Haku löysi 3 tulosta
- 11 Huhti 2013, 08:24
- Keskustelualue: Yleinen rupattelu
- Aihe: Vani ilman laturia 600 km
- Vastaukset: 3
- Luettu: 1311
Re: Vani ilman laturia 600 km
Diisselihän ei tarvi käynnissä pysymiseen muuta kuin polttoainetta ja sen verran virtaa että sammutus-solenoidi pysyy pois päältä. Ollaan kerran reissusta päästy kotiin laturin hajottua jopa 9V paristoilla 
- 08 Maalis 2013, 12:33
- Keskustelualue: Meetingit
- Aihe: Halla Meet, North Finland Vanners
- Vastaukset: 14
- Luettu: 9064
Re: Halla Meet, North Finland Vanners
Itsellä seitsemäs vani tuo viriviri GMC ja kaikilla muilla ajettu ympäri vuoden paitsi tällä kun on liika tehoa talviliikenteeseen...
- 07 Maalis 2013, 17:02
- Keskustelualue: Meetingit
- Aihe: Halla Meet, North Finland Vanners
- Vastaukset: 14
- Luettu: 9064
Re: Halla Meet, North Finland Vanners
Harmi kun ei kerkee saada leimaan stroukki-vania... olisi ollut mukava käydä kotikylällä näyttäytymässä näin talvella. Ukkohalla on hieno paikka ja muistakaa pilkkivehkeet mukaan, kyllä Syväjärvi antaa arvokalaa (tai ainakin raitista ilmaa ja kokemusta)