Kurikan Pitkämö 2007

Meetingien jälkipuinti
Eagle_no1

Kurikan Pitkämö 2007

Viesti Kirjoittaja Eagle_no1 »

Sehän olisi kuuluisa :) VAiN HÄJYYT järjestämä meeting taas Kurikan Pitkämössä ensi kesänä ajankohtana 9 - 10 kesäkuuta.
Tarkempaa infoa netti osoitteen kera tulee myöhemmin.
Makseli
Viestit: 64
Liittynyt: 27 Huhti 2004, 21:43
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Makseli »

Tervehdys. Miitinki on asiaa ja paikka hyvä ei muutakun järjestämään... :lol:


T:Makseli
Eagle_no1

Viesti Kirjoittaja Eagle_no1 »

Miittingistä alustavaa tietoa olis tuossa linkissä.
http://www.eagle-no1.fi/kurikka/
Käykää katselemassa säännöllisin väliajoin tapahtuma listaa sillä sinne on taaskin lisätty 1 pikku juttu.
Eagle_no1

Viesti Kirjoittaja Eagle_no1 »

Pientä lisä infoa laiteltu Kurinkan info sivulle.
Koskien autojen kuvauttamista.
http://www.eagle-no1.fi/kurikka/
Juge
Viestit: 841
Liittynyt: 15 Kesä 2004, 13:08
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Juge »

ja taasen on lisätty uutta asiaa ,on nimittäin aamupalat lauantai ja sunnuntai aamulle sopivan häjyyn hintaan :D
Chevy Van 350TBI -91 HA
Notta tuata taitaa krannis olla parempaa ropsua
Eagle_no1

Viesti Kirjoittaja Eagle_no1 »

Viimehetkien lisäyksiä taas Kurikan tapahtumaan.
Uusi kilpailu jossa ratkaisee, noh katsokaa Kurikan info sivulta mikä on kilpailu.
http://www.eagle-no1.fi/kurikka/
Juge
Viestit: 841
Liittynyt: 15 Kesä 2004, 13:08
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Juge »

paikalle tulijoille jokka ei ole ennen käyny miittinki paikassa ja omistaa gepsin ohjeeksi voi laittaa Kurikka,syväojantie 435 , niin sillon on niin lähellä että melkeen ääni kuuluu,saman voi laitta eri karttahaku ohjelmiin toki opasteetkin löytyy kolmos tieltä ja kauhajoen tieltä
Chevy Van 350TBI -91 HA
Notta tuata taitaa krannis olla parempaa ropsua
dieseli
Viestit: 1123
Liittynyt: 06 Heinä 2004, 01:11
Paikkakunta: vihti

Viesti Kirjoittaja dieseli »

siis sehän kuuluu jo kolmostielle,se metakka meinaa :D :D :D
riisseli vani ja aina kädet mustana
nyt vielä bensaki ja aina vaan mustemmat kädet
keikka
Viestit: 462
Liittynyt: 28 Syys 2005, 22:57
Paikkakunta: haukivuori

Viesti Kirjoittaja keikka »

voipiko tuonne ottaa karaoke laitteet matkaan ja löytyiskö laulajia??
Juge
Viestit: 841
Liittynyt: 15 Kesä 2004, 13:08
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Juge »

keikka kirjoitti:voipiko tuonne ottaa karaoke laitteet matkaan ja löytyiskö laulajia??
no miksei, eikö ny joku nurkka löydy ja varmaan hoilottajiaki löytyy ainakin myöhäisinä yön tunteina,sielä ei ole vaan mitään tv juttuja et kaikki pitää olla itteltä 8)
Chevy Van 350TBI -91 HA
Notta tuata taitaa krannis olla parempaa ropsua
keikka
Viestit: 462
Liittynyt: 28 Syys 2005, 22:57
Paikkakunta: haukivuori

Viesti Kirjoittaja keikka »

kaikki muu löytyy mut jos vähän sais virtaa :lol:
Juge
Viestit: 841
Liittynyt: 15 Kesä 2004, 13:08
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Juge »

keikka kirjoitti:kaikki muu löytyy mut jos vähän sais virtaa :lol:
eiköhä sitä piisaa vaikka kortilla onki :wink:
Chevy Van 350TBI -91 HA
Notta tuata taitaa krannis olla parempaa ropsua
Eagle_no1

Viesti Kirjoittaja Eagle_no1 »

Miitissä soittavan bändin muusiikkia olis kuultavissa alla olevassa osoitteessa.

Tiedostot poistettu palvelimelta.
Viimeksi muokannut Eagle_no1, 10 Kesä 2007, 23:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
karaVANNARI
Viestit: 505
Liittynyt: 16 Tammi 2007, 21:18
Paikkakunta: Piehinki

Viesti Kirjoittaja karaVANNARI »

Just kävi naapuria jututtaa ja meinattiin jos sitä perjantaina päivällä lähettäs nytkyttään HÄJYSTI sinne päin (vaikka ei gps:ää ookkaa) :lol:

Meinaa vaan tuo työ/pesu huone remppa vähä häiritä meno haluja :lol:
Jos sitä remppa jatkas iha heti ku viittii/ettii :roll:
Teikköite?
Eagle_no1

Viesti Kirjoittaja Eagle_no1 »

Kurikkaan suunniteltu autojen kuvaus sessio joudutaan perumaan kamera ongelmien johdosta. :cry: :cry: :cry:
Eagle_no1

Viesti Kirjoittaja Eagle_no1 »

Lauantaina olis tulossa vierailijat Koskenkorvan Radiohullut Ry:stä ja heillä olisi tarjolla LA antennin viritys palvelu kohtuullista korvausta vastaan.
He lupasivat saapua N. klo.15.00 paikalle ja poimia uhrit 1 kerrallaan.
ßlizzard
Viestit: 431
Liittynyt: 19 Kesä 2004, 14:35
Paikkakunta: Orivesi

Viesti Kirjoittaja ßlizzard »

SUURI KIITOS järjestäjille ja mukana olioille :shock: 8)
"Holy shit! Fucking indians all over!"

+A tout le monde,A tous mes amis,Je vous aime,Je dois partir+
Vastaa Viestiin