Takasivuvalojen vilkkuminen??

Täällä keskustellaan sähköistä, valoista jne.
liippari

Takasivuvalojen vilkkuminen??

Viesti Kirjoittaja liippari »

Laitoin noi vanin sivuvalot toimintaan, parkeilta ja vilkuilta plussat sivuvaloihin.
Tuli vaan mieleen että pitäskö noiden takimmaisten sivuvalojen vilkkua suuntavilkkujen kanssa vai ei?
Etummaiset pitää vilkkua, sen tiedän.
- Juodaan rahat ja kävellään kotiin -
Harri

Viesti Kirjoittaja Harri »

Mulla ei ainakaan vilku, eikä tosin palakkaan tällä hetkellä kun ei kukaan ole vaihtanut uusia irtisanoutuneiden tilalle :roll:
vtcf 1202
niemikko

Viesti Kirjoittaja niemikko »

jaa ei mulla vilku kyllä etummaisetkaan jos sidemarkereita tarkotat enkä oo nähnykään vilkuvan.
timuli79

Viesti Kirjoittaja timuli79 »

takimmaiset ei vilku, enkä oo nähny kellää vilkkuvankaa
keikka

Viesti Kirjoittaja keikka »

mulla vilkkuu ainoastaan etummaiset
liippari

Viesti Kirjoittaja liippari »

Sidemarkkereita just meinaan.
Kyllä etummaisten pitäis mun mielestä vilkkua, jos muita kylkivilkkuja ei edessä ole.

Tarviipa ottaa siis se vilkun plussa irti taka sidemarkkereilta ja vaihtaa maadoitukseen, niin loppuu vilkutus.

Kiitos taas.
- Juodaan rahat ja kävellään kotiin -
BUMBA

Viesti Kirjoittaja BUMBA »

Mulla vilkku vielä pari päivää sitten edessä,nyt ei enään vilku :twisted: en tiedä missä vika....vilkkuna toimivat ihan normaalisti mutta kun vilkku ei ollu päällä niin puskurissa oleva vilkku paloi himmeesti ja autossa sisällä vasen suunta nuoli hehku koko ajan :roll: :roll: jos jollain olis vinkkiä antaa otettas mielenkiinolla vastaan :wink: maa vikaa epäilin mutta omasta mielestä kaikki kokeilutu :twisted: ei auttanu....voinu tietenkin unohtua jotakin!! ja kaikki olkoi kun vaihdoin markerin+poltimon siihen,muuhun en koskenu jos jallua ei lasketa :wink:
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
blazoffer

Viesti Kirjoittaja blazoffer »

Ja muiden samanpuolen vilkkujen polttimot on ehjiä?

Itellä ainakin veti vilkun "jumiin" kun irrotin remontin yhteydessä takavalon ja kokeilin mitä tekeen.

Yleensä kyllä nuo hehkumiset johtuvat heikosta maasta - jännite etsii maan jonkin muun saman piirin polttimon langan kautta.

Ja kun savu hälvenee avataan seuraava pottu :roll:
1108
verkonpaino

Viesti Kirjoittaja verkonpaino »

Itekin eppäilisin tota maattovikaa, jotenkin musta ainakin vaikuttais siltä et toi puskurissa oleva valo ei saa kunnon maita ja nyt sit maadoittuu muitten lamppujen kautta. Ihmetyttää vaan se et miten tullu sinne maattovika jos oot kattonu sitä sivumarkkeria?? Ellei sen etuvilkun maadoituspiste oo sit sen sivumarkkerin yhteydes. Nii ja sul on vissiin siin puskurivilkussa toiminnassa se orkkis parkkisysteemi? Muutenhan siel ei vissiin pitäis tulla tollasia ongelmia. Jotkut vilkkusysteemit on kans aika tarkkoja noista polttimoista et on oiken kokoset, kuten myös jotkut latausjärjestelmät siitä laturin merkkivalon polttimen koosta.
Ot.vast./ost. HALPA henk.mallin GM 350 Bens. pap., EI saa olla muutos% otteessa. Vaik. rul. ja SAA olla laho jos paperit on kunnossa.
nykanen.esa.amk@gmail.com
Vastaa Viestiin