Nyt pitäis saada nopeesti jeesiä mistä sais käytetyn / uuden vilkku/kaukovalojen viiksen 90 6.2D vaniin vai onko helppo korjata kun ei tahdo oikein pitkätvalot jäädä.
kyllä ottaa pattiin ja lujaa
Piippolan vaarilla oli vani hiiala hiiala hoi...
Chevy Van 6.5 TD
jaaahas no mulla on pitkät toteutettu releellä tää on just tätä ku joku amiksen sähäri näitä tekee... purin omasta autosta mankan ja lisävalot ni nyt ei toimi sähköpeilit, sisävalot ja takasumuvalo on vissii maa kiertäny jonku kautta??? kai?
heh no mulla oli tuo rattiputken vaihdin kärähtäny niin ohitettiin se sit sillä releellä joo. Mulla toimii kaikki niinku pitää. tänää laitettiin ledit mittarin valoihin ja toimii loistavasti. Ja sähkö insenjööri asennuksia nämä . ja saas nähä miten kohta toimii toi liukuoven sähkö avaus. ketju avaa sen
Seabear kirjoitti:Montas niitä on siellä taulun sisällä. En oo kerenny avata vielä.
Moi
10 tai 11 polttimoa Chevy van -89 mittaristossa.
Mukana merkkivalot ces, vilkut, coolant, seatbelt.
Tuli otettua vähän heikosti noita kuvia, että ei näe ihan joka kulmaan,
että tilaa samantien 12 =)
Mika
Seabear kirjoitti:Montas niitä on siellä taulun sisällä. En oo kerenny avata vielä.
niitä "isoja"5-7kpl ja loput on niitä pikkukantasia!!niiten määrää en muista.....mutta niitä ei tarvii ledeiksi vaihtaa koska noi isot kun vaihtaa niin valoa pisaa
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.