Chevy vanin sulakkeista
Chevy vanin sulakkeista
Onkos jarruvalot, hätävilkut ja cruise saman sulakkeen takana?
Kun mulla ollu ongelmia että polttaa jarruvalojen/hätärien sulakkeen vähän väliä ja cruise on ollu hetken aikaa pois pelistä ja muistelisin että cruisen toiminta loppu suunnilleen samoihin aikoihin.. nyt kun on sulake taas vaihdettu ja jarruvalot pelaa, niin yhtäkkiä cruisekin pelaa taas.. tosin koitin sitä vasta pari päivää sitten kun ajelin töistä kotiin... Sulakkeen vaihdoin n. 2 vko sit..
Ja auto on tuo alhaalla mainittu vm.-83 vani
Kun mulla ollu ongelmia että polttaa jarruvalojen/hätärien sulakkeen vähän väliä ja cruise on ollu hetken aikaa pois pelistä ja muistelisin että cruisen toiminta loppu suunnilleen samoihin aikoihin.. nyt kun on sulake taas vaihdettu ja jarruvalot pelaa, niin yhtäkkiä cruisekin pelaa taas.. tosin koitin sitä vasta pari päivää sitten kun ajelin töistä kotiin... Sulakkeen vaihdoin n. 2 vko sit..
Ja auto on tuo alhaalla mainittu vm.-83 vani
VTCF 1325
Mulla on saman ajan GMC.n alkuperäinen eng.kielinen käyttö-ohjekirja missä lukoopi näin:Sulake boxissa on lyhenteet jotain. IGN GAUGES=audio alarm,instrument cluster gages,brake switch,cruise control.Tämä sijaitsee alhaaltapäin vasemmalta lähtien toinen rivi ja neljäs ylös 20 A sulake.STOP HAZ =Stop hazard flasher,audio alarm.Tämä sijaitsee neljär rivi alhaalta ja viides ylhäälle,15 A.Tässä ei viitata suoraan jarruvaloihin,eli on kai brake lights suppealla englannilla.Backup lights mainitaan ja tail lamps.Auttaako?
-
Eagle_no1
Juu'u.. Tuli nyt varmistettua, että mulla on vanissa jarruvalot, hätärit ja cruise saman sulakkeen takana.. Totesin sen kun Västeråsista tultiin kun ei enään motarilla cruise toiminutkaan ja koitin piruuttaan hätärit, niin eipä toiminu nekään... Vaihdoin sulakkeen ja kaikki pelas taas.. Aika erikoista että nuo kaikki on saman sulakkeen takana.. 
VTCF 1325