Onko kenelläkään muulla ilmennyt vastaavaa? Mulla '90 vuosimallin Starcraft, missä tuntuu, että nyt kosteammilla ilmoilla olis vähän takaosan matto kostunut. Pakkasella se tuntu, että se olis vähän jäässä se lattia.
Onko se jotain kosteuden kertymistä sinne, kun on ilmat mitä on. Se taka osa ei mulla koskaan lämpene kunnolla, kun on melkein kokonaan tukossa se väliseinä. Se kissanluukku vaan siellä alhalla. Että onko siellä lattiassa joku paikka siltä sinne vois se kosteus päästä vai onko se vaan siitä kiinni että se kosteus ei lähe pois, kun ei se taka osa lämpene?
Pistelkäähän vinkkiä, jos on ollut vastaavaa.
Kosteutta peräkontissa
-
Eagle_no1
Mulla ainakin vuotaa takaovien tiivisteet yläreunoistaan.
Ku toisessa ovessa onse varapyörän möykky.
Toinen paikka mistä mulla tulee kosteutta on pohjapellissä olevat alkuperäisen lastulevyn kiinnitys ruuvien jättämät reiät, joista muutama on suurentunut, korjaan kunhan saan hitsikoneen paikan päälle.
Kolmas paikka on repsikan puoleinen takapyörän kotelo jossa oli varapyörän kiinnitys teline en tiedä oliko kuka sen siihen laittanut mut reijät siellä on pulttien jäljiltä, hitsataan.
Ku toisessa ovessa onse varapyörän möykky.
Toinen paikka mistä mulla tulee kosteutta on pohjapellissä olevat alkuperäisen lastulevyn kiinnitys ruuvien jättämät reiät, joista muutama on suurentunut, korjaan kunhan saan hitsikoneen paikan päälle.
Kolmas paikka on repsikan puoleinen takapyörän kotelo jossa oli varapyörän kiinnitys teline en tiedä oliko kuka sen siihen laittanut mut reijät siellä on pulttien jäljiltä, hitsataan.
ja starkissa ei välttämättä ole levyä lattiassa vaan sellanen solumuovi joka mullakin oli ja se on mallia vettäimevä. eli jos takaovista vähä vettä vuotaa tai muuten lämpötila vaihtelusta vettä kondensoituu niin sen kuivaminen kestää helevetin kauan.ja toinen vaihtoehto on että pohjassa on ruostereikiä ja se solu kastuu ja kostuttaa sitä karvamattoa.
ite revin kaikki karvamatot pois ja laitoin laminaatin samalla lähti kosteus ja hajut
ite revin kaikki karvamatot pois ja laitoin laminaatin samalla lähti kosteus ja hajut
Chevy Van 350TBI -91 HA
Notta tuata taitaa krannis olla parempaa ropsua
Notta tuata taitaa krannis olla parempaa ropsua