Sivu 1/1
Ärreet Kinkerit IV
Lähetetty: 08 Touko 2011, 08:48
Kirjoittaja jambalaya65
Motomajat, Virtasalmi. 10-12.6.2011. Vastaanotto aukeaa klo 12 perjantaina. Alueella ravintola A-oikeuksin esim. 0,5l olut 4€. Alueelta löytyy 5 hengen mökkejä joissa jääkaapit. Omat petivaatteet mukaan. Mökin hinta 65€/vkl. Meetingmaksu 30€/auto. Aamupalaa molempina aamuina a`6€ seisovasta pöydästä. Ohjelmaa kaikensorttista.Saunat lämpiävät sekä perjantaina että lauantaina Lisätiedustelut ja mökkivaraukset,
jambalaya65@hotmail.com
Tervetuloa
Re: Ärreet Kinkerit IV
Lähetetty: 14 Touko 2011, 10:53
Kirjoittaja jambalaya65
Jarjestettään myös paikan piällä rompetori. Eli jos on jottain myytävvee niin ei kun kaupoille
Re: Ärreet Kinkerit IV
Lähetetty: 15 Touko 2011, 09:56
Kirjoittaja kaasari
mut jos haen venäjältä pari tyttöä niin...? eihää ne oo mun vaimoja tai lapsia...

Re: Ärreet Kinkerit IV
Lähetetty: 29 Touko 2011, 05:32
Kirjoittaja GTI
Joku vois tuoda mulle ulvomattoman 8 1/4" lukkoperän rotkeen. Ulvova malli mulla jo on.
Kinkereillä nähdään.
Re: Ärreet Kinkerit IV
Lähetetty: 29 Touko 2011, 23:12
Kirjoittaja rammari lpr
JOO, PAKATAAN LA-SARJAN KONEEN KANNET MUKAAN. OVAT KÄYNEET KONEISTAMOLLA JA OVAT TÄYSIN VALMIIT TOSITOIMIIN. SIIS 318-KONEEN KANNET KYSEESSÄ. HINTAAN 500€ PARI. JOS KAIPAAT KANSISTA LISÄTIETOJA, HEITÄ VIESTIÄ TÄLLE FOORUMILLE.
Re: Ärreet Kinkerit IV
Lähetetty: 09 Kesä 2011, 19:46
Kirjoittaja hevy
Jos joku tarvii jotain tiettyä osaa Astroon niin ilmotelkaa palstalla tai soitelkaa (ennen klo 16 puh. 0400 546727 ). Tiedetään ottaa oikiat osat mukaan

Saapi sitten kätevästi Kinkereiltä rassattavaa kotiin viemisiksi !
Re: Ärreet Kinkerit IV
Lähetetty: 12 Kesä 2011, 15:17
Kirjoittaja Maukka
suuri kiitos toheloille viikonlopusta,mukavaa oli
Re: Ärreet Kinkerit IV
Lähetetty: 12 Kesä 2011, 16:00
Kirjoittaja Miiva
Kiitoksia vain kaikille osaaottaneille

Mukavata oli kaikinpuolin, kelit suosi ja suurimmilta vammoilta säilyttin, jos ei mukaan lueta miljoonaa itikan ja mäkärän puremaa.. auts auts
Re: Ärreet Kinkerit IV
Lähetetty: 12 Kesä 2011, 19:03
Kirjoittaja Kapu
Kiitoksia järjestäjille!
Re: Ärreet Kinkerit IV
Lähetetty: 12 Kesä 2011, 19:17
Kirjoittaja wolfracing
Kiitoksia! Lystiä oli koko rahalla ja paikka oli tomiva.
Re: Ärreet Kinkerit IV
Lähetetty: 12 Kesä 2011, 19:25
Kirjoittaja jykä-68
kiitos,ilma ei olis voinu parempi olla ja kivaa oli
Re: Ärreet Kinkerit IV
Lähetetty: 12 Kesä 2011, 20:14
Kirjoittaja Jomppu
Kiitos Tohelot ja vannarit <3
Re: Ärreet Kinkerit IV
Lähetetty: 12 Kesä 2011, 22:16
Kirjoittaja mepa
Kiitos loistavasta viikonlopusta !
Re: Ärreet Kinkerit IV
Lähetetty: 12 Kesä 2011, 23:00
Kirjoittaja Rölli
Rölli pesueineen kiittää hauskasta viikonlopusta

Re: Ärreet Kinkerit IV
Lähetetty: 13 Kesä 2011, 09:23
Kirjoittaja Juge
Juu kiitoksia vaan, lämpöä kyllä piisas