Chevy Van etukaiuttimet

Poppivehkeiden ja muun viihde-elektroniikan keskustelualue
wuokila
Viesti:

Chevy Van etukaiuttimet

Viesti Kirjoittaja wuokila »

Ysinelonen feislifti kyseessä, josko vaikuttaa.

Tarkoituksena ollut viimeistään talvella suorittaa kovaäänisten vaihto, joten nyt on hyvää aikaa kysellä itse sen tarkemmin vielä asiaa tutkimatta.

Kysymys kuuluukin, että pitääkö se koko kojelautakombinaatio irroittaa, että saa ne etukaiuttimet, jotka siellä melkein ikkunan alla on, vaihdettua? Äkkiseltään näin näyttäisi, mutta mikä on totuus - sen joku täällä varmasti tietää!? Sen vertta noita ruuveja näyttäis olevan ympäriinsä, että ei mieluiten mitään turhaa lähtisi repimään irti.
baby

Viesti Kirjoittaja baby »

vanhaan vaniin vaihdoin ja piti ottaa irti koko kojelauta. ja ei kanneta repii väkisin on aikka tiukka vetää pois ja takaisin.ettei suotta murru päistä.en minä ainekaan alakautta mahtunu vaihtaa kaijuttimia
Harri

Viesti Kirjoittaja Harri »

Itse katselin ihan samaa kun aioin vaihtaa kajareita ja oli kyllä sevverta ahtaan näköistä että vaihtamatta jäi toistaiseksi :roll:
vtcf 1202
wuokila
Viesti:

Uujee, mörköjä olen toistaiseksi pelännyt vain turhaan mutta tässä on siis pelko näköjään ihan aiheellinenkin. Minkäs kokoset kajarit siellä on vastassa - 4x6"?
baby

Viesti Kirjoittaja baby »

jotain sitä luokkaa eikä sinne paljon isommat kooltaan mahdukkaan mutta tehokkaammat varmasti löytyy ku alkuperäiset
MS

Viesti Kirjoittaja MS »

:roll: Eihän kajarissa mitään tehoa ole, on vaan x määrä tehon eli lämmön kestoa :shock:

Oli pätemisen tarve, onneks meni heti ohi :mrgreen:
vang20
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vang20 »

Jos niissä on parempi herkkyys. Silloinhan ne on ikääkuin "tehokkaammat". Jos saivartelemaan aletaan. :?
Victim nro 1123 rides a Chevy Astro 4wd -93
"If It Wasn't For Bad Luck, I Wouldn't Have No Luck At All", A. King
ROku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ROku »

Itse vaihdoin sinne paremmat kajarit ja kyllä kaduttaa, se ei todellakaan ole oikea paikka :( . On niin kova homma ottaa ne pois että olen kallistumassa uusien oston kannalle, jotka jyräytän luonnollisesti oviin...
Toimivaa laitetta ei kannata yrittää korjata...
ROku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ROku »

vang20 kirjoitti:Jos niissä on parempi herkkyys. Silloinhan ne on ikääkuin "tehokkaammat". Jos saivartelemaan aletaan. :?
.... Tosta tuli mieleen se vanha Jamo:jen mainos joka meni suunnilleen näin: "Ellei 1 watin teholla tule kerrostalo-asunnosta häätöä, niin kajarit kannattaa vaihtaa Jamoihin" :wink:
Toimivaa laitetta ei kannata yrittää korjata...
wuokila
Viesti:

Sitäpä olisin vielä lähteny kysymään, että mimmonen pää sieltä vanin antennista tulee stereoihin? Osais ostaa jo valmiiks oikeenlaisen apatterin ennenku tallilla viikonloppuna ryhtyy purkuhommiin.
wuokila
Viesti:

Itse itselleni vastaten, adapteri on tarpeellinen. US-parts auttaa tässäkin asiassa.
Starcraft89

Re: Chevy Van etukaiuttimet

Viesti Kirjoittaja Starcraft89 »

Suunnittelin omaani tuota vaihtoa, mutta tarkemmin ajateltuna voisi olla fiksumpaa laittaa jotkut pinta-asennusdiskantit niiden kajareiden kohdalle, kojelaudan päälle, ja jättää ne pahvikajarit oman onnensa nojaan sinne. Ovissa on jo kajarit, samaten kuin takapenkin alla.
Vastaa Viestiin