Haku löysi 3 tulosta

Kirjoittaja bblock
11 Huhti 2013, 08:24
Keskustelualue: Yleinen rupattelu
Aihe: Vani ilman laturia 600 km
Vastaukset: 3
Luettu: 1311

Re: Vani ilman laturia 600 km

Diisselihän ei tarvi käynnissä pysymiseen muuta kuin polttoainetta ja sen verran virtaa että sammutus-solenoidi pysyy pois päältä. Ollaan kerran reissusta päästy kotiin laturin hajottua jopa 9V paristoilla :D
Kirjoittaja bblock
08 Maalis 2013, 12:33
Keskustelualue: Meetingit
Aihe: Halla Meet, North Finland Vanners
Vastaukset: 14
Luettu: 9064

Re: Halla Meet, North Finland Vanners

Itsellä seitsemäs vani tuo viriviri GMC ja kaikilla muilla ajettu ympäri vuoden paitsi tällä kun on liika tehoa talviliikenteeseen...
Kirjoittaja bblock
07 Maalis 2013, 17:02
Keskustelualue: Meetingit
Aihe: Halla Meet, North Finland Vanners
Vastaukset: 14
Luettu: 9064

Re: Halla Meet, North Finland Vanners

Harmi kun ei kerkee saada leimaan stroukki-vania... olisi ollut mukava käydä kotikylällä näyttäytymässä näin talvella. Ukkohalla on hieno paikka ja muistakaa pilkkivehkeet mukaan, kyllä Syväjärvi antaa arvokalaa (tai ainakin raitista ilmaa ja kokemusta)