Tuoreena -88 G20:n omistajana kiinnostaisi vinkit öljypainemittarin toiminnasta, tämä minun mittarini tuntuu näyttävän aika lailla mitä sattuu. Koneessa taittaa kyllä olla jonkinlaiset paineet, kun toistaiseksi ainakaan ei ole haittannut menoa vaikka mittari välillä näyttää nollaa.
Öljynpainemittari
Öljynpainemittari
Moro,
Tuoreena -88 G20:n omistajana kiinnostaisi vinkit öljypainemittarin toiminnasta, tämä minun mittarini tuntuu näyttävän aika lailla mitä sattuu. Koneessa taittaa kyllä olla jonkinlaiset paineet, kun toistaiseksi ainakaan ei ole haittannut menoa vaikka mittari välillä näyttää nollaa.
Kertokaapas joku aluksi vaikkapa, pitäisikö mittarin laskeutua näyttämään nollaa kun virrat kääntää pois, minulla se ei laske mihinkään viimeksi näytetystä arvosta? Vasta kun virrat kääntää päälle, se (joskus) asettuu nollan kohdalle ennenkuin kone käynnistyy. Onko vinkkejä siitä, miten voisi todentaa onko vika anturissa vai itse mittarissa, pystyisikö esim. yleismittarilla testaamaan jotain?
Taitaa se mullakin pudota nolliin vasta uudestaan virrat kytkettäessä. Jos vähänkin epäröit mittarin toimintaa niin kannattaa se anturi kyllä vaihtaa ekana, se maksaa siinä 30e:n paikkeilla ja on vielä suht helppo asentaa. Siinä vaiheessa kun koneessa ei enää ole öljynpaineita on 30 euroa TODELLA pikkuraha.
-
Micke
-
Lötköttelijä
-
Lötköttelijä