Haku löysi 5 tulosta

Kirjoittaja karivanner
25 Tammi 2008, 10:37
Keskustelualue: Meetingit
Aihe: juhannus auringossa
Vastaukset: 17
Luettu: 3990

Re: juhannus auringossa

Taidat tarkoittaa Jorin autoa (siellä on monta Ahvenanmaa kansiota...)

Valojahan ne....
Kirjoittaja karivanner
24 Tammi 2008, 14:22
Keskustelualue: Meetingit
Aihe: juhannus auringossa
Vastaukset: 17
Luettu: 3990

Re: juhannus auringossa

Kuva

Payback is a bitch :)
Kirjoittaja karivanner
24 Tammi 2008, 11:01
Keskustelualue: Meetingit
Aihe: III Jämi Winter Van Run
Vastaukset: 22
Luettu: 4334

Re: III Jämi Winter Van Run

Täyty vähän aikaan käyttää uutta tunnusta, kun vanha jumittu reissussa.... Nyt toimii taas Kapu-tunnus ja sitä käytän jatkossa.

Tässä vielä pari päivitystä:

- yksi huone vapaana
- seisova pöytä pe 9,- la 10,- su 12,-lapset alle 12v puoleen hintaan. Runsas ja monipuolinen.
Kirjoittaja karivanner
23 Tammi 2008, 19:45
Keskustelualue: Yleinen rupattelu
Aihe: Nettiautossa vani...
Vastaukset: 23
Luettu: 3839

Re: Nettiautossa vani...

nyt täytyy kyllä olla samaa mieltä, että aika pommilta näyttää ainakin kuvissa. Starcraft, mutta raidat puuttuu, eli ollut mätä ja maalattu päälle. Eikä ainakaan kuvien perusteella kovin kummoisesti. Muoviosat, puskurit ym näyttää ainakin kuvissa ihan rievuilta. Mutta paikanpäällähän sen tietysti va...
Kirjoittaja karivanner
20 Tammi 2008, 17:17
Keskustelualue: Yleinen rupattelu
Aihe: RC Auto vinkkejä!
Vastaukset: 18
Luettu: 3284

Re: RC Auto vinkkejä!

kyl taidat jotuu tekeen itte korin. Tamiya on ainoo jolla on Dodge van kori, mutta se on pienes 1:12 koos, ja polttikset on on yleens isompii :) http://cgi.ebay.com/TAMIYA-LUNCHBOX-R-C-ELECTRIC-CUSTOMIZED-MONSTER-VAN_W0QQitemZ140144701374QQihZ004QQcategoryZ44022QQrdZ1QQssPageNameZWD1VQQtrksidZp1638....