juhannus auringossa

Meetingien jälkipuinti
Kapu
Viestit: 1106
Liittynyt: 24 Huhti 2004, 09:38
Paikkakunta: Ulvila, Boston
Viesti:

juhannus auringossa

Viesti Kirjoittaja Kapu »

Kiitoksia juhannus miitingistä Lunan ja Astronkin puolesta. Mukavaa oli, jopa kelitkin oli suosiolliset. Saarelta löytyi myös mukavasti noita vanhoja raunioita :)

Kuva
VTCF ry jäsen 532
West Vanners
EZ-Vanners of Mass

Chevrolet Express "Lunavan" 1997
TIIKERI
Viestit: 1537
Liittynyt: 13 Marras 2005, 09:31
Paikkakunta: HELSINKI/milloin missäkin

Viesti Kirjoittaja TIIKERI »

Kerro amerikan pojille terveisiä ja kiitoksia myös minulta,oli hauska reissu kokonaisuudessaan
TIIKERI
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
blackfoot
Viestit: 15
Liittynyt: 04 Kesä 2006, 14:23
Paikkakunta: Valkeakoski

Viesti Kirjoittaja blackfoot »

Onhan se kiviseinään varmasti lysti kirjoitella,eri asia onhan nuo jotka sotkevat VR.n vaunuja sekä urbaania betoniseinää epäselvillä töhryillä.Nyt saisi kyllä hävetä asianosaiset,aikuiset ihmiset :shock:
Regency
Viestit: 430
Liittynyt: 29 Huhti 2005, 22:14
Paikkakunta: Kylmäkoski

Viesti Kirjoittaja Regency »

Onko toi oikeasti sinne tehty maalaus vai joku kuvamanipulaatio-hässäkkä...? :evil:
Taija
Viestit: 153
Liittynyt: 24 Syys 2004, 08:46
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja Taija »

Samaa mietin minä kun ton näin... Ei kai kukaan nyt oikeasti kivimuuriin mene kirjoittamaan :roll:
"Pätkä mikä pätkä"
Jäsen nro 99
VA-100
Kapu
Viestit: 1106
Liittynyt: 24 Huhti 2004, 09:38
Paikkakunta: Ulvila, Boston
Viesti:

heh

Viesti Kirjoittaja Kapu »

Suckers... :wink:
VTCF ry jäsen 532
West Vanners
EZ-Vanners of Mass

Chevrolet Express "Lunavan" 1997
Juki
Viestit: 234
Liittynyt: 03 Touko 2004, 22:13
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Juki »

suckers el (the ~; mon) 1 imurikalat (heimo Gobiesocidae) 2 kempit (heimo Psyllidae), lehtikempit (heimo Psyllidae)

Ahaa...siis joku kala on syyllinen ja Luna vaan putsaa????
Oliks lisää kuveja?
Kapu
Viestit: 1106
Liittynyt: 24 Huhti 2004, 09:38
Paikkakunta: Ulvila, Boston
Viesti:

kuvia löytyy

Viesti Kirjoittaja Kapu »

Kuvia on http://www.kuvaboxi.fi

tunnus 0456336403
salasana chevy

Katteelkaa, sinne oli Ristokin laittanu jo omiansa. Kiitos Risto.
Sinne voi ladata itte myös...
VTCF ry jäsen 532
West Vanners
EZ-Vanners of Mass

Chevrolet Express "Lunavan" 1997
jari
Viestit: 854
Liittynyt: 05 Helmi 2005, 22:48
Paikkakunta: pori,noormarkku

Viesti Kirjoittaja jari »

kiitos taas kapu hyvistä kuvista :wink:
west vanners
vtcf1004


KIITOS JA ANTEEKS!!!!!!!!!
putkitukka
Kapu
Viestit: 1106
Liittynyt: 24 Huhti 2004, 09:38
Paikkakunta: Ulvila, Boston
Viesti:

kuveja

Viesti Kirjoittaja Kapu »

No noi on Astron ottamia... ja ihan kaikki ei oo Ahvenanmaalta, jotkut ehkä jopa huomas... :wink:
VTCF ry jäsen 532
West Vanners
EZ-Vanners of Mass

Chevrolet Express "Lunavan" 1997
Regency
Viestit: 430
Liittynyt: 29 Huhti 2005, 22:14
Paikkakunta: Kylmäkoski

Viesti Kirjoittaja Regency »

OK...Nyt näytti paremmalta. :P
Miksu
Viestit: 366
Liittynyt: 10 Helmi 2006, 17:57
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Miksu »

Noh, minnee en päässy :( mut yritin kuiteskii auringossa olla (talonkatol) persus palo ja kateeks kävi ahvenanmaan kulkioita. Mut sama aurinko se sielkii kait :D
VTCF 1251
G20 5.7l bensa Starkki.(natsku)
juha
Viestit: 264
Liittynyt: 26 Huhti 2004, 17:36
Paikkakunta: PORI

Re: juhannus auringossa

Viesti Kirjoittaja juha »

Kapu kirjoitti:Kiitoksia juhannus miitingistä Lunan ja Astronkin puolesta. Mukavaa oli, jopa kelitkin oli suosiolliset. Saarelta löytyi myös mukavasti noita vanhoja raunioita :)

Kuva
Kari, vanha kissantappaja iski jälleen... Nyt se tuhos muinaismuistomerkin...
Kait toi maalattu on, eihän valokuvaaja nyt mistään photoshopista ikinä kuullut ole...
Kapu
Viestit: 1106
Liittynyt: 24 Huhti 2004, 09:38
Paikkakunta: Ulvila, Boston
Viesti:

cat carrier

Viesti Kirjoittaja Kapu »

Jää tätä se Juha muisteli.... Pistetään nyt taas tähän ihmisten kiusaks :)

Kuva
VTCF ry jäsen 532
West Vanners
EZ-Vanners of Mass

Chevrolet Express "Lunavan" 1997
karivanner
Viestit: 5
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 19:11

Re: juhannus auringossa

Viesti Kirjoittaja karivanner »

Kuva

Payback is a bitch :)
What ever happened, WE DIDN´T DO IT!
EZ-VANNERS, Mass USA
iikka
Viestit: 277
Liittynyt: 23 Elo 2006, 20:06
Paikkakunta: kanGASala
Viesti:

Re: juhannus auringossa

Viesti Kirjoittaja iikka »

:lol: :lol: :lol: :lol: :twisted: :twisted: :twisted: :wink:
VTCF 1325
magenta
Viestit: 895
Liittynyt: 05 Loka 2005, 09:45
Paikkakunta: Vantaa

Re: juhannus auringossa

Viesti Kirjoittaja magenta »

Moi
Mitä noi on tossa korotuksessa ?
Siis kuvaboxin Ahvenanmaa kansiossa alahelmastaan vihreä Chevy.
Mika
Van 4x4
Independent Vaners
karivanner
Viestit: 5
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 19:11

Re: juhannus auringossa

Viesti Kirjoittaja karivanner »

Taidat tarkoittaa Jorin autoa (siellä on monta Ahvenanmaa kansiota...)

Valojahan ne....
What ever happened, WE DIDN´T DO IT!
EZ-VANNERS, Mass USA
Vastaa Viestiin