Valot hävis!
-
Baron cruiser
Valot hävis!
Mittarinvalot ei toimi, parkit ei toimi, ajovalot ei toimi, pitkät ei toimi ja sisätilanvalot ei toimi. Ai niin ja asuntotilanvalot ei toimi. Olen katsonut kaikki sulakkeet kojetaulun alla ja kaikki sulakkeet mitkä löysin konehuoneesta.
Mistä alan seuraavaksi etsiä vikaa?
Kiitokset jo etukäteen.
Kiitokset jo etukäteen.
-
Baron cruiser
Re: Valot hävis!
Mulla teki lähes saman paitsi että sisävlot jotka erillisellä katkasijalla katossa toimivat sekä pakki ja jarruvalo toimi.Baron cruiser kirjoitti:Mittarinvalot ei toimi, parkit ei toimi, ajovalot ei toimi, pitkät ei toimi ja sisätilanvalot ei toimi. Ai niin ja asuntotilanvalot ei toimi. Olen katsonut kaikki sulakkeet kojetaulun alla ja kaikki sulakkeet mitkä löysin konehuoneesta.
Kiitokset jo etukäteen.
Tarkistin sulakkeet kanssa kaikki ja ok. Sitten purin valokatkaisijan ja mittasin virran, sillehän pitäis tulla jatkuva virta, kas eipä tullut..
No tänään sit hommaa jatkaessa laitoin nyt vielä kerran valokatkaisijan kiinni ja kokeilin, kaikki pelas normaalisti kunnes huomasin että multa hävis pakkivalot
Seuraavaks pakkasin työkalut takas pakkiin ja..
No oletan kyllä että mulla vetää virtajohto jostain oikosta kun nimittäin ennen kun valot hävis niin kabiiniin tuli sellainen palaneen sähkön haju (tai miten se nyt sanotaan), enkä ole viellä edes kerenny asentaa mitään itse..
Eikös se oranssi virtapiuha?? valokytkimeltä mene sulakerasialle ja sieltä taas jonnekin konehuoneen puolle, mutta minne et sen nyt sais jotenniin tarkastettua?
Mutta mites noi pakkivalojen katoaminen selittyy??
mulla kans temppuili kaikki mikä toimii sähköllä.poistin ison muovikassillisen piuhaa mitä oli entiset omistajat vedelly ja kas kaikki pelaa
tai ainaski melkeen kaikki
sähkövikoja näissä tuntuu olevan niin paljon ettei mitään rajaa

riisseli vani ja aina kädet mustana
nyt vielä bensaki ja aina vaan mustemmat kädet
nyt vielä bensaki ja aina vaan mustemmat kädet
Re: Valot hävis!
Joko BC vika löyty? Omaani laitoin uuden virtapiuhan valokytkimelle ja nyt ainakin kaikki sen takana olevat toiminnot pelaa ok. Pakkivalot kyllä on edelleen kateissa..Baron cruiser kirjoitti:Mittarinvalot ei toimi, parkit ei toimi, ajovalot ei toimi, pitkät ei toimi ja sisätilanvalot ei toimi. Ai niin ja asuntotilanvalot ei toimi. Olen katsonut kaikki sulakkeet kojetaulun alla ja kaikki sulakkeet mitkä löysin konehuoneesta.
Kiitokset jo etukäteen.
-
Baron cruiser
sähköistä
En oo vielä löytäny vikaa. Siis oon aika saamaton. Vedin vaan uuden virtapiuhan valokatkaisijalle. Eli nyt toimii kaikki ulkopuoliset valot, mutta sisätilanvalot puuttuu edelleen (ovivalot sekä asuntotilan valot). Kyllä täytyy kohta alkaa etsimään valot sisällekin, kun alkaa olee aamulla niin pimeää. Niin ja nyt alkoi sitten vaihdelaatikon lukko äkkäillä BRAKE-valon tahtiin. Varmaan liittyy jotenkin tähän sähkövikaan. Täytyy vaan ottaa itseään niskasta kiinni ja ettiä koko tän härdellin aiheuttaja.
Mulla on sitten tarjota noita vanin sähkökaavioita,joitakin versioita!!oli todella vaikeita saada niitä haltuun,mutta diiselin kanssa tossa puheltiin että se jeesais mua näissä netti jutuissa niin koitan saada kaikkien käyttöön kyseiset kaaviot jos vaikka jollain olis niistä apua!!Jos jollain kova kiire niin laitan mielelään vaikka meilinä tulemaan,sitten siinä on jotain kruisen ym kaavioita!!mutta tulevat jakoon pian.....kunhan keretään 
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.