Kattovalot katosi

Täällä keskustellaan sähköistä, valoista jne.
Damned

Kattovalot katosi

Viesti Kirjoittaja Damned »

Vaihdoin mittaristoon polttimoja ja siinä yhteydessä katosi kattovaloista henki. Onko näille valoille (toinen tavaratilan puolella) joku oma sulake kun ei ainakaan sulaketaulusta löytynyt palaneita?
Ford F-150 Custom '88
EX: Chevrolet Astro Starcraft '91
EX: Dodge Ram Van B250 '90
silppu

Viesti Kirjoittaja silppu »

Nehän saa käännettyä pois ja päälle siitä valokatkaisimesta eli siitä samasta josta himmenellään mittarivaloja ja laitetaan ajovalot päälle ja pois, silloin ei kyllä pitäis palaa mittarivalotkaan jos noi ei pala.
* VTCF 674.
Damned

silppu kirjoitti:Nehän saa käännettyä pois ja päälle siitä valokatkaisimesta eli siitä samasta josta himmenellään mittarivaloja ja laitetaan ajovalot päälle ja pois, silloin ei kyllä pitäis palaa mittarivalotkaan jos noi ei pala.
Mittarivalot palaa, kattovalot ei, eikä sen kytkimen pyörittelemisellä ole minkäänlaista vaikutusta - paitsi mittarivalojen kirkkauteen. Aiemmin kyllä oli. Ja nuo kattovalothan meni päälle kun oven avasi tai ruuvasi kirkkaussäädön täysille.
Ford F-150 Custom '88
timuli79

Viesti Kirjoittaja timuli79 »

mulla vähän sama vika, sisävalot hävis ku purin vanhan mankan pois :shock: se keirtää jostai mankan kautta kun alkuperäsessä mankassahan näyttövalot himmeni siinä missä mittaristonkin... en tiiä ku nuo amerikan sähkömiesten opit ei oo samat ku täällä :D
Damned

timuli79 kirjoitti:mulla vähän sama vika, sisävalot hävis ku purin vanhan mankan pois :shock: se keirtää jostai mankan kautta kun alkuperäsessä mankassahan näyttövalot himmeni siinä missä mittaristonkin... en tiiä ku nuo amerikan sähkömiesten opit ei oo samat ku täällä :D
Aijjuukeli voiskohan olla tuosta kiinni! Ei siinä kyllä alkuperäistä mankkaa ollut enää paikoillaan, mutta siivosin mittarivaloja vaihdellessa nykyisen cd-soittimen taakse viriteltyä johtohässäkkää. Ilmeisesti tuli sitten yksi johto liikaa otettua pois :D. Pitääkin tarkistaa heti ensi tilassa.
Ford F-150 Custom '88
timuli79

jos keksit mikä johto se on ni kerro mullekkin... mulla tulee vaa nippu johtoja mankan taakse(teippattuna nippuun) eikä mitää hajua mikä on mikä :evil:
Hanxi

Viesti Kirjoittaja Hanxi »

timuli79 kirjoitti:jos keksit mikä johto se on ni kerro mullekkin... mulla tulee vaa nippu johtoja mankan taakse(teippattuna nippuun) eikä mitää hajua mikä on mikä :evil:
Laitoin sulle e-mailia.
magenta

Viesti Kirjoittaja magenta »

Moi
ööö...saisko tiedon ihannäin julkiseenkin levitykseen...
Mika
Van 4x4
Independent Vaners
Hanxi

Sais, mutta sen verran meni pieleen, että lähetin Chevy-miehelle MoParin kaaviot :oops: . Anyway, mulla on tarvitseville -91 Ramin kaaviot pdf:finä. Ja kunhan ehdin/viitsin skannata, niin myös -89 ja -90 myös.
Damned

Hanxi kirjoitti:Sais, mutta sen verran meni pieleen, että lähetin Chevy-miehelle MoParin kaaviot :oops: . Anyway, mulla on tarvitseville -91 Ramin kaaviot pdf:finä. Ja kunhan ehdin/viitsin skannata, niin myös -89 ja -90 myös.
Mulle ja! En tiedä kumpi vuosimalli! :D Veikkaisin kuitenkin että -89, koska ovenpielen lätkässä lukee niin. Lie tuo -90 rekisteröintivuosi Suomessa, tjtn, emt.
Ford F-150 Custom '88
timuli79

Sain blazofferilta sähkökuvat mankkaan, kun meen seuraavan kerran hallille ni karsitaa ensi mankan johdot pois ja sen jälkeen jäljellejäävistä johdoista aletaan yks kerrallaa laittaa ensi maihin ja sit plussaa :twisted: kyllä se tollalailla löytyy ne kadonneet valot :shock:
Hanxi

Damned kirjoitti:
Hanxi kirjoitti:Sais, mutta sen verran meni pieleen, että lähetin Chevy-miehelle MoParin kaaviot :oops: . Anyway, mulla on tarvitseville -91 Ramin kaaviot pdf:finä. Ja kunhan ehdin/viitsin skannata, niin myös -89 ja -90 myös.
Mulle ja! En tiedä kumpi vuosimalli! :D Veikkaisin kuitenkin että -89, koska ovenpielen lätkässä lukee niin. Lie tuo -90 rekisteröintivuosi Suomessa, tjtn, emt.
Onnistuiskohan tuolta:
https://webmail.dnainternet.net/Session ... %20-91.pdf
:roll: [/url]
Damned

Hanxi kirjoitti:
Damned kirjoitti:
Onnistuiskohan tuolta:
https://webmail.dnainternet.net/Session ... %20-91.pdf
:roll: [/url]
No ei. Laita vaikka sähköpostilla, jos et saa minnekään nettipalvelimelle laitettua. Tuo linkki taisi olla sinun sähköpostin joku sisäinen linkki - ei siis meille muille tarkoitettu.
Ford F-150 Custom '88
Hanxi

Pisti kaaviot s-postiin. Kokeilin tuota linkkiä "vieraalla" koneella eilen:toimi, tänään EI :roll:
timuli79

no ni nyt toimii taas kaikki sähkölaitteet :D sisävalot, sähköpeilit, torvi ja takasumuvalo ja kaikki oli kiinni yhdestä oranssista johdosta mankan takana :shock: eli se johtonippu missä on mankanjohdot ja tupakansytyttimen johdot ni sieltä oranssiin johtoon 12+ ni kävi toimii :D
Damned

timuli79 kirjoitti:no ni nyt toimii taas kaikki sähkölaitteet :D sisävalot, sähköpeilit, torvi ja takasumuvalo ja kaikki oli kiinni yhdestä oranssista johdosta mankan takana :shock: eli se johtonippu missä on mankanjohdot ja tupakansytyttimen johdot ni sieltä oranssiin johtoon 12+ ni kävi toimii :D
Ainut oranssi johto jonka mankan takaa löysin yhdistettynä 12 volttiin sytytti mittarivalot, muttei kattovaloja :D . Etsintä jatkuu...
Ford F-150 Custom '88
Vastaa Viestiin