III Jämi Winter Van Run

Meetingien jälkipuinti
Kapu
Viestit: 1106
Liittynyt: 24 Huhti 2004, 09:38
Paikkakunta: Ulvila, Boston
Viesti:

III Jämi Winter Van Run

Viesti Kirjoittaja Kapu »

Nyt se on taas!! Nimittäin talven suurin vanirieha.

Paikka on tuttu, Jämin laskettelukeskus, Jämijärvi. ( http://www.jami.fi) aika 1.-3.2.2008

Pulkkakisaa, vanin rakentelua ym. hauskaa luvassa :)

Areenalla ei tänä vuonna soita yölintu, mutta keksitään muuta kivaa. Makkaraa tietysti grillataan kodassa ym... ( Lunta tilattu ).


Meetinglätkä 5,- tapahtuma muuten on ilmainen.

Varaukset 045-633 6403. tai kari@ezvanners.com

Muut majoitusvaihtoehdot (mökit ym.) varataan Jämihotellilta.

Lisätietoja myöhemmin.

HUOM HUOM kysymykset suoraan minulle, älä liitä tähän viestiketjuun mummosi tekohampaiden katoamista tai tietoja autosi talviajo-ominaisuuksista. Pidetään tämä viestiketju vain Jämin tietoja varten HUOM HUOM
Viimeksi muokannut Kapu, 02 Tammi 2008, 13:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
VTCF ry jäsen 532
West Vanners
EZ-Vanners of Mass

Chevrolet Express "Lunavan" 1997
Kapu
Viestit: 1106
Liittynyt: 24 Huhti 2004, 09:38
Paikkakunta: Ulvila, Boston
Viesti:

Majoitus

Viesti Kirjoittaja Kapu »

Kaikki huoneet on nyt täynnä.

Jämilta kertoivat, että lähialueen mökkejä on joitain vapaana, kyselyt suoraan heiltä.

Myös joitain huoneita on vapaana pe-la väliselle yölle, kyselyt suoraan nekin Jämiltä.
VTCF ry jäsen 532
West Vanners
EZ-Vanners of Mass

Chevrolet Express "Lunavan" 1997
Kapu
Viestit: 1106
Liittynyt: 24 Huhti 2004, 09:38
Paikkakunta: Ulvila, Boston
Viesti:

Ohjelma

Viesti Kirjoittaja Kapu »

Alustava ohjelma:

Perjantai
15.00 vastaanotto aukeaa. Huoneet saa aikaisemminkin Jämin respasta.
21.00 Iltaohjelma alakerran baarissa.

Vastaanoton yhtydessä jaamme "vaninrakennussarjan" eli valmiiin muotin josta taittelemalla saa tehtyä vanin. Jokainen voi koristella/maalata omansa ja valmiit mallit osallistuvat lauantaina Best Van -kisaan (pokaali :) ). Ota mukaan sakset, värejä, kimalteita ym.ym mitä haluat käyttää. Vastaanotosta saa myös lainaksi tarvikkeita.


Lauantai
9.00 aamupala
11.-16.00. Hotellilla seisova pöytä
13.00 Dragrace pulkkakisa. Lasten ja aikuisten sarja. Osallistumisvälineenä käy mikä tahansa, kunhan se on pulkka (ei kelkka). Parilähdöt kaavion mukaan...Kolme parasta kummastakin sarjasta palkitaan pokaalilla.
17.-20.00 makkarangrillausta kodassa
21.00 palkintojen jako ja arpajaiset

Lisäksi tietysti muuta ohjelmaa, kuten ennenkin....
Arpajaisissa palkintoja, joita ei kaupasta saa. Mm. Vans&Trucks -luettavaa 70-luvulta!!

Sunnuntaina huoneiden luovutus klo 12.00
VTCF ry jäsen 532
West Vanners
EZ-Vanners of Mass

Chevrolet Express "Lunavan" 1997
Kapu
Viestit: 1106
Liittynyt: 24 Huhti 2004, 09:38
Paikkakunta: Ulvila, Boston
Viesti:

Re: III Jämi Winter Van Run

Viesti Kirjoittaja Kapu »

Arpajaisissa palkintoja suoraan Ameriikasta :)

Pääpalkintona Chevy G10 vani, kuinkas muuten!!!

Kuva
Kuva
Kuva
VTCF ry jäsen 532
West Vanners
EZ-Vanners of Mass

Chevrolet Express "Lunavan" 1997
Pekka Siltala
Viestit: 21
Liittynyt: 01 Heinä 2006, 15:33

Re: III Jämi Winter Van Run

Viesti Kirjoittaja Pekka Siltala »

Vannarihan yöpyy vanissa.
Muksut varmaan haluis hivenen lämpöä kehiin,
eli onko mahdollista saada sähköä vaniin lauantai-sunnuntai yöksi?

VAN ON!
-Pex-
Kapu
Viestit: 1106
Liittynyt: 24 Huhti 2004, 09:38
Paikkakunta: Ulvila, Boston
Viesti:

Re: III Jämi Winter Van Run

Viesti Kirjoittaja Kapu »

Aivan oikein :D

Ainakin Lumihovin vieres on sähkötolppia, niistä luulis riittävän, tai sitten vedetään jostain muualta. Muistaakseni Jounikin nukku joku kerta vanis Rompun kanssa. Eli laitetaan onnistumaan.
VTCF ry jäsen 532
West Vanners
EZ-Vanners of Mass

Chevrolet Express "Lunavan" 1997
hansu65
Viestit: 261
Liittynyt: 04 Touko 2004, 21:25
Paikkakunta: Sipoo
Viesti:

Re: III Jämi Winter Van Run

Viesti Kirjoittaja hansu65 »

Moi !

Tuli tossa Jarkan kanssa eilisiltana puheeks jos lähdettäisiin kundien kanssa ekaan talvimeettiin (mähän kävin Jämiin viime vuonna perjantaina tutustuu kun oli duunikeikka sinne päin). Mut majotukset näyttää olevan kaikki varattu eli pitää miettiä hommaa uusiksi. Tai pitää sitten tulla lauantaina päiväkäynnille jos ei taas Dodgen hitsaaminen vie taas ykkössijaa ja jäädään kotitallille.

Terkuin!!!
Hansu
p. 040-842 1355
email jari.lankinen@ows.fi
Kapu
Viestit: 1106
Liittynyt: 24 Huhti 2004, 09:38
Paikkakunta: Ulvila, Boston
Viesti:

Re: III Jämi Winter Van Run

Viesti Kirjoittaja Kapu »

Yksi v 4hengen huone yhdeksi yöksi vielä vapaana (pe-la). Muut loppu..... Mökkejä isommalle porukalle voi edelleen kysyä suoraan Jämiltä.

Olen reissussa 15.-25.1. yhteydenotot vain tekstiviestinä, jos jotain kysyttävää.
VTCF ry jäsen 532
West Vanners
EZ-Vanners of Mass

Chevrolet Express "Lunavan" 1997
karivanner
Viestit: 5
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 19:11

Re: III Jämi Winter Van Run

Viesti Kirjoittaja karivanner »

Täyty vähän aikaan käyttää uutta tunnusta, kun vanha jumittu reissussa.... Nyt toimii taas Kapu-tunnus ja sitä käytän jatkossa.

Tässä vielä pari päivitystä:

- yksi huone vapaana
- seisova pöytä pe 9,- la 10,- su 12,-lapset alle 12v puoleen hintaan. Runsas ja monipuolinen.
Viimeksi muokannut karivanner, 26 Tammi 2008, 10:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
What ever happened, WE DIDN´T DO IT!
EZ-VANNERS, Mass USA
kaimasa
Viestit: 91
Liittynyt: 19 Tammi 2005, 17:49
Paikkakunta: Leivonmäki

Re: III Jämi Winter Van Run

Viesti Kirjoittaja kaimasa »

Kaimasa peruuttaa huonevarauksensa perheenlisäyksen johdosta. Perheemme lisääntyi viime perjantaina Leevi-herralla. Mutta pitäkää te muut siellä hauskaa, ootellaan kesää ja ootellessa katotaan hauskoja otoksia kerhon sivulta!!
nfg-85
TIIKERI
Viestit: 1537
Liittynyt: 13 Marras 2005, 09:31
Paikkakunta: HELSINKI/milloin missäkin

Re: III Jämi Winter Van Run

Viesti Kirjoittaja TIIKERI »

[quote="kaimasa"]Kaimasa peruuttaa huonevarauksensa perheenlisäyksen johdosta.
Onneksi olkoon pojan johdosta :lol:
TIIKERI
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
Kapu
Viestit: 1106
Liittynyt: 24 Huhti 2004, 09:38
Paikkakunta: Ulvila, Boston
Viesti:

Re: III Jämi Winter Van Run

Viesti Kirjoittaja Kapu »

Muistutus vielä Jämille tuleville.

Lapsille (ja miksei aikuisillekin...) on siis vaninrakennuskilpailu :) Annamme kaikille pahvisen vanin, josta askartelemalla voi tehdä sellaisen kuin haluaa.

Olisi hyvä, jos mukana olisi omia tarvikkeita; sakset, tusseja tai muita värejä, hileitä ym. mitä sitten haluaakin käyttää.
Jotain tarvikkeita on myös lainattavissa infosta.

Vastaanotto aukeaa klo 15.00 perjantaina
astropahvi.jpg
VTCF ry jäsen 532
West Vanners
EZ-Vanners of Mass

Chevrolet Express "Lunavan" 1997
Kaisa
Viestit: 85
Liittynyt: 28 Helmi 2006, 18:53
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: III Jämi Winter Van Run

Viesti Kirjoittaja Kaisa »

Tere, :D

KIITOS, :lol: ,

Hienosta ja mukavasta tapahtumasta,

kyllä kannatti lähteä katsomaan ja oli Todella mukavaa...

:lol: ...... :lol: ...... :lol: ...... :lol: ...... :lol: ...... :lol:
* vtcf 1296 * * vtcf 1548*

*kaisa & kari*

Chevy van g20 -90 (Rouva)
Chevy van g20 -86 (Mörkö)
Chevy van g20 -89 (Poitsu)
Dodge ram 250 -89 (Rampe)
juha
Viestit: 264
Liittynyt: 26 Huhti 2004, 17:36
Paikkakunta: PORI

Re: III Jämi Winter Van Run

Viesti Kirjoittaja juha »

Kiitokset Karille järjestämisestä... Kivaa oli jälleen... Sekä iso kiitos Lehtoteille saunottamisesta...
ROST WANNERS

RUMAT NE AUTOILLA KOREILEE...
On ne katsastettuja molemmat, auto sekä patti...
blazoffer
Viestit: 547
Liittynyt: 21 Kesä 2004, 20:18

Re: III Jämi Winter Van Run

Viesti Kirjoittaja blazoffer »

Kiitos, kivaa oli.

Puolijarrutonkin pääsi ehjänä perille, vaikka olikin jänniä hetkiä matkalla 8)
1108
Kapu
Viestit: 1106
Liittynyt: 24 Huhti 2004, 09:38
Paikkakunta: Ulvila, Boston
Viesti:

Re: III Jämi Winter Van Run

Viesti Kirjoittaja Kapu »

Kiitoksia kaikille kävijöille!! Ensi vuonna uusiksi :D

Sitä ennen kuitenkin tervetuloa kesällä Reposaareen loma-asuntomessuille ja Best West miitinkiin.

:D Kiitos myös koko West Vanners joukkueelle tapahtuman järjestämisen auttamisessa, arpajaisvoitoista, kelkka-ajelusta, järjestelyistä ym. monesta muusta :D
Viimeksi muokannut Kapu, 04 Helmi 2008, 20:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
VTCF ry jäsen 532
West Vanners
EZ-Vanners of Mass

Chevrolet Express "Lunavan" 1997
Taija
Viestit: 153
Liittynyt: 24 Syys 2004, 08:46
Paikkakunta: Hki

Re: III Jämi Winter Van Run

Viesti Kirjoittaja Taija »

Kiitos mukavasta viikonlopusta, erityisesti "nelosen" porukalle :D Oli kyllä outoa, että oli niin paljon lunta sunnuntaina. Kun tultiin kehä I:lle. tajusin ettei täällä sitä todellakaan ollut yhtään. Viime yönä tilanne muuttui, hetkeksi :)
"Pätkä mikä pätkä"
Jäsen nro 99
VA-100
baby
Viestit: 1477
Liittynyt: 03 Touko 2004, 11:41
Paikkakunta: hollola

Re: III Jämi Winter Van Run

Viesti Kirjoittaja baby »

kiitos kaikille mukavasta seurasta kivaa oli vaikka la yönä vähän lunta tuiskuttikin
just päästii kotii rupes stw pätkii ja pahasti
Liitteet
312.JPG
312.JPG (159.05 KiB) Katsottu 3353 kertaa
Kapu
Viestit: 1106
Liittynyt: 24 Huhti 2004, 09:38
Paikkakunta: Ulvila, Boston
Viesti:

Re: III Jämi Winter Van Run

Viesti Kirjoittaja Kapu »

Eikös sulla Baby ollu arpajaisista tarpeeksi kotiin viemistä, kun veit vielä lumenkin :D

Pistäkää kuvia http://www.kuvaboxi.fi

tunnushan on: 0456336403
salasana: chevy

käykää myös kattelemassa niitä!

(niin ja kyvia tietysti kerhon sivuille Jasulle kanssa)
Viimeksi muokannut Kapu, 04 Helmi 2008, 20:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
VTCF ry jäsen 532
West Vanners
EZ-Vanners of Mass

Chevrolet Express "Lunavan" 1997
jari
Viestit: 854
Liittynyt: 05 Helmi 2005, 22:48
Paikkakunta: pori,noormarkku

Re: III Jämi Winter Van Run

Viesti Kirjoittaja jari »

juu kiitoksia vaan kapulle järjestämisestä :mrgreen: ja kaikille mukana olleille :!:
west vanners
vtcf1004


KIITOS JA ANTEEKS!!!!!!!!!
putkitukka
blazoffer
Viestit: 547
Liittynyt: 21 Kesä 2004, 20:18

Re: III Jämi Winter Van Run

Viesti Kirjoittaja blazoffer »

Lisäsin muutaman foton Kapun kuvaboxiin. Saa poistella jos loukkaa jonkun yksityisyyttä.
1108
Anut
Viestit: 117
Liittynyt: 28 Huhti 2004, 08:27
Paikkakunta: Lahti

Re: III Jämi Winter Van Run

Viesti Kirjoittaja Anut »

Kiitoksia vaan kaikille, nauraa on saanut niin että masuun sattuu, ja vielä vähän lisää kun kävi katsomassa noita kuvia :oops:
Kiittäen ja kumartaen Anu, Jussi & Pehmolelu
Terkkuja...
baby
Viestit: 1477
Liittynyt: 03 Touko 2004, 11:41
Paikkakunta: hollola

Re: III Jämi Winter Van Run

Viesti Kirjoittaja baby »

kävin muutaman kuvan lisäämäs
tämmösii otoksii
Liitteet
jämi 08 (140).JPG
jämi 08 (140).JPG (130.79 KiB) Katsottu 3112 kertaa
Vastaa Viestiin