Sivu 1/1
Vaasan vappucruising
Lähetetty: 30 Huhti 2011, 09:57
Kirjoittaja Petra
Onko vaniporukkaa lähössä tonne? Mua huvittais kauheesti lähteä, en vaan tiedä vielä pystynkö ajamaan autoa kun kotiuduin eilen sairaalasta...
Re: Vaasan vappucruising
Lähetetty: 30 Huhti 2011, 10:15
Kirjoittaja Micke
Me ollan lähdössä, että ainakin yks vani on tulossa

muista en tiedä.
Re: Vaasan vappucruising
Lähetetty: 30 Huhti 2011, 10:22
Kirjoittaja Petra
Sovittaisko treffit jonnekki jos saatais porukkaa kasaan? Ja jos mä vaan pystyn ajamaan... Olisko taas se Vaasan ABC?
Re: Vaasan vappucruising
Lähetetty: 30 Huhti 2011, 10:36
Kirjoittaja Micke
Sopii mulle, soita mä laiton numero yv:nä

ja toivottavasti olet niin hyvässä kunnossa että pääset cruisaamaan

Re: Vaasan vappucruising
Lähetetty: 30 Huhti 2011, 10:54
Kirjoittaja Petra
Re: Vaasan vappucruising
Lähetetty: 01 Touko 2011, 20:53
Kirjoittaja Micke
Cruisinki tuli ajettu, oli mahtava letka ja hieno ilma, mutta todella kylmä tuuli. Kiitos Petralle cruisinki seurasta

Re: Vaasan vappucruising
Lähetetty: 02 Touko 2011, 08:53
Kirjoittaja Petra
Kiitos itsellenne

Re: Vaasan vappucruising
Lähetetty: 02 Touko 2011, 21:13
Kirjoittaja Micke
Löysin kuvalinkki, kuvien mukaan oli melkein 400 autoa letkassa
http://www.jmotorsport.kuvat.fi/kuvat/S ... Vappu+-11/
Re: Vaasan vappucruising
Lähetetty: 02 Touko 2011, 21:56
Kirjoittaja Petra
Re: Vaasan vappucruising
Lähetetty: 02 Touko 2011, 22:13
Kirjoittaja Micke
Joo katoin että ne on jopa osanut kuvata vaneja tänä vuonna

Re: Vaasan vappucruising
Lähetetty: 30 Touko 2011, 12:23
Kirjoittaja lspeed
Olihan siellä muutama muukin vani. Nämä kahdeksan tulin kuvanneeksi.
