Juthbackan Markkina

Meetingien jälkipuinti
Micke

Juthbackan Markkina

Viesti Kirjoittaja Micke »

Huonenna 17.8 ja lauantaina tapahtuu Uudessakarlepyyssa kun on romumarkkina siellä.Ilmainen parkkipaikka vaneille harrasteauto parkista,enne jokisiltaa näyttämällä VTCF:n jäsenkortti/lasi tarra tai VAiN HÄJYYN tarra http://www.uusikaarlepyy.fi/fi/626/id/169
Kapu
Viestit: 1106
Liittynyt: 24 Huhti 2004, 09:38
Paikkakunta: Ulvila, Boston
Viesti:

no juu

Viesti Kirjoittaja Kapu »

Siellähän sitä törmäiltiin.... Olihan melkoset rompemarkkinat :)
VTCF ry jäsen 532
West Vanners
EZ-Vanners of Mass

Chevrolet Express "Lunavan" 1997
Micke

Viesti Kirjoittaja Micke »

Joo ja siellä oli aika monta vania parkissa toki ei oikein monta kerholaisia mutta ehkä yks tuleeva :D :D
Vastaa Viestiin