelkkää vikatilaa...
olisko tietova missä vika??? kiitos
laitettu uusi laturi, vika jatkuu. yks tyyppi veikkas valokatkaisijaa.
illalla töihinmennessä äkkiä "tila normalisoitui", puhallus, valot, mittarinäytöt ym kaikki ok kunnes seuraava käynnistys niin aluks taas vika päällä kunnes parin km ajon jälkeen loppumatkaks naps ja kaik OK. tänään pelkkää vikatilaa...
olisko tietova missä vika??? kiitos