Sivu 1/1

Re: Midnight Sun Meeting 2012

Lähetetty: 10 Joulu 2011, 11:53
Kirjoittaja Kraken
Onkohan tonne hommattu jo yhtye?

Re: Midnight Sun Meeting 2012

Lähetetty: 11 Joulu 2011, 21:00
Kirjoittaja Maukka
pirun hyvää kamaa tuo on,micke saattaa jopa heltyä jos ei kauheen kallis bändi

Re: Midnight Sun Meeting 2012

Lähetetty: 12 Joulu 2011, 13:05
Kirjoittaja jari
job5 kirjoitti:pirun hyvää kamaa tuo on,micke saattaa jopa heltyä jos ei kauheen kallis bändi

kyllä ton tahdissa voi olutta ottaa :mrgreen:

Re: Midnight Sun Meeting 2012

Lähetetty: 24 Tammi 2012, 23:56
Kirjoittaja yks vekkulipoju
onko miitari hinta politiika tietoja.vielä selvillä.ja onko autolla ja vaunulla sama hinta kun pelkällä vanilla.

Re: Midnight Sun Meeting 2012

Lähetetty: 25 Tammi 2012, 00:29
Kirjoittaja Jomppu
yks vekkulipoju kirjoitti:onko miitari hinta politiika tietoja.vielä selvillä.ja onko autolla ja vaunulla sama hinta kun pelkällä vanilla.
Meillä on tulevana viikonloppuna johtokunnan kokous. Siellä varmasti keskustellaan myös tästä asiasta.
Laitetaan infoa heti kaikille nähtäville, kun on asiat lyöty lukkoon :)

Re: Midnight Sun Meeting 2012

Lähetetty: 29 Tammi 2012, 21:23
Kirjoittaja pulikka
Hei kaikille.
Päämeetingissä Loviisassa on paikalla tatuointialan ammattilaisia torstaista sunnuntaiseen. VTCF.ry´n jäsenet saavat mukavan alennuksen. Normaali (hintaluokka 100-200e) tatuointi -25%. Pienet tatuoinnit 30-60e -5%
Paikalla on myös tarjolla Ruby Pictures art tarjontaa. Maalauksia, piirroksia yms laidasta laitaan. Taidetta voi tilata itselleen omasta haluamasta kohteesta vaikka omasta rakkaasta vanista, vaimosta lapsesta, koirasta, kissasta, mitä ikinä mieleen juolahtaakin :)

Ennakkovaraukset tatuointiin suoraan Tuija Heikkilä 040 727 3837 myös mailitse onnistuu tuitattoos@gmail.com Otsikoksi Loviisa 19-22.7/tatuointi Voit myös lähettää haluamasi kuvan ennakkoon mailitse :) Toki voit ilmoittautua mukaan myös paikan päällä.

http://www.tuitattoos.com/home_fi.php

Re: Midnight Sun Meeting 2012

Lähetetty: 21 Helmi 2012, 19:26
Kirjoittaja pulikka
Tuija työstää tauluja. Kokeilee eri tekniikoita värimaailmoja yms.
Tämä on hieman vielä kesken, mutta päätimme Tuijan ja Eemun kanssa lahjoittaa tämän tulevan taulun päämeetingien arpajaisiin. Luvassa on myös 100euron tatuointilahjakortti http://www.tuitattoos.com/ Lahjakortti on varmasti hyödynnettävissä muihinkin tuotteisiin, jos ei halua tatuointia tai matka on liian pitkä :)
Katsotaan ketä onni potkii.

Tämä taulu siis arpajaispalkinnoksi. klikkaa linkki auki :)
http://judysmagician.kuvat.fi/kuvat/kai ... hash=49952

Re: Midnight Sun Meeting 2012

Lähetetty: 29 Helmi 2012, 15:14
Kirjoittaja Jomppu
Tervehdys :)
Pistetäänpäs tähänkin ketjuun informaatiota.
Eli Loviisaan on tulossa tällä hetkellä yli 20 vania pohjoismaista.
Suomalaiset ovat liittymässä letkaan järjestämällä
vannarireissun Norjaan viikkoa ennen Loviisan tapahtumaa.
Tähän alle laittamastani linkistä saat lisätietoa reissusta. Kaikki ovat tervetulleita mukaan :!: :D
Paluumatkalla liitymme pohjoismaista tulevien vannareiden letkaan :)

Suuntaamme yhdessä Loviisaan :)
http://www.teoriakoe.net/mainosjakonen/ ... =2&t=10125

Re: Midnight Sun Meeting 2012

Lähetetty: 29 Helmi 2012, 19:48
Kirjoittaja Taija
Jomppu kirjoitti:Tervehdys :)
Pistetäänpäs tähänkin ketjuun informaatiota.
Eli Loviisaan on tulossa tällä hetkellä yli 20 vania pohjoismaista.
Suomalaiset ovat liittymässä letkaan järjestämällä
vannarireissun Norjaan viikkoa ennen Loviisan tapahtumaa.
Tähän alle laittamastani linkistä saat lisätietoa reissusta. Kaikki ovat tervetulleita mukaan :!: :D
Paluumatkalla liitymme pohjoismaista tulevien vannareiden letkaan :)

Suuntaamme yhdessä Loviisaan :)
http://www.teoriakoe.net/mainosjakonen/ ... =2&t=10125
Missä vietätte sen alkuviikon kun tuutte Norjasta maanantaina ja Loviisan meeting alkaa torstaina?

Re: Midnight Sun Meeting 2012

Lähetetty: 01 Maalis 2012, 21:14
Kirjoittaja Jomppu
Jossain leirintäalueilla :)

Re: Midnight Sun Meeting 1st. NORDIC NATIONAL 2012

Lähetetty: 19 Maalis 2012, 23:51
Kirjoittaja Jomppu
Tässä linkissä lisätietoa Loviisan miitistä :
http://www.vtcf.net/Uuvet/LoviisaMainos2012.jpg

Re: Midnight Sun Meeting 1st. NORDIC NATIONAL 2012

Lähetetty: 22 Maalis 2012, 10:04
Kirjoittaja Jomppu
https://www.facebook.com/events/348800685161680/
fbookin tapahtumakutsu miitistä tehty.

Re: Midnight Sun Meeting 1st. NORDIC NATIONAL 2012

Lähetetty: 22 Maalis 2012, 10:10
Kirjoittaja BUMBA
Jomppu kirjoitti:Tässä linkissä lisätietoa Loviisan miitistä :
http://www.vtcf.net/Uuvet/LoviisaMainos2012.jpg
Tsemppiä järjästelyihin,isopala kakkua......pidetään peukkuja koko porukalle ja että kaikki toimii ja menee hyvin :!: Tsemiä sinne järjästelijä porukalle :wink:

Re: Midnight Sun Meeting 1st. NORDIC NATIONAL 2012

Lähetetty: 22 Maalis 2012, 15:33
Kirjoittaja Jomppu
BUMBA kirjoitti:
Jomppu kirjoitti:Tässä linkissä lisätietoa Loviisan miitistä :
http://www.vtcf.net/Uuvet/LoviisaMainos2012.jpg
Tsemppiä järjästelyihin,isopala kakkua......pidetään peukkuja koko porukalle ja että kaikki toimii ja menee hyvin :!: Tsemiä sinne järjästelijä porukalle :wink:
Kiitos Bumba, nyt on kyllä niin hyvä tiimi tekemässä, että kyllä hommat hoituu.
Yhteishenki on ihan uskomaton :!: Kaikki puhaltaa yhteen hiileen.
Miittingin järjestäjinä on: vtcf, Journeyman ja Real vanners ja tietty vannarit kaikkihan on tarvittaessa apuna :)
Järjestelyt on hyvällä mallilla :)

Eli kaikille vannareille :arrow: Tervetuloa :D

Re: Midnight Sun Meeting 1st. NORDIC NATIONAL 2012

Lähetetty: 11 Kesä 2012, 21:37
Kirjoittaja Jomppu
Jomppu kirjoitti:https://www.facebook.com/events/348800685161680/
fbookin tapahtumakutsu miitistä tehty.
Tutustukaahan tuohon miittinkimainokseen ketkä olette Fbookissa. Siitä löytyy infoa tapahtumasta.
Sama täältä vtcf.net sivustolta> http://www.vtcf.net/Uuvet/LoviisaMainos2012.jpg

mm. Vanien&Truckien&pickuppien arvostelu, toritapahtuma perjantaina, livebandejä, karaokea, kilpailuja (aikuiset ja lapset), arvontaa, härskijäis-arvontaa, lapsille poniratsastusta ymymym
Kaikki mukaan :) VAN ON ! =)

Re: Midnight Sun Meeting 1st. NORDIC NATIONAL 2012

Lähetetty: 27 Kesä 2012, 09:48
Kirjoittaja jari
huomenta varasin juuri äsken lapsille nukkumakopin leeviltä,elikkäs tulossa ollaan koko perheen voimin jos ei mitään kuoleman vakavaa tapahdu :!:

Re: Midnight Sun Meeting 1st. NORDIC NATIONAL 2012

Lähetetty: 29 Kesä 2012, 00:07
Kirjoittaja hansu65
Moi !!!

Jos saadaan vehkeet valmiiksi niin jollain porukalla on tarkoitus tulla (kaikki ei päästä kokoajaksi kun on koiranpentuja syntynyt juhannusviikollla). On työt ja muut harrastukset haitanneet Vannailua sen verran, että meillä tämä meetting on vasta tämän kesän ensimmäinen. Kun pääsen tänään illalla kotiin täältä työmatkalta niin alkaa lomat ja pitää Miiran kanssa niputtaa Dodge täksi iskuun...

Terkuin !!!

Re: Midnight Sun Meeting 1st. NORDIC NATIONAL 2012

Lähetetty: 29 Kesä 2012, 18:09
Kirjoittaja Jomppu
Linja-autokuljetus miittinkipaikalta ja päätepysäkki kaupan pihassa. Hinta menopaluu 2€. Linja.autolippuja myydään infoteltalla :)
K-Supermarket Loviisa-Lovisa tarjoaa Midnight Sun Meet 2012 osallistujille 5% alennuksen ostoksista 19-22.7.2012 aikavälillä. Alennuksen saa näyttämällä rannekkeen kassalle ja mainitsemalla tapahtuman nimen! Alennusta saa normaalihintaisista tuotteista. Alennusta ei saa K-Plussatarjoustuotteista, alkoholituotteista, pullopanteista, tupakka- ja nikotiinikorvaustuotteista eikä myöskään veikkauksen tai postin tuotteista.

Alko sijaitsee samassa kiinteistössä suoraan kassojemme vastapäätä.

Palvelemme teitä laajalla ruokavalikoimalla panostaen erityisesti tuoretuotteisiin palvelutiskeineen. Valikoimamme on erinomaisen laaja erityisesti liha, kala ja hedelmä-, ja vihannesosastolla.

Palvelemme molemmilla kotimaisilla kielillä iloisella asenteella.



Toivotamme kaikki tapahtumaan osallistuville tervetulleeksi raikkaille ja tuoreille ruokaostoksille!

Olemme avoinna Arkisin 7-21, Lauantaisin 7-18 ja Sunnuntaisin 12-18



Tervetuloa vilkkaaseen kesäloviisaan toivottaa



Kauppiaat Marko ja Susanna Kindstedt henkilökuntineen!


K-Supermarket Loviisa-Lovisa

Mariankatu 33

07900 Loviisa

0195178200

Re: Midnight Sun Meeting 1st. NORDIC NATIONAL 2012

Lähetetty: 05 Heinä 2012, 17:31
Kirjoittaja Jomppu
Muistutuksena, kun on tullut kyselyitä:
Miittinki alkaa siis torstaina klo 12 kun vastaanotto/infoteltta avataan.
Sitä ennen tulee miittipaikalle VAIN järjestäjät. VAN ON ;-)

Re: Midnight Sun Meeting 1st. NORDIC NATIONAL 2012

Lähetetty: 16 Heinä 2012, 14:44
Kirjoittaja Jomppu
Aamuisin AAMIAISTA :D tarjolla klo 8 -11. Hinta 5€ henkilö.

Re: Midnight Sun Meeting 1st. NORDIC NATIONAL 2012

Lähetetty: 18 Heinä 2012, 12:51
Kirjoittaja pulikka
Tuijan tatuoija ystävä on sairastunut ja hänen tulonsa paikalle on epävarmaa. Tuija on itse kuitenkin tulossa. Jos näyttää siltä että, tatuointeja on tulolla enemmän kuin yksi ihminen ehtii tekemään. Vaasan Seinäjoen väliakselilla on varalle tulossa tarvittaessa taitava Emmy. Mutta hän pääsee lähtemään vasta perjantaina. Eli jos joku on tulossa siltä suunnalta perjantaina. Emmy valmis hyppäämään kyytiin tarvittaessa.
Tuijalle voi soittaa numeroon 040 727 3837

Tännekin voi infota jos on kiinnostusta ottaa tatska, omista kuvista tai valmiista malleista. Tuijalla on mukana täysi laitteisto ja hurjasti malleja :)

Re: Midnight Sun Meeting 1st. NORDIC NATIONAL 2012

Lähetetty: 22 Heinä 2012, 19:19
Kirjoittaja Jomppu
UUSI ENNÄTYS: VTCF ry:n päämitissä: 178 osanottajaa (vanha ennätys 155) !
ISO kiitos kaikille osanottajille, oli ikimuistoinen miittinki ! :D
Saimme kiitoksia ulkomaalaisilta roppakaupalla tästä tapahtumasta :)
Vannareita oli mm:ssa Belgiasta, Virosta, Saksasta, Norjasta, Ruotsista ja yksi vannari jopa USA:stakin :)
VAN ON !

:D

Re: Midnight Sun Meeting 1st. NORDIC NATIONAL 2012

Lähetetty: 23 Heinä 2012, 11:40
Kirjoittaja Obelix
Moi.

Iso kiitos minunkin puolesta kaikille paikalla olleille. Tapahtuma meni mainiosti ja kelikin suosi.
Seuraavasta kerholehden pj:n palstasta voitte lukea, mitä pieniä lisätöitä se puheessa mainitsemani perätön ilmianto toi tullessaan..

Ja haluan kiittää vielä koko johtokuntaa, Real vannersia ja Journeyman ry:tä. Ja jokaista kuka auttoi omalla tavallaan tapahtuman järjestämisessä.. Tähän ei olisi pystynyt johtokunta yksin.. ;)

Ja vielä haluan kiittää E75 rock n' roll highway bändin puolesta mahtavasta keikasta.. Näin mahtavaa yleisöä meillä ei ole ollut koskaan.. ;)

Kiitos.

T: Leevi

Re: Midnight Sun Meeting 1st. NORDIC NATIONAL 2012

Lähetetty: 23 Heinä 2012, 12:59
Kirjoittaja BUMBA
Kiva kuulla että meni hyvin.....se on aina mukava kuulla :wink: Mutta saatasko me "pelkän"foorumin varassa jotka ei naamakirjaan tai minnekään salaisille sivuille päästä(niin ku tiedätte)nämä ei jäsenille sivut on kokenut pikkasta inflaatiota kävijä ja juttu määrissä......joten kuvia jos jollain on :wink: ja tarinaa "ilmiannoista"meillekin.....niitä on kiva lukea :lol: :lol: :lol: ihan vaan vani harrastaja oon.....kait :!:

Re: Midnight Sun Meeting 1st. NORDIC NATIONAL 2012

Lähetetty: 23 Heinä 2012, 15:56
Kirjoittaja Obelix
BUMBA kirjoitti:Kiva kuulla että meni hyvin.....se on aina mukava kuulla :wink: Mutta saatasko me "pelkän"foorumin varassa jotka ei naamakirjaan tai minnekään salaisille sivuille päästä(niin ku tiedätte)nämä ei jäsenille sivut on kokenut pikkasta inflaatiota kävijä ja juttu määrissä......joten kuvia jos jollain on :wink: ja tarinaa "ilmiannoista"meillekin.....niitä on kiva lukea :lol: :lol: :lol: ihan vaan vani harrastaja oon.....kait :!:
Moi.

Kuvia on tulossa, ku ehditään vaan laittamaan.
Perättömästä ilmiannosta tulee kyllä lisätietoa, kunhan viranomaistutkinta valmistuu..

T: Leevi

Re: Midnight Sun Meeting 1st. NORDIC NATIONAL 2012

Lähetetty: 23 Heinä 2012, 22:47
Kirjoittaja yks vekkulipoju
mikä tai kenen ja mimmonen auto voitti peel soisen.

Re: Midnight Sun Meeting 1st. NORDIC NATIONAL 2012

Lähetetty: 24 Heinä 2012, 13:06
Kirjoittaja Jomppu
yks vekkulipoju kirjoitti:mikä tai kenen ja mimmonen auto voitti peel soisen.
Oystein Brommeland, Norjasta voitti People choise- palkinnon ja Best Truck II-pokaalin...Isolla punasella truckillaan, joka oli parkissa siellä lähempänä infotelttaa :)

Re: Midnight Sun Meeting 1st. NORDIC NATIONAL 2012

Lähetetty: 25 Heinä 2012, 12:40
Kirjoittaja Obelix
Moikka

Tapahtumasta on östra nyland lehdessä juttua http://www.ostnyland.fi/ostnyland/orter ... sa-bilarna .......

T: Leevi

Re: Midnight Sun Meeting 1st. NORDIC NATIONAL 2012

Lähetetty: 27 Heinä 2012, 16:27
Kirjoittaja Obelix
Moi..

Ja kuviakin on nyt ilmestynyt..
Tosin jos jollain olis enemmän kuvia autoista, vois ottaa yhtettä..? Sattuneista syistä, ei ollut kamera aina mukana, ku sitä olis tarvinnu.. ;)

T: Leevi

Re: Midnight Sun Meeting 1st. NORDIC NATIONAL 2012

Lähetetty: 27 Heinä 2012, 16:35
Kirjoittaja Kapu
Ton pitäs näkyä kaikille, kun on julkinen kansio

http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 185&type=1

Re: Midnight Sun Meeting 1st. NORDIC NATIONAL 2012

Lähetetty: 27 Heinä 2012, 16:59
Kirjoittaja BUMBA
Kiitos kuvista :!:

Re: Midnight Sun Meeting 1st. NORDIC NATIONAL 2012

Lähetetty: 27 Heinä 2012, 21:20
Kirjoittaja jasu
Kerhon sivuillakin on linkki Joyrneyman:n kuviin. Lisää kuvia kans kerhon sivuilla, kunhan saan niitä joltain... =)

Re: Midnight Sun Meeting 1st. NORDIC NATIONAL 2012

Lähetetty: 09 Elo 2012, 23:47
Kirjoittaja hasa
Moikka Obelix ja kumppanit.. Mulla olis joitakin kuvia Loviisasta täällä Iitin pc:llä. Jos saan linkin jonne mätkiä otoksia niin koitan tehdä sen mahtollisimman piakkoin! 8)

Re: Midnight Sun Meeting 1st. NORDIC NATIONAL 2012

Lähetetty: 10 Elo 2012, 15:50
Kirjoittaja Jomppu
Mooi :) Hienoa että löytyy kuvia :)
Laitahan Jasulle kuvia> jari.jakonen (at) teoriakoe.net