Paikka on tuttu, Jämin laskettelukeskus, Jämijärvi. ( http://www.jami.fi) aika 1.-3.2.2008
Pulkkakisaa, vanin rakentelua ym. hauskaa luvassa
Areenalla ei tänä vuonna soita yölintu, mutta keksitään muuta kivaa. Makkaraa tietysti grillataan kodassa ym... ( Lunta tilattu ).
Meetinglätkä 5,- tapahtuma muuten on ilmainen.
Varaukset 045-633 6403. tai kari@ezvanners.com
Muut majoitusvaihtoehdot (mökit ym.) varataan Jämihotellilta.
Lisätietoja myöhemmin.
HUOM HUOM kysymykset suoraan minulle, älä liitä tähän viestiketjuun mummosi tekohampaiden katoamista tai tietoja autosi talviajo-ominaisuuksista. Pidetään tämä viestiketju vain Jämin tietoja varten HUOM HUOM


