kesärenkaat
kesärenkaat
minkälaisia kesä gummeja ootte vanin alla pitäneet ? kiinostais tietää kokemuksia.mahtaisko 235 75 15 GT Radial olla mimmonen?? mielelläni otan vinkkejä vastaan

-
Eagle_no1
-
mettäsika
-
karaVANNARI
Mulla G30 ja kesä kummeissa jää kantavuus alle sallitun(takana). Rek otteeseen merkitty kyseisillä kummeilla kantavuutta jotn ei muista näin yht äkkiämettäsika kirjoitti:entäs millasia renkaita käytätte noissa g30 vaneissa , kun ainakin mulla on rekisteriotteeseen merkitty renkaan minimi LI luokka , mikä on 115 niin kun köyhänä koettaa ettiä halpoja renkaita ni ei ole paljoa vaihtoehtoja .
mulla on alla nyt 225/75/16 c renkaat
Ku o (KA) kantavuutta voi muuttaa pienemmäksi
Soitti kats man AKE:lle pitäs olla jonkulaine totellisuus takana
Varmaan eri kylillä kumminki omat tyylinsä kuten kuulettaa joskus olevan
Ei kai tuo kantavuus renkaassa niinkään vaikuta kulumiseen
Kummit mulla o hantuukin ventukset 265/295-20
Teikköite?
Joko oot ajellut? Taitaa tuo 295 edessä hakea aika hyvin jokaisen tien kallistuksen ja uran; vai olenko väärässä? Takana tuo 295 ok, mutta edessä yleensä luokkaa 245...265...275 ja 50/55/60. Ehkä mielipidejuttu, mutta ....vani-91 kirjoitti:Tänään vihdoin oli Seinäjoen euromasteri saanut hommattua mulle kumit.(kuukauden odotus..) Nyt tulee sitten joka nukkaan 295-50-15 (cooper cobra) ja 10-vanteet tietenkin (American eagle). Rengas sarja oli mielestäni yllättävän halpa suhteessa rengaskokoon, 580€ eli 145€/kpl.
pate