Öljyt jenkki 6.2d koneeseen
Öljyt jenkki 6.2d koneeseen
Mitäs öljyä olis turvallisinta ruveta käyttämään usasta tuodussa 6.2d motissa. Mitään tietoa aiemmin käytetyistä öljyistä ei ole. Motti olis pikapista ja ajettu noin 100-150 tmiles. Olisko joku halpis usa-öljy hyvä vaihtoehto? Mitäs niitä on?
Victim nro 1123 rides a Chevy Astro 4wd -93
"If It Wasn't For Bad Luck, I Wouldn't Have No Luck At All", A. King
-
chevykaappi
No itse olen myös käyttänyt Tebikan power plus ja super hpd mineraaliöljyjä. 10-30 talvella ja 15-40 kesällä. Tosin viime talvena oli super hpd 15-40 öljyt ja hyvin toimi. Taidan jatkaa samalla linjalla.
Ps. Missä noita Kendallin öljyjä myydään ja paljonko maksaa? Toi Super hpd on noin 2€ litra
Ps. Missä noita Kendallin öljyjä myydään ja paljonko maksaa? Toi Super hpd on noin 2€ litra
Victim nro 1123 rides a Chevy Astro 4wd -93
Juge laatu maksaaJuge kirjoitti:no ei se oo ku tuplat kalliimpaa ku tuo teboil power d mitä mä oon käyttänyMäksä kirjoitti:ite ostin 20litran purkin kendallia ja makso 97euroo tutun kautta, eli ei mikään kallis vissiin ollu
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
no itse saisin teboililta vielä halvemmalla öljyä, mutta kun se ei ainakaan buickissa pysynyt sisällä niin siirryin kendalliin...tosin teboililta tuota öljyä tulee sit 100l tynnyrissä kun sitä tänne hallille otetaanJuge kirjoitti:no ei se oo ku tuplat kalliimpaa ku tuo teboil power d mitä mä oon käyttänyMäksä kirjoitti:ite ostin 20litran purkin kendallia ja makso 97euroo tutun kautta, eli ei mikään kallis vissiin ollu
käyttis/harraste: Chrysler New Yorker Brougham 4DHT 7,2l (440Cid) V8 -78
Jäsen: 1365
Teboililta se öljy meillekin tulee tällä hetkellä 20l ja 200l purnukoissa vainMäksä kirjoitti:no itse saisin teboililta vielä halvemmalla öljyä, mutta kun se ei ainakaan buickissa pysynyt sisällä niin siirryin kendalliin...tosin teboililta tuota öljyä tulee sit 100l tynnyrissä kun sitä tänne hallille otetaanJuge kirjoitti:no ei se oo ku tuplat kalliimpaa ku tuo teboil power d mitä mä oon käyttänyMäksä kirjoitti:ite ostin 20litran purkin kendallia ja makso 97euroo tutun kautta, eli ei mikään kallis vissiin ollu
ja sitte otettiin sitä HPD:täkin mitä vois koittaa ja mulla toi on hyväksi havaittu, pysyy sisällä ja on sopivan halpaa kun vaihtaa öljyt 5000 mailin välein
Chevy Van 350TBI -91 HA
Notta tuata taitaa krannis olla parempaa ropsua
Notta tuata taitaa krannis olla parempaa ropsua
täytynee itekkin koittaa teboilin öljyä seuraavaks, ne kun ei oo vaan pysyny saabissa, ltd fordissa eikä buickissa sisällä, toki bensa koneet ollu ja eri öljyt mut, muiden merkkien litkut on pysyny sisäl toisin ku teboilin...käyttänen ton kendallin purkin lopun ja sit teboilia testimään 
käyttis/harraste: Chrysler New Yorker Brougham 4DHT 7,2l (440Cid) V8 -78