Sivu 1/1

Ärreet Kinkerit IV

Lähetetty: 08 Touko 2011, 08:48
Kirjoittaja jambalaya65
Motomajat, Virtasalmi. 10-12.6.2011. Vastaanotto aukeaa klo 12 perjantaina. Alueella ravintola A-oikeuksin esim. 0,5l olut 4€. Alueelta löytyy 5 hengen mökkejä joissa jääkaapit. Omat petivaatteet mukaan. Mökin hinta 65€/vkl. Meetingmaksu 30€/auto. Aamupalaa molempina aamuina a`6€ seisovasta pöydästä. Ohjelmaa kaikensorttista.Saunat lämpiävät sekä perjantaina että lauantaina Lisätiedustelut ja mökkivaraukset, jambalaya65@hotmail.com
Tervetuloa

Re: Ärreet Kinkerit IV

Lähetetty: 14 Touko 2011, 10:53
Kirjoittaja jambalaya65
Jarjestettään myös paikan piällä rompetori. Eli jos on jottain myytävvee niin ei kun kaupoille

Re: Ärreet Kinkerit IV

Lähetetty: 15 Touko 2011, 09:56
Kirjoittaja kaasari
mut jos haen venäjältä pari tyttöä niin...? eihää ne oo mun vaimoja tai lapsia... :mrgreen: :mrgreen:

Re: Ärreet Kinkerit IV

Lähetetty: 29 Touko 2011, 05:32
Kirjoittaja GTI
Joku vois tuoda mulle ulvomattoman 8 1/4" lukkoperän rotkeen. Ulvova malli mulla jo on.

Kinkereillä nähdään.

Re: Ärreet Kinkerit IV

Lähetetty: 29 Touko 2011, 23:12
Kirjoittaja rammari lpr
JOO, PAKATAAN LA-SARJAN KONEEN KANNET MUKAAN. OVAT KÄYNEET KONEISTAMOLLA JA OVAT TÄYSIN VALMIIT TOSITOIMIIN. SIIS 318-KONEEN KANNET KYSEESSÄ. HINTAAN 500€ PARI. JOS KAIPAAT KANSISTA LISÄTIETOJA, HEITÄ VIESTIÄ TÄLLE FOORUMILLE.

Re: Ärreet Kinkerit IV

Lähetetty: 09 Kesä 2011, 19:46
Kirjoittaja hevy
Jos joku tarvii jotain tiettyä osaa Astroon niin ilmotelkaa palstalla tai soitelkaa (ennen klo 16 puh. 0400 546727 ). Tiedetään ottaa oikiat osat mukaan :D Saapi sitten kätevästi Kinkereiltä rassattavaa kotiin viemisiksi !

Re: Ärreet Kinkerit IV

Lähetetty: 12 Kesä 2011, 15:17
Kirjoittaja Maukka
suuri kiitos toheloille viikonlopusta,mukavaa oli

Re: Ärreet Kinkerit IV

Lähetetty: 12 Kesä 2011, 16:00
Kirjoittaja Miiva
Kiitoksia vain kaikille osaaottaneille :P Mukavata oli kaikinpuolin, kelit suosi ja suurimmilta vammoilta säilyttin, jos ei mukaan lueta miljoonaa itikan ja mäkärän puremaa.. auts auts

Re: Ärreet Kinkerit IV

Lähetetty: 12 Kesä 2011, 19:03
Kirjoittaja Kapu
Kiitoksia järjestäjille!

Re: Ärreet Kinkerit IV

Lähetetty: 12 Kesä 2011, 19:17
Kirjoittaja wolfracing
Kiitoksia! Lystiä oli koko rahalla ja paikka oli tomiva.

Re: Ärreet Kinkerit IV

Lähetetty: 12 Kesä 2011, 19:25
Kirjoittaja jykä-68
kiitos,ilma ei olis voinu parempi olla ja kivaa oli

Re: Ärreet Kinkerit IV

Lähetetty: 12 Kesä 2011, 20:14
Kirjoittaja Jomppu
Kiitos Tohelot ja vannarit <3

Re: Ärreet Kinkerit IV

Lähetetty: 12 Kesä 2011, 22:16
Kirjoittaja mepa
Kiitos loistavasta viikonlopusta !

Re: Ärreet Kinkerit IV

Lähetetty: 12 Kesä 2011, 23:00
Kirjoittaja Rölli
Rölli pesueineen kiittää hauskasta viikonlopusta :D

Re: Ärreet Kinkerit IV

Lähetetty: 13 Kesä 2011, 09:23
Kirjoittaja Juge
Juu kiitoksia vaan, lämpöä kyllä piisas