Taidat tarkoittaa Jorin autoa (siellä on monta Ahvenanmaa kansiota...)
Valojahan ne....
Haku löysi 5 tulosta
- 25 Tammi 2008, 10:37
- Keskustelualue: Meetingit
- Aihe: juhannus auringossa
- Vastaukset: 17
- Luettu: 3990
- 24 Tammi 2008, 14:22
- Keskustelualue: Meetingit
- Aihe: juhannus auringossa
- Vastaukset: 17
- Luettu: 3990
Re: juhannus auringossa

Payback is a bitch
- 24 Tammi 2008, 11:01
- Keskustelualue: Meetingit
- Aihe: III Jämi Winter Van Run
- Vastaukset: 22
- Luettu: 4334
Re: III Jämi Winter Van Run
Täyty vähän aikaan käyttää uutta tunnusta, kun vanha jumittu reissussa.... Nyt toimii taas Kapu-tunnus ja sitä käytän jatkossa.
Tässä vielä pari päivitystä:
- yksi huone vapaana
- seisova pöytä pe 9,- la 10,- su 12,-lapset alle 12v puoleen hintaan. Runsas ja monipuolinen.
Tässä vielä pari päivitystä:
- yksi huone vapaana
- seisova pöytä pe 9,- la 10,- su 12,-lapset alle 12v puoleen hintaan. Runsas ja monipuolinen.
- 23 Tammi 2008, 19:45
- Keskustelualue: Yleinen rupattelu
- Aihe: Nettiautossa vani...
- Vastaukset: 23
- Luettu: 3839
Re: Nettiautossa vani...
nyt täytyy kyllä olla samaa mieltä, että aika pommilta näyttää ainakin kuvissa. Starcraft, mutta raidat puuttuu, eli ollut mätä ja maalattu päälle. Eikä ainakaan kuvien perusteella kovin kummoisesti. Muoviosat, puskurit ym näyttää ainakin kuvissa ihan rievuilta. Mutta paikanpäällähän sen tietysti va...
- 20 Tammi 2008, 17:17
- Keskustelualue: Yleinen rupattelu
- Aihe: RC Auto vinkkejä!
- Vastaukset: 18
- Luettu: 3284
Re: RC Auto vinkkejä!
kyl taidat jotuu tekeen itte korin. Tamiya on ainoo jolla on Dodge van kori, mutta se on pienes 1:12 koos, ja polttikset on on yleens isompii :) http://cgi.ebay.com/TAMIYA-LUNCHBOX-R-C-ELECTRIC-CUSTOMIZED-MONSTER-VAN_W0QQitemZ140144701374QQihZ004QQcategoryZ44022QQrdZ1QQssPageNameZWD1VQQtrksidZp1638....