pohjoseen meettiä
pohjoseen meettiä
eikös tuolla pohjosemmassa oo vannareita kun ei mitään meetin tynkää sinne kukaan järjestä

riisseli vani ja aina kädet mustana
nyt vielä bensaki ja aina vaan mustemmat kädet
nyt vielä bensaki ja aina vaan mustemmat kädet
Re: pohjoseen meettiä
Hyvä huomio...tosi hiljasta tästä ylöspäin.Ei kuulu koskaan mitään...dieseli kirjoitti:eikös tuolla pohjosemmassa oo vannareita kun ei mitään meetin tynkää sinne kukaan järjestä![]()
![]()
Sääliä saa ilmaaseksi,mutta kateus on ansaattua.... -vtcf 1249-
Taitaa olla etelässä sellaiset kartat ettei niillä osaa tänne ylemmäs taivaltaa?! Täällä olis tilaa, ja rauhaa..
Mutta joo, olis kyllä asiaa jos tännekin jonkinlaista tapahtumaa saataisiin järjestettyä! Ja saattaisipa koittaa itsekin apuna järjestelyissä pyöriä, sen verran kun lapset aikaa antavat..
-J-
Mutta joo, olis kyllä asiaa jos tännekin jonkinlaista tapahtumaa saataisiin järjestettyä! Ja saattaisipa koittaa itsekin apuna järjestelyissä pyöriä, sen verran kun lapset aikaa antavat..
-J-
VTCF 1200
Dodge Maxiwagon -89
Dodge Maxiwagon -89
pohjoiseen
Tästä samasta asiasta on ollut keskustelua varmaan sata kertaa. Kerrattakoon taas pari juttua nille jotka ovat hiljan tälle palstalle ilmestyneet;
- Pohjoisessa ON ollut miitinkejä, onpa jopa käyty jäämerellä. Esim. Manamansalossa oli muistaakseni ihan mukavasti väkeä ja suurin osa vielä etelästä.
- Kerho on osallistunut myös Oulun näyttelyyn, itsekin olen ollut useana vuotena. viime vuonna vaan kuulemma järjestäjillä oli rahat loppu, joten ei sitten saatu auto sinne. Se kun ei ole mikään pikku juttu ajaa vaikka Helsingistä Ouluun ja maksaa vielä hotellit ja ruuat itte...
- Tapahtuman saaminen tietylle alueella edellyttää PAIKALLISTA porukkaa, joka on aktiivista. Näin on käynyt mm. Vaasassa jossa pitkään kärsittiin jäsen/tapahtuma puutteesta. Nykyäänhän siellä on aktiivinen porukka ja heidän tapahtumansa vetävät väkeä suomen joka kolkasta.
- Joka haluaa miitingin tiettyyn paikkaan, järjestäköön sellaisen. Kerhosta saa aina kaiken mahdolisen avun ja neuvot. Ensimmäinen askel on ottaa yhteyttä johonkin kerhon johtokunnan jäseneet, ja varata aika kalenterista.
Olen itse järjestänyt ja ollut mukana järjestämässä tapahtumia useana vuonna. Ei se niin ihmeitä vaadi, onnistuu kyllä ensikertalaiseltakin, tosin miitingtaustaa pitää olla, että yleensä tietää mitä on tekemässä.
Oulustakin löytyy varmasti hyviä paikkoja ja kaupungista muuten kyllä kaikkea nähtävää. Kyllä sinne varmasti 30-40 autoa ilmestyisi ensimmäiseen miitinkiin. ROHKEASTI VAAN JÄRJESTÄMÄÄN!
- Pohjoisessa ON ollut miitinkejä, onpa jopa käyty jäämerellä. Esim. Manamansalossa oli muistaakseni ihan mukavasti väkeä ja suurin osa vielä etelästä.
- Kerho on osallistunut myös Oulun näyttelyyn, itsekin olen ollut useana vuotena. viime vuonna vaan kuulemma järjestäjillä oli rahat loppu, joten ei sitten saatu auto sinne. Se kun ei ole mikään pikku juttu ajaa vaikka Helsingistä Ouluun ja maksaa vielä hotellit ja ruuat itte...
- Tapahtuman saaminen tietylle alueella edellyttää PAIKALLISTA porukkaa, joka on aktiivista. Näin on käynyt mm. Vaasassa jossa pitkään kärsittiin jäsen/tapahtuma puutteesta. Nykyäänhän siellä on aktiivinen porukka ja heidän tapahtumansa vetävät väkeä suomen joka kolkasta.
- Joka haluaa miitingin tiettyyn paikkaan, järjestäköön sellaisen. Kerhosta saa aina kaiken mahdolisen avun ja neuvot. Ensimmäinen askel on ottaa yhteyttä johonkin kerhon johtokunnan jäseneet, ja varata aika kalenterista.
Olen itse järjestänyt ja ollut mukana järjestämässä tapahtumia useana vuonna. Ei se niin ihmeitä vaadi, onnistuu kyllä ensikertalaiseltakin, tosin miitingtaustaa pitää olla, että yleensä tietää mitä on tekemässä.
Oulustakin löytyy varmasti hyviä paikkoja ja kaupungista muuten kyllä kaikkea nähtävää. Kyllä sinne varmasti 30-40 autoa ilmestyisi ensimmäiseen miitinkiin. ROHKEASTI VAAN JÄRJESTÄMÄÄN!
Kuten sanoin, voin olla järjestelyissä mukana tehden kaikkea mitä osaan. Miittinkikokemusta ei ole, joten vaikka kersantti olenkin niin jätän johtovastuun kokeneemmille.
En myöskään asu Oulussa vaan Kajaanissa, mutta ei anneta sen haitata!
Olisiko muita halukkaita, ja miten paljon pohjoiseen miittinkiä järjestämään? Kapun mainitsema Manamansalo on muuten yksi harvoista viiden tähden leirintäalueista Suomessa, ja todella upea paikka kaiken kaikkiaan. Siellä järjestetään vuosittain saaripäivät, itse olen ollut kyseisessä tapahtumassa katsomassa mm. Yölintua, Frederikiä ja Jasmin mäntylää. Osa oli hyvää musiikkia, ja osa ei..
Manamansalossa ajaessa on hyvä pitää mielessä myöskin se, että koko saaren kiertävä päällystetty tie on vannarin eli allekirjoittaneen kartoittama joten siellä ei vanilla eksy! Nimimerkillä "kaksi kesää maanmittauslaitoksella mittamiehenä.."
-J-
Olisiko muita halukkaita, ja miten paljon pohjoiseen miittinkiä järjestämään? Kapun mainitsema Manamansalo on muuten yksi harvoista viiden tähden leirintäalueista Suomessa, ja todella upea paikka kaiken kaikkiaan. Siellä järjestetään vuosittain saaripäivät, itse olen ollut kyseisessä tapahtumassa katsomassa mm. Yölintua, Frederikiä ja Jasmin mäntylää. Osa oli hyvää musiikkia, ja osa ei..
-J-
VTCF 1200
Dodge Maxiwagon -89
Dodge Maxiwagon -89
Juu näyttää menevän toi Rautaa Rajalle Vaasan kaa pääletysten ja rakennuskiireiltä ei kerkee ku tohon 35 km päähän..Tarkotus olis päästä kesällä etes yhtee meetinkii mukaan.Oulun näyttely sujuukin kätevästi mummolareissun yhteydessä..
Eli tervetulemasta Saariselällekkin.Jos hotellielämä ei mielytä on siinä mökkejä pilvin pimein vieressä ja tohon aikaan on hintatasokin lienee inhimillinen.
Eli tervetulemasta Saariselällekkin.Jos hotellielämä ei mielytä on siinä mökkejä pilvin pimein vieressä ja tohon aikaan on hintatasokin lienee inhimillinen.
Ivalon LänsiAutoilijat.Ivalon vastalause kansainväliselle ilmastosopimukselle!
Herra nro:1335
Herra nro:1335
Onhan kalajoella iso tapahtuma sea'n sand run johon tulee mukaan kokoontumaan vuosittain eri merkkikerhoja, helppo tulla kun kalajokiset järjestää ohjelman. Viime vuonna oli ainakin pontiac kerholaisia ja peräti kaksi kpl vaneja.
Päästövero IHANAN KALLIS
Kyntömies ei vakoa valitse
PONTIACILLA piireihin
Kyntömies ei vakoa valitse
PONTIACILLA piireihin
-
dirty.risto
Onhan noita pidetty aina Kajaanii myöte, mutta jos aikoo saada porukan liikkeelle pitää olla tosi hyvä paikka ja hirveesti intoo.
Suosittelen ainaskin kysyy johtokunnalta onko pohjoiseen järkevää ainakaan ensikesänä yrittää mitään.
Seuraavana 2008 on vielä paikkoja jaossa, et silloin sitten pököä pesään.
Terveisin. Dirty. Risto
Suosittelen ainaskin kysyy johtokunnalta onko pohjoiseen järkevää ainakaan ensikesänä yrittää mitään.
Seuraavana 2008 on vielä paikkoja jaossa, et silloin sitten pököä pesään.
Terveisin. Dirty. Risto