Softseal-tiivisteet
Softseal-tiivisteet
Onko kellekään tuttuja softseal-tiivisteet, joita kauppaa http://www.entisointi.com/ ?
Ovat meinaan halpoja, mutta ovatko näitä alkuperäistiivisteitä, jotka tuppaavat kastumaan loppuviimein?
Ovat meinaan halpoja, mutta ovatko näitä alkuperäistiivisteitä, jotka tuppaavat kastumaan loppuviimein?
Mulla taitaa olla vanissa kaikissa muissa paitsi lahoissa takasivuovissa...ihan hyvin ovat toimineet nyt pari vuotta, ei ne ainakaan samanlaisilta tuntuneet kuin ne pas*** jotka siinä oli ostaessa ja joista oli vajaa puolet jäljellä
Itse tilasin Täältä hintaa en kyllä enää muista
vtcf 1202
Kokemusta on ko. merkin tiivareista (ei tosin vanista) ja hyviä ovat. Ne jenkkimallin alkuperäiset tiivarit kun on semmoista huttua sisältä ja "nahka" päällä, niin nämä on kokonaan samaa materiaalia. Eivät siis repeä eivätkä ime vettä.
Ja viilataan ny vielä samaan rahaan että se on Soffseal
Ja viilataan ny vielä samaan rahaan että se on Soffseal
Ford F-150 Custom '88
EX: Chevrolet Astro Starcraft '91
EX: Dodge Ram Van B250 '90
EX: Chevrolet Astro Starcraft '91
EX: Dodge Ram Van B250 '90
Mulla ei sovi kunnolla soff-sealin kuskin oven tiiviste paikalleen. Ihan kuin tiiviste olis liian pieni. Se "huuli" mikä pitäis jäädä oven ja rungon väliin kaatuu sisään päin oven kulmissa. Ovi menee kyllä hyvin kiinni mutta selvästi paistaa taivas pokan välistä. Ja suhinaa riittää enemmän kun vanhalla riekaleina olleella tiivisteellä. Mikä neuvoksi? Tiiviste on oikea, sen selvitin entisöinti.com sivulta.
Victim nro 1123 rides a Chevy Astro 4wd -93
"If It Wasn't For Bad Luck, I Wouldn't Have No Luck At All", A. King
Otappa yhteyttä myyjään,mulle kävi samoin ja entisöinti.com lähetti uuden takuuseen ja toimii,se mun versio oli toista senttiä lyhkäsempi kuin takuuseen tulluvang20 kirjoitti:Mulla ei sovi kunnolla soff-sealin kuskin oven tiiviste paikalleen. Ihan kuin tiiviste olis liian pieni. Se "huuli" mikä pitäis jäädä oven ja rungon väliin kaatuu sisään päin oven kulmissa. Ovi menee kyllä hyvin kiinni mutta selvästi paistaa taivas pokan välistä. Ja suhinaa riittää enemmän kun vanhalla riekaleina olleella tiivisteellä. Mikä neuvoksi? Tiiviste on oikea, sen selvitin entisöinti.com sivulta.
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
Ostin tiivisteen reilu vuosi sitten erään ilmon kautta. Joten paha mennä itkemään kenellekkään. Tiiviste on oikeassa (kuskin) ovessa, kokeilin sitä ihan piruuttani myös apparin oveen; ne nastat ei edes sovi joten vaikea on laittaa väärään oveen. Ei sitä pysty laittamaan edes väärinpäin, ei sovi, kokeiltu on.
Victim nro 1123 rides a Chevy Astro 4wd -93
Re: Softseal-tiivisteet
Tämä on nyt vähän offtopic, mutta paljonko Soffsealin tiivisteistä kannattaa maksaa? Kun tein nopean hintavertailun niin paljastui että etuoventiivisteen hinta voi heitellä 45-79€/kpl sivuovet 60€/kpl. Sit vertailun vuoksi Steele koko sarjan 6 tiivistettä saa 250€ Tarkoitus olisi päästä pesusieni tiivisteistä eroon, eli vaihtaa kaikki. Onko kellään kokemusta Steelen tiivisteistä (myyjä sanoi että ovat kokokumiset) miten istuu paikoilleen yms. Ja sit tietysti jos nyt joku tietää mistä saa halvemmalla ku 250€ koko sarjan niin olen kiinnostunut.
capriceen ostin 4oveen ja sopi mainiosti.. sain ne tosi nopeesti ja asiallisella palvelulla. eteen oli listahinta 88 ja taakse 85 kyselin muualta nii sain törkeän 300 tarjouksen, tosin en tiiä oliko valmistaja sama kun en viittiny tollahinnalla enää puhua sanaakaan.
on muuten hyvä auto!
-ja hyvin toimii?
on ilmoja pitäny, mites muuten..
-ja hyvin toimii?
No niin..
Nyt ollaan sitten viimein asentamassa niitä Steelen tiivisteitä, ja heti tuli pulma
Kumpi ovi on merkattu vihreällä pisteellä ja toinen punaisella? Ja missä kohtaa se kohdistus merkki pitäisi olla?
Oon autossa tiivisteet sylissä nyt tätä tässä naputtamassa, että jos sais vaikka pian sitä tietoa
Kun tietäisi kumpi vari kuuluu kumpaan oveen ja mistä aloittaisi niin ei ois paha homma enää.
Nyt ollaan sitten viimein asentamassa niitä Steelen tiivisteitä, ja heti tuli pulma
Oon autossa tiivisteet sylissä nyt tätä tässä naputtamassa, että jos sais vaikka pian sitä tietoa
Kun tietäisi kumpi vari kuuluu kumpaan oveen ja mistä aloittaisi niin ei ois paha homma enää.
eikö ollu lappua mukana, muistaakseni punanen on kuskin oveen ja vihree kartturin. periaatteessa et voi asentaa väärin koska siinä on terävät kulmat valmiina.
on muuten hyvä auto!
-ja hyvin toimii?
-ja hyvin toimii?
joo juuri sain apparinoven valmiiksi ja vihree merkki kävi siihen. Piti verrata tiivisteiden nastoitusta että löyti aloitus kohdan. Aloitustkohta on oven alareunan ja lokarinkaaren alapään lähistöllä, mulla kulma nastasta yksi taaksepäin eli oven alareunan etuosassa. Nyt kokeilemaan vieläkö punainen käy kuskin oveen
Niin ja eipä ollu ohjeita ois luullu että edes joku lappu ois mukana...
Huomasin muuten että jos edelliset tiivisteet oli liimattu, (niin kuin itsellä kuskin ovi) tiiviste on helpoin ottaa irti puukon kanssa ja loput poitaa terävällä puukepillä, niin ei lähde maalit suotta tiivisteen mukana. Uusi tiiviste on helppo painella paikalleen käyttämällä esim. 10mm lenkkiavainta, sillä saa nastat helposti painettua pohjaan rikkomatta tiivistettä.
Niin ja eipä ollu ohjeita ois luullu että edes joku lappu ois mukana...
Huomasin muuten että jos edelliset tiivisteet oli liimattu, (niin kuin itsellä kuskin ovi) tiiviste on helpoin ottaa irti puukon kanssa ja loput poitaa terävällä puukepillä, niin ei lähde maalit suotta tiivisteen mukana. Uusi tiiviste on helppo painella paikalleen käyttämällä esim. 10mm lenkkiavainta, sillä saa nastat helposti painettua pohjaan rikkomatta tiivistettä.