Gruisinkia Raumalla......
Lähetetty: 14 Huhti 2011, 16:17
Laitanpa tänne kun ei ollu Gruisingeille omaa osiota.....tuolta OD.lta koppasin,on sen verta hyviä bändejä että tarttee mennä vanilla sekaan!!
http://www.raumarocknrollcruisin.com/index.html
http://www.raumarocknrollcruisin.com/index.html