Simpukka
Simpukka
No niin, tehostaja öljyt pitkin mäkeä... Sektorivarren stefa vuotaa. Joku varmaan tälläkin foorumilla on purkanut tehostetun simpukan ja vaihtanut tiivistesarjan. Kertokaapa nyt kannattaako moiseen edes ryhtyä ja mitä täytyy ottaa huomioon vai etsinkö jostain tiiviin uuden/käytetyn simpukan. Ja se kioski on 6.2 chevy van -89.
-
verkonpaino
No ite en kyl vaihtais muita tiivisteitä ku vaan sen mikä vuotaa, enkä lähtis (enää ainakaan ite) purkamaan enempää ku mitä on tarvis. Oon meinaa pari simpukkaa käyny läpi, eka oli helppo ei ollu mitään kuulia tms sisällä ja sain jopa toimimaan sen normaalisti mut kun purin ton vanin simpukan siel olikin sit kuula tyyppinen keskitys mitä en sit saanukkaan enää toimimaan kunnolla vaik katoin kahdesti sen läpi ja vielä ohjekirjan mukaan..
Kun laitoin auton käyntiin ekal kerral, ohjaus käänty itekseen toiseen laitaan ja oli hiton jäykkä kääntää takas (ilmeiseti paineen ohjaus ventt. oli joku asennus moka..) Tokal kerral ku olin saanu simpukan paikalleen ja auton käyntiin ratti oli vähän aikaa suorassa ja sit tärähti toiseen laitaan, sillon päätin et nyt saa leikiminen riittää ja hommasin purkaamolta käytetyn johon vaihoin sit vaan ne o-renkaat mitkä vuoti. Nyt toimii ja on kohtuu kuivakin..
Nii siis sektori varren stefa..? Eli siis se mistä lähtee se kääntövarsi apusimpukalle yms.? Siinä on muistaakseni aluks normi lukkorengas, en oo varma et oliko heti seuraavana aluslevy ja sen alla stefa+aluslevy+stefa mut ku muistaa kattoa et mis järjestykses ne rojut tulee pihalle on aika helppo vaihtaa ja jos vaan tilaa on ei tarvii välttämättä ees irrottaa koko simpukkaa. (siel oli ainakin mulla 2 kpl noita stefoja, tais olla jokin pien ero niissä huulloksissa mut ite laitoin 2 samanlaista)
Nii siis sektori varren stefa..? Eli siis se mistä lähtee se kääntövarsi apusimpukalle yms.? Siinä on muistaakseni aluks normi lukkorengas, en oo varma et oliko heti seuraavana aluslevy ja sen alla stefa+aluslevy+stefa mut ku muistaa kattoa et mis järjestykses ne rojut tulee pihalle on aika helppo vaihtaa ja jos vaan tilaa on ei tarvii välttämättä ees irrottaa koko simpukkaa. (siel oli ainakin mulla 2 kpl noita stefoja, tais olla jokin pien ero niissä huulloksissa mut ite laitoin 2 samanlaista)
Ot.vast./ost. HALPA henk.mallin GM 350 Bens. pap., EI saa olla muutos% otteessa. Vaik. rul. ja SAA olla laho jos paperit on kunnossa.
nykanen.esa.amk@gmail.com
-
Micke
en löytynyt öljymäärää mutta sieltä löytyy ohjeet miten se ilmataan http://www.autozone.com/servlet/UiBroke ... 171973.jsp
-
verkonpaino
Mäkään en muista tarkkaa määrää mut ei se taida kovin paljoo yli litraa olla.
Ot.vast./ost. HALPA henk.mallin GM 350 Bens. pap., EI saa olla muutos% otteessa. Vaik. rul. ja SAA olla laho jos paperit on kunnossa.
Tricol ei myy enää pieniä eriä plyyshiä,vain koko pakka kerralla
olen ehkä tilaamassa sinistä plyyshiä ton 50 m,eli sen jälkeen multa kyllä piisaa muillekin,itelle ei mee kun 15m
ja sen hinta oli 5mm:senä n11€/m
tällä hetkellä varastossa ei ollut,mutta sininen väri on aika liikkuvaa,eli pian taas olis
olen ehkä tilaamassa sinistä plyyshiä ton 50 m,eli sen jälkeen multa kyllä piisaa muillekin,itelle ei mee kun 15m
ja sen hinta oli 5mm:senä n11€/m
tällä hetkellä varastossa ei ollut,mutta sininen väri on aika liikkuvaa,eli pian taas olis
Chevy Van 350TBI -91 HA
Notta tuata taitaa krannis olla parempaa ropsua
Kuinka leveetä se on?Et tuleeko seinä ja katto yhdestä palasesta..Olisin myös kiinnostunu ylijäävästä.Mulla pitäs seinät ja katto verhoilla ja meillä on vaan yks verhoomo näil selkosilla eikä se oikein sanonu mitää ku kysyin saisko sen kautta..
Ivalon LänsiAutoilijat.Ivalon vastalause kansainväliselle ilmastosopimukselle!
Herra nro:1335
Herra nro:1335
1,5m pakan leveys,ja plyyshihän tai laminaattikangas mitä se nyt onkaan niin muuttaa väriä valon ja katselukulman mukaan eli jos laittaa yhestä palasta ilman saumoja katosta seinään se näyttää tummalta katos ja vaalealta seinäs
sinänsä ilkiää laitettavaa kun pitää koko ajan seurata että kangas on oikein päin ja näyttää samalta väriltä koko ajan
sinänsä ilkiää laitettavaa kun pitää koko ajan seurata että kangas on oikein päin ja näyttää samalta väriltä koko ajan
Chevy Van 350TBI -91 HA