Olisko kellään antaa neuvoja, kun LT 28 ei lähde käyntiin.
Vaihdettu on startin hiilet, hehkut, hehkuaikarele ja suljinsolenoidi.
Ilmattukin on polttoainejärjestelmä, mutta ei vain lähde käyntiin.
Ekan hehkutuksen jälkeen akku hyytyy käynnistettäessä.
Akku mitattiin kuormitusmittarilla hyväkuntoiseksi.
Apuvirran antamisesta ei ollut hyötyä.
Missä vika? Olisiko akku kypsynyt täysin vai mikä on?
VW LT28 ei lähde käyntiin
-
CarMechanic
VW LT28 ei lähde käyntiin
Itseoppinut automaalari,koulutukselta autosähköasentaja, joka valmistui lentokoneasentajaksi ja työskentelee maalarina lentokoneteollisuudessa.
-
CarMechanic
Regency kirjoitti:Onko jakoremmeille tehty mitään tai onko muuta mikä olisi voinut muuttaa ajoitusta? Sinä aikana, kun auto on ollut minulla niin jakoremmeille ei ole tehty mitään. Tarttisi vain saada ajoitusmerkeistä kuvat, niin pääsisi tarkastamaan,että onko jako kohdallaan.
Tuleeko putkesta savua kun starttaa? Putkesta ei tule savua ainakaan nyt kun olen kokeillut startata käyntiin.
Tuleeko pumpun solenoidille virta? Pumpun solenoidille tulee virta ja solenoidi on uusittu.
Naftasuodatin oli melko likaisen näköinen ja kaipaa vaihtoa,mutta ei ole vielä uusittu.
Me meinaan tapeltiin saman ongelman kanssa n. vuosi sitten kun LT teki topin.
Itseoppinut automaalari,koulutukselta autosähköasentaja, joka valmistui lentokoneasentajaksi ja työskentelee maalarina lentokoneteollisuudessa.
jep,mulla oli se mangneettiventtiili pumpulta jumissa.siinä kanssa pikkasen haettiin vikaa.jossain välissä siinä alkoi laturi vinoilee ja taas ei käymään millään,uus akku tyhjiin parilla sahauksella
no nyt kun ajelen pensa vanilla ni ei oo noita ongelmia enää.aina jotai sen verran suurempaa että hinurilla himaan

riisseli vani ja aina kädet mustana
nyt vielä bensaki ja aina vaan mustemmat kädet
nyt vielä bensaki ja aina vaan mustemmat kädet