Sivu 1/1

Vaasan vappucruising

Lähetetty: 30 Huhti 2011, 09:57
Kirjoittaja Petra
Onko vaniporukkaa lähössä tonne? Mua huvittais kauheesti lähteä, en vaan tiedä vielä pystynkö ajamaan autoa kun kotiuduin eilen sairaalasta...

Re: Vaasan vappucruising

Lähetetty: 30 Huhti 2011, 10:15
Kirjoittaja Micke
Me ollan lähdössä, että ainakin yks vani on tulossa :D muista en tiedä.

Re: Vaasan vappucruising

Lähetetty: 30 Huhti 2011, 10:22
Kirjoittaja Petra
Sovittaisko treffit jonnekki jos saatais porukkaa kasaan? Ja jos mä vaan pystyn ajamaan... Olisko taas se Vaasan ABC?

Re: Vaasan vappucruising

Lähetetty: 30 Huhti 2011, 10:36
Kirjoittaja Micke
Sopii mulle, soita mä laiton numero yv:nä :D :D ja toivottavasti olet niin hyvässä kunnossa että pääset cruisaamaan :D

Re: Vaasan vappucruising

Lähetetty: 30 Huhti 2011, 10:54
Kirjoittaja Petra
:D

Re: Vaasan vappucruising

Lähetetty: 01 Touko 2011, 20:53
Kirjoittaja Micke
Cruisinki tuli ajettu, oli mahtava letka ja hieno ilma, mutta todella kylmä tuuli. Kiitos Petralle cruisinki seurasta :D :D

Re: Vaasan vappucruising

Lähetetty: 02 Touko 2011, 08:53
Kirjoittaja Petra
Kiitos itsellenne :D

Re: Vaasan vappucruising

Lähetetty: 02 Touko 2011, 21:13
Kirjoittaja Micke
Löysin kuvalinkki, kuvien mukaan oli melkein 400 autoa letkassa :D http://www.jmotorsport.kuvat.fi/kuvat/S ... Vappu+-11/

Re: Vaasan vappucruising

Lähetetty: 02 Touko 2011, 21:56
Kirjoittaja Petra
Todistettavasti me ollaan oltu paikalla :D :D :D

Re: Vaasan vappucruising

Lähetetty: 02 Touko 2011, 22:13
Kirjoittaja Micke
Petra kirjoitti:Todistettavasti me ollaan oltu paikalla :D :D :D
Joo katoin että ne on jopa osanut kuvata vaneja tänä vuonna :D :D

Re: Vaasan vappucruising

Lähetetty: 30 Touko 2011, 12:23
Kirjoittaja lspeed
Olihan siellä muutama muukin vani. Nämä kahdeksan tulin kuvanneeksi. :D