Top Camp Meet 5 Vaasa

Meetingien jälkipuinti
TIIKERI
Viestit: 1537
Liittynyt: 13 Marras 2005, 09:31
Paikkakunta: HELSINKI/milloin missäkin

Viesti Kirjoittaja TIIKERI »

Kiitos järjestäjille ILMEISESTI kivasta tapahtumasta :lol:
Filmi loppui jossain kohti kamerasta ja pikkaisen itseltäkin :wink:
Ja kiitos tumpille ja kuskille/kokille,jolta sain kyydin vaasaan
Kiitos henkalle ja päiville takastulo matkasta
TIIKERI
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
Ulla
Viestit: 70
Liittynyt: 21 Kesä 2005, 08:41
Paikkakunta: Mustasaari

Viesti Kirjoittaja Ulla »

KIITOKSET kaikille teille mukaville vannareille, jotka tuli meidän miittiin. Ei tarvinnu yksin kökkiä ja bänditkin sai yleisöä.
Bändit ekana "The Living Force" ja tokana "Mean Cross" kiittävät tippilaatikon annista.... bändien jäsenten keski-ikä on 14 vee (vaikka osaavatkin Paranoidin ja monia muita vanhoja klassikoita). Lupasivat tulla toistekki jos pyydetään :wink: .

Paikalla oli 44 autokuntaa, 84 aikuista ja 45 lasta. Kilometrejä tuli kotoa miittiin ja takas (kaikki autokunnat) yhteensä 20050 km. Kun sen laskee henkilömäärän mukaan niin porukka on kattellu maisemia yhteensä 64200 km:n verran 8) . Autojen keski-ikä oli 1988,8 (80's on pop 8)).

Uusia jäseniä oli paikalla peräti 13 kpl, hieno homma. Toivottavasti nähdään teitä jatkossakin :D

t. Ulla&Kari 8) 8)
mosanbik
Viestit: 85
Liittynyt: 08 Syys 2006, 18:11
Paikkakunta: askainen

Viesti Kirjoittaja mosanbik »

todella suuret kiitokset täältä turun vierestä! t: Mikko ja Mari :lol:
Micke

Viesti Kirjoittaja Micke »

mckataja kirjoitti:TAISI MEETINKI KÄRPÄNEN PURRA PINTAA SYVEMMÄLTÄ,NO EIPÄ HÄTIÄ MITÄÄN,ON SITÄ PAHEMPIAKIN ASIOITA MIHIN VOI JÄÄDÄ KOUKKUUN.JÄTTI ISOT KIITOKSET KAIKILLE,OLI IHANA VIIKONLOPPU VAASASSA :D :D :lol: :D
Joo se on vaarallista tulla Vaasaan minäkin jäi koukkuun kolme vuotta sitten Vaasassa :D :D :D
Epola
Viestit: 27
Liittynyt: 12 Huhti 2007, 16:34
Paikkakunta: kello

Viesti Kirjoittaja Epola »

kyllä pitää ens kesänä jatkaa meeteissä käyntejä,puras kans siihen malliin!!!!!!! JARI&SARI
karaVANNARI
Viestit: 505
Liittynyt: 16 Tammi 2007, 21:18
Paikkakunta: Piehinki

Viesti Kirjoittaja karaVANNARI »

Oli kyllä hienoo olla mukana! Joten kiitos & anteeks :D :D :D
Teikköite?
Vastaa Viestiin