Sivu 1/1
Winter Van Run 24.-26.helmikuuta 2012 Jämijärvi
Lähetetty: 10 Loka 2011, 13:02
Kirjoittaja Kapu
Eli paikka ja aika on jo tiedossa, joten laitetaan tiedoksi niille jotka nyt varailevat talvilomiansa....
Paikka: Hotelli Jämi, Jämijärvi
http://www.hotellijami.com/
Aika: 24.-26.helmikuuta 2012
Meetingmaksu: 25,- sis. meetinglätkän (Puinen lätkä jossa metallilaatta), lauantaina päivällä ja illalla ruokailun, sekä saunan. Lisäruokailijat +15,- ja pelkkä päiväkävijän metallilätkä 5,-
Huoneita seuraavasti:
Yöpyminen kolmen hengen huoneessa; 35,- /henkilö/yö.
Huoneita rajoitetusti. Myös yksin reissaaville paikkoja.
Varaukset sähköpostiin:
kari@ezvanners.com
Huom!!! Huonevaraus on sitova
Lumihovin luksushuoneet 4hlö, Reimacenter 2hlö huoneet ja mökit varataan suoraan Jämiltä. Puh. (02) 547 1033
*************************************************************************
Ohjelma:
perjantai
14.00 vastaanotto aukeaa
20.00 iltaohjelmaa
lauantaina
12.00 keittolounas
13.00-15.00 Husky ja Hevosreki -ajelua
13.30 Pulkka Drag Race kisa
15.00 palkintojenjako
16.00 makkaravalkea kodalla (omat kyrsät, voi ostaa myös hotellilta)
18.00 iltaohjelma alkaa, arpajaiset
19.00 iltaruokailu
20.00 sauna (jos halukkaita)
Ohjelmaan saattaa tulla vielä muutoksia.
Re: Winter Van Run 2012 Jämijärvi
Lähetetty: 20 Loka 2011, 20:58
Kirjoittaja Jomppu
Sinne tullaan ihan varmasti
Oli niin mukavata viimeksikin

Re: Winter Van Run 2012 Jämijärvi
Lähetetty: 20 Loka 2011, 21:26
Kirjoittaja v8-power
Häätyy yrittää päästä sinne kans. Kesään on muuten liian pitkä aika.
Re: Winter Van Run 2012 Jämijärvi
Lähetetty: 24 Loka 2011, 13:56
Kirjoittaja hansu65
Juu, juu sinne taas.
Mökki jo varattu ko. viikonvaihteeksi.
Terkuin !!!
Re: Winter Van Run 2012 Jämijärvi
Lähetetty: 09 Tammi 2012, 11:35
Kirjoittaja Kapu
HUOM HUOM!!
!! Jämi viikonloppu vaihtui!!!
Tämä sen vuoksi, että ensiksi valitulle viikonlopulle osui volkkarikerhon tapahtuma myös ja ne ehtivät varata kaikki mökit ja Lumihovin huoneet. Nyt oikea viikonloppu on 24.-26.2.2012 ja mökkejä ja Lumihovin huoneita on vapaana!!!!
Re: Winter Van Run 2012 Jämijärvi
Lähetetty: 16 Tammi 2012, 09:22
Kirjoittaja hansu65
Moi !!!
Juu ei olla näillä näkymin tulossa kun ei tänäkään viikonloppuna ole mökkejä vapaana, joita olemme nyt Jämin myynnin kanssa yrittäneet hakea viikon. Lumihovissa oli muutama huone vapaana vielä viime viikon puolessavälissä.
Kuinkahan monella muulla tulijalla kävi samoin tämän viimehetken viikonloppu vaihdoksen takia, josta tämä sähläys syntyi
Terkuin !!!
Re: Winter Van Run 2012 Jämijärvi
Lähetetty: 16 Tammi 2012, 11:20
Kirjoittaja Kapu
Noh... kaksi kuukautta ennen on tuskin Hansu "viime hetken" vaihdos. Nyt ei vaan ollut mitään muuta vaihtoehtoa, koska te olitte ainoa porukka, joka sai majoituksen alkuperäiselle viikonlopulle. Nyt sentään saatiin 8 isoa Lumihovin huonetta käyttöön, joista suurin osa menikin heti meikäläisille eli ratkaisu oli oikea (teidän kannalta valitettavasti).
Mökkejä oli vielä silloin vapaana kun tuo viikonloppu vaihdettin, mutta jos nekin meni niin sille nyt ei voida mitään. Ensi vuonna tarvii varata huhtikuun viikonopu vissiin, eiköhän sitten ole majoitusta vapaana.
Re: Winter Van Run 2012 Jämijärvi
Lähetetty: 23 Tammi 2012, 13:47
Kirjoittaja Kapu
Elikkäs pulkkakisassa arvostellaan:
- Paras pulkka
erikseen
- Pulkka Dragrace kisa
Onnea osallistujille... Pokaalit odottavat ottajiaan.
Re: Winter Van Run 2012 Jämijärvi
Lähetetty: 25 Tammi 2012, 15:28
Kirjoittaja Kapu
Lauantaina klo 13-15 Husky ja Hevosrekiajelua! Paikalla Huskysafarit,
hevosreet, pulkkamäen laavulla notski palamassa, vuokrapalveluista Jämi
Myynnistä voi varata lumikenkiä, potkukelkkoja, liukureita, pulkkia...
Re: Winter Van Run 24.-26.helmikuuta 2012 Jämijärvi
Lähetetty: 02 Helmi 2012, 15:28
Kirjoittaja Kapu
Muistutus:
Miitingmaksu on tänäkin vuonna 25,- viikonloppu/perhe. Sisältää lätkän, ohjelman ja ruokailun lauantaina 1hlö. Lisäruokailijat 15,-. (Päivällä keitto, illalla uunivuoka).
Pelkästään lauantaina osallistuvat voivat ostaa ruuan erikseen, myös päiväkävijän lätkä myynnissä (5,-).
Olisi hyvä, jos päiväkäynnille tulevat ilmoittautuisivat ruokailuun etukäteen, viimeistään tapahtumaviikon perjantaina.

Tekstiviesti käy mainiosti; 045-6336403
Niille jotka eivät ole käyneet aikaisemmin, on varmasti apua tapahtuma-alueen kuvasta joka löytyy Facebookista:
http://www.facebook.com/#!/events/259541037416896/
Huomioikaa, että Facebookissa on väärä päivämäärä, koska sitä ei voi muuttaa. Oikea päivä on edelleen 24.-26.2.
Re: Winter Van Run 24.-26.helmikuuta 2012 Jämijärvi
Lähetetty: 27 Helmi 2012, 12:33
Kirjoittaja Jomppu
Kiitokset jälleen erittäin mukavasta talvimiitistä
Nii pulkkakisa ...ja voittajien on helppo hymyillä

Hyvä meen JEBU tiimi

"poika pokaali tuli kotiin!"
Meillä oli nii hyvä costum manageri että tuli "paras pulkka" pokaali se isoin ja mahtavin

Pakko tuulettaa kun tuli niiiiin yllätyksenä

Re: Winter Van Run 24.-26.helmikuuta 2012 Jämijärvi
Lähetetty: 27 Helmi 2012, 13:08
Kirjoittaja Kapu
Kiitos kaikille mukana olleille! Alkaa itsekin elpyä viikonlopusta pikkuhiljaa...
Re: Winter Van Run 24.-26.helmikuuta 2012 Jämijärvi
Lähetetty: 27 Helmi 2012, 15:30
Kirjoittaja BUMBA
Kuvia

kiitos

Ja jokos meillä on uusi PJ....

Re: Winter Van Run 24.-26.helmikuuta 2012 Jämijärvi
Lähetetty: 27 Helmi 2012, 16:31
Kirjoittaja Kapu
BUMBA kirjoitti:Kuvia

kiitos

Ja jokos meillä on uusi PJ....

Tulee kuvia varmaan jossain vaihees, ittellä ei ollu kameraa. Ja on uus PJ, mutta siitä tekstiä ihan eri kohdassa kuin Jämi Talvimiiting...

Re: Winter Van Run 24.-26.helmikuuta 2012 Jämijärvi
Lähetetty: 27 Helmi 2012, 19:38
Kirjoittaja BUMBA
Kapu kirjoitti:BUMBA kirjoitti:Kuvia

kiitos

Ja jokos meillä on uusi PJ....

Tulee kuvia varmaan jossain vaihees, ittellä ei ollu kameraa. Ja on uus PJ, mutta siitä tekstiä ihan eri kohdassa kuin Jämi Talvimiiting...

Ok,olis mukava kun meillekin(tavallisillle tallaajille) tiedotettas missä

sori että sotkin topicin..

Re: Winter Van Run 24.-26.helmikuuta 2012 Jämijärvi
Lähetetty: 27 Helmi 2012, 21:05
Kirjoittaja Jomppu
Eiköhän nuot yhteystiedot/johtokunnan tiedot päivity tuonne VTCF kotisivuille tässä kun ylläpito ehtii

Re: Winter Van Run 24.-26.helmikuuta 2012 Jämijärvi
Lähetetty: 27 Helmi 2012, 22:58
Kirjoittaja Jartsa
Onko tuo nyt niin suuri salaisuus että sitä ei voi täällä ilmoittaa ennenkuin on vtcf:n sivuilla tieto?Onko naamakirja tärkeämpi tietolähde kuin tämä palsta koska siellä uusi pj. on ollut tiedossa jo eilisestä lähtien.
Re: Winter Van Run 24.-26.helmikuuta 2012 Jämijärvi
Lähetetty: 27 Helmi 2012, 23:23
Kirjoittaja Jomppu
Jäsenille on tiedotettu heti sunnuntaina asia täällä foorumilla että Leevistä tuli PJ 
Sekä viime kerholehdessä on Leevin lisäksi johtokuntaan kuuluvat
Eli: 2012 johtokunta: Janika, Antti, Pörinä, Tikru, Wille, Jomppu, Ami ja Leevi
Ei ole salaisuus
Jos olet VTCF jäsen etkä näe erillistä jäsenille tarkoitettua osiota täällä foorumilla tee seuraavasti.
Ilmoita täällä oleva käyttäjätunnus "nick" ja täällä käyttämäsi sähköpostiosoite sekä nimesi+jäsennumerosi
Ville Sirkiälle sähköpostiin: vaniwille(@)gmail.com
Re: Winter Van Run 24.-26.helmikuuta 2012 Jämijärvi
Lähetetty: 28 Helmi 2012, 09:46
Kirjoittaja Obelix
Moi
Jep, minusta tuli pj... Eli uusi pj vuodelle 2012 on Lars-Erik Suomalainen.. Ei ole mikään salaisuus. Päivitetään koko uusi johtokunta samalla yhteystieto osioon. Ihan tällä viikolla.
T: leevi
Re: Winter Van Run 24.-26.helmikuuta 2012 Jämijärvi
Lähetetty: 28 Helmi 2012, 12:35
Kirjoittaja Kapu
BUMBA kirjoitti:Kapu kirjoitti:BUMBA kirjoitti:Kuvia

kiitos

Ja jokos meillä on uusi PJ....

Tulee kuvia varmaan jossain vaihees, ittellä ei ollu kameraa. Ja on uus PJ, mutta siitä tekstiä ihan eri kohdassa kuin Jämi Talvimiiting...

Ok,olis mukava kun meillekin(tavallisillle tallaajille) tiedotettas missä

sori että sotkin topicin..

Oli ihan pakko kiusata Bumbaa

Muille tiedoks, että ollaan väleis, pikku jäynät vaan on aina paikallaan

Ja nyt voi Bumbakin liittyy taas jäseneks; hyvä meno kerhossa taas.
Re: Winter Van Run 24.-26.helmikuuta 2012 Jämijärvi
Lähetetty: 28 Helmi 2012, 13:01
Kirjoittaja BUMBA
Tulee kuvia varmaan jossain vaihees, ittellä ei ollu kameraa. Ja on uus PJ, mutta siitä tekstiä ihan eri kohdassa kuin Jämi Talvimiiting...

[/quote]
Ok,olis mukava kun meillekin(tavallisillle tallaajille) tiedotettas missä

sori että sotkin topicin..

[/quote]
Oli ihan pakko kiusata Bumbaa

Muille tiedoks, että ollaan väleis, pikku jäynät vaan on aina paikallaan

Ja nyt voi Bumbakin liittyy taas jäseneks; hyvä meno kerhossa taas.[/quote]
Tottakai ollaan,ja mielelään liityn "takaisin"sillä no syyt on varmasti selvillä ja luulen että monella muulla oli sama ongelma entisen "johdon"kanssa....onnea Leeville uudesta virasta!Jäsenhakemus laitetaan tulemaan tällä viikolla(saankohan vanhan numeroni takas?)Wille kyllä meinas että ei onnistu

muttta toivotaan....

Re: Winter Van Run 24.-26.helmikuuta 2012 Jämijärvi
Lähetetty: 28 Helmi 2012, 13:05
Kirjoittaja Kapu
Pitäs olla vanha jäsennumero. Ainakin ennen on ollut että niitä ei anneta muille. Tervetuloa takas!
Re: Winter Van Run 24.-26.helmikuuta 2012 Jämijärvi
Lähetetty: 28 Helmi 2012, 13:07
Kirjoittaja BUMBA
Kapu kirjoitti:Pitäs olla vanha jäsennumero. Ainakin ennen on ollut että niitä ei anneta muille. Tervetuloa takas!
Kelle laitan meiliä??Ami?
Re: Winter Van Run 24.-26.helmikuuta 2012 Jämijärvi
Lähetetty: 28 Helmi 2012, 13:22
Kirjoittaja Kapu
Amille on aina hyvä laittaa meiliä.
Re: Winter Van Run 24.-26.helmikuuta 2012 Jämijärvi
Lähetetty: 28 Helmi 2012, 14:41
Kirjoittaja Obelix
Moi...
Sotketaan nyt tää topicci lopullisesti...

Muutama vuos sitten on jo päätetty että vanhaa numero ei saa takaisin, jos oli tietyn aikaa ollut maksamatta.. Aikaa en muista, arvaan pari vuotta...
Ja jos olen väärässä, niin korjatkoon joku kuka muistaa... Tuppaa toi muisti oleen aika surkee...
T: leevi
Re: Winter Van Run 24.-26.helmikuuta 2012 Jämijärvi
Lähetetty: 28 Helmi 2012, 14:44
Kirjoittaja Kapu
Kait ne sentään "jäätyy" ne vanhat numerot, eli niitä ei anneta muillekaan
Re: Winter Van Run 24.-26.helmikuuta 2012 Jämijärvi
Lähetetty: 28 Helmi 2012, 15:14
Kirjoittaja Obelix
moi..
Jäätyy vanhat juu..
Re: Winter Van Run 24.-26.helmikuuta 2012 Jämijärvi
Lähetetty: 28 Helmi 2012, 17:37
Kirjoittaja Juge
Obelix kirjoitti:Moi...
Sotketaan nyt tää topicci lopullisesti...

Muutama vuos sitten on jo päätetty että vanhaa numero ei saa takaisin, jos oli tietyn aikaa ollut maksamatta.. Aikaa en muista, arvaan pari vuotta...
Ja jos olen väärässä, niin korjatkoon joku kuka muistaa... Tuppaa toi muisti oleen aika surkee...
T: leevi
Sotketaan lisää.... näinhän se silloin sovittiin ja taisin ite lyödä nuijaa pöytään
Re: Winter Van Run 24.-26.helmikuuta 2012 Jämijärvi
Lähetetty: 05 Maalis 2012, 23:51
Kirjoittaja yks vekkulipoju
olisko jolain niitä kuvia.
Re: Winter Van Run 24.-26.helmikuuta 2012 Jämijärvi
Lähetetty: 06 Maalis 2012, 10:31
Kirjoittaja Kapu
eipä ole keneltäkään tullu. Kerholehdessä tulee olemaan jotain kuvia.