Sivu 1/1

Gruisinkia Raumalla......

Lähetetty: 14 Huhti 2011, 16:17
Kirjoittaja BUMBA
Laitanpa tänne kun ei ollu Gruisingeille omaa osiota.....tuolta OD.lta koppasin,on sen verta hyviä bändejä että tarttee mennä vanilla sekaan!!

http://www.raumarocknrollcruisin.com/index.html

Re: Gruisinkia Raumalla......

Lähetetty: 28 Touko 2011, 17:10
Kirjoittaja BUMBA
Up.... :wink:

Re: Gruisinkia Raumalla......

Lähetetty: 29 Touko 2011, 20:38
Kirjoittaja hentpe
Tuli käytyä, joskaan ei Vanilla vaan Jeepillä.

Re: Gruisinkia Raumalla......

Lähetetty: 29 Touko 2011, 20:51
Kirjoittaja BUMBA
Mukavasti oli porukkaa...... :wink: od.la lisää kuvia ja videota :D