Top Camp Meet 5 Vaasa
-
Eagle_no1
Top Camp Meet 5 Vaasa
Alustavaa ohjelmaa tollasessa linkissä tarjolla.
Käykäähän kuskkaamssa myöhemminkin jos vaikka tulee muutoksia.
http://www.eagle-no1.fi/vaasa/
Käykäähän kuskkaamssa myöhemminkin jos vaikka tulee muutoksia.
http://www.eagle-no1.fi/vaasa/
tohtiskohan sitä vaasaan päin lähtee ajeleen täältä turun suunnalta. muita täältä suunnalta lähdössä? en ole yhdessäkään meetingissä käynyt vielä mutta kiinnostaisi kovasti tulla katsomaan. jos vaikka vaunun pistäis perään ja lähtis muijan kanssa sinne, mikäli vani toimii sitä ennen hyvin et uskaltaa lähtee!
Otappa yhteyttä niin hurutappa raumalle,meitä on muutama auto kunta lährössä sinne perjantaina,mukaan mahtuu taatusti ja jne.....tervetuloa kaikki vaan......!!!!mosanbik kirjoitti:tohtiskohan sitä vaasaan päin lähtee ajeleen täältä turun suunnalta. muita täältä suunnalta lähdössä? en ole yhdessäkään meetingissä käynyt vielä mutta kiinnostaisi kovasti tulla katsomaan. jos vaikka vaunun pistäis perään ja lähtis muijan kanssa sinne, mikäli vani toimii sitä ennen hyvin et uskaltaa lähtee!
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
lauantaina meitä tulee muuten ilahduttamaan ainakin MEAN CROSS ja ehkäpä paikalle saapuu myös toinen raju bändi jonka nimi jääköön salaisuudeksi.sen verran kuitenkin voin kertoa että paranoid taittuu pojilta todella hyvin

riisseli vani ja aina kädet mustana
nyt vielä bensaki ja aina vaan mustemmat kädet
-
Jakke 1114
top camp meet
Joo joensuu kyllä tappaa kiukaan lisäks vielä muut saunojatkin

-
Micke
Ota dieselin kanssa yhteyttä jos onnistuu kun mä luulen että toi leirintäalue on virallisesti kiinni ja dieseli tulee vasta perjantaina sinnemosanbik kirjoitti:no niin nyt näyttääkin siltä et tultais jo tostai iltana mikäli mahdollista ja lähdettäis jo lauantaina pois kun muijalla työ päivä sunnuntaina harmittaa vietävästi. niin että miten toi torstaina saapuminen mahtaa onnistuu?
jep kiinne on mutta kaikkihan on mahdollista.koitan selvittää miten onnistuis saapuminen jo torstaina
ja jos jollain on jotain kysyttävää niin numero on 050-4318181.sen verran vielä noista mökeistä että niitä on muutama vielä vapaana.aika paljon on tullut kyselyitä sellaisilta jotka ei ole ennen meeteissä ollut että kaippa sitä porukkaakin tänä vuonnakin on enemmän kun edellis vuosina

riisseli vani ja aina kädet mustana
SE OM MORO MANSESTA
En ole vielä teijän kerhoon liittynyt
mutta liityn vielä kunhan kerkiän ja
kattelin että se leirintäalue on tolloin jo suljettu
että onko yksityis tilaisuus
että pääsekö joukkoon julmaan muullakin kuin jenkki pelillä
vaikka sekin hankitaan kun keritään
olisin meinaan lährös mersun asuntoautolla ja vaunulla
sinne teiän karkeloihin jos vaan käy
JONES Mansesta
En ole vielä teijän kerhoon liittynyt
mutta liityn vielä kunhan kerkiän ja
kattelin että se leirintäalue on tolloin jo suljettu
että onko yksityis tilaisuus
että pääsekö joukkoon julmaan muullakin kuin jenkki pelillä
vaikka sekin hankitaan kun keritään
olisin meinaan lährös mersun asuntoautolla ja vaunulla
sinne teiän karkeloihin jos vaan käy
JONES Mansesta
-
raippisracer
-
karaVANNARI
raippisracer kirjoitti:kyllä tää olisi varmaan kiva mut kun mä en osaa niin hyvin suomea niin ei vissin sovi mulle nää meetingit
Jos sinä et opi suomia niin muut oppii varmaan ruottia
Tai ottaa paperia mukaan ja piirtää mitä o vailla
Mitä ite oon ruottisa kulkenu ja en ymmärrä ku keskisormen verran ruottia!
Aina on pärjätty ja pärjätään
Teikköite?
-
Eagle_no1
-
Micke
En osaa minäkää suomee mutta puhun kuitenkin ja se ei oo koskaan ollut ongelmaa vani miitissä vaikka olen puhunut vähä "hoono suomi" että tervettuloa vaan miitille.Ainakin mun perhe puhuu ruotsia ja kyllä kielän taito löytyy vähän jokaiselta muutaman kaljan jälkeenraippisracer kirjoitti:kyllä tää olisi varmaan kiva mut kun mä en osaa niin hyvin suomea niin ei vissin sovi mulle nää meetingit
-
raippisracer
-
Micke
-
Lady Diesel
-
wolfracing
Tere!!
Tulossa ollaan Terveisiä nasulammelta!! toivottavasti maha pelaa ensiviikonloppuna
T Henkka & Päivi
Chevy Van G20 -90
Toyota Avensis -04
VTCF ry
Toyota Avensis -04
VTCF ry
Top Camp Meet 5 Vaasa
Ciao kaikille Bulgariasta.Kauheat vieroitusoireet
, vikko ilman vania ja rock´n rollia,onneksi on hetimiten meetinki
.Mirkku ja Oskarkin odotelee jo innolla,isosisko Rosakin tulee,joten liikettä riittää. Näkyillään Vaasassa. 
Top Camp 5 Vaasa
Ciao kaikille Bulgariasta. Forssan jälkeen Bulgariaan
kulttuurishokki
siellä kamalasti vierotusoireita, ei vania ei rock´n rollia
. Onneksi päästään hoitoa saamaan Vaasaan
. Oskar &Mirkku odottelee innolla ja isosisko Rosakin tulee mukaa
,joten liikettä riittää.Nähdään Vaasassa 
Kohta lähdetään odotteleen teitä Top Campingiin
Tervetuloo, kaikki rohkeesti mukaan! Lätkät on hienoja, rantasauna uimarantoineen odottaa kylpijöitä, ja huomiseksi on ohjelmaa ja musaa luvassa.
Täällä länsirannikolla vietetään tänä viikonloppuna venetsialaisia, eli huvilakauden päättäjäisiä. Eli launtaina raketit paukkuu saaristossa, jotta ei tartte säikähtää, ei ole sotaharjoitukset käynnissä
t. Ulla&Kari

Tervetuloo, kaikki rohkeesti mukaan! Lätkät on hienoja, rantasauna uimarantoineen odottaa kylpijöitä, ja huomiseksi on ohjelmaa ja musaa luvassa.
Täällä länsirannikolla vietetään tänä viikonloppuna venetsialaisia, eli huvilakauden päättäjäisiä. Eli launtaina raketit paukkuu saaristossa, jotta ei tartte säikähtää, ei ole sotaharjoitukset käynnissä
t. Ulla&Kari
miitinki paketissa
Kiitoksia tästäkin miitistä! Meikä jatkaa peräkontissa nukkumista vielä, ennen kuin lähtee ajamaan kotia päin...zzZz!
Että semmosta...
-
wolfracing
Kiitos ja anteeks
Hyvästä ja hauskasta miitingistä
Maito oli taas kerran oikein hyvää
T Henkka ja Päivi Hki
Chevy Van G20 -90
Toyota Avensis -04
VTCF ry
Toyota Avensis -04
VTCF ry