koiravauvoja
Kävin sunnuntaina Kajaanin näyttelyssä ja olipa ihana katella borderterrierinuoria kehässä, on ne niin sulosia. Oma on jo melkein eläkeiässä, mutta kesällä pitäs tulla nuorta verta laumaan. Sitten se näyttelyissä ravaaminen taas alkaa
Niin ja tuon linkin takaa löytyy mun karvaset lapset:
[/url]http://irc-galleria.net/view.php?nick=B ... d=37467745
Jaha, minä olevinaan osasin, mutta en kai sitten osannutkaan
Niin ja tuon linkin takaa löytyy mun karvaset lapset:
[/url]http://irc-galleria.net/view.php?nick=B ... d=37467745
Jaha, minä olevinaan osasin, mutta en kai sitten osannutkaan
Oldsmobile Cutlass Cruiser -81
Chevrolet Caprice Classic STW -89
Dodge Ram Van -90
Chevrolet Caprice Classic STW -89
Dodge Ram Van -90
mä katoinkin jo kuvasta että nahkahan se siellä, jännät ajat teillä
mä oon meidän mammasta huolissaan että tuleeko vauvoja ollenkaan, jäi vuotamaan astutuksen jälkeen ja nyt on antibiooti päällä, vasta viikon päästä mennään ultraan.
minä oon jo vuosia haaveillut nahkasta, mutta nuo pehkot tuossa vaan pyörii
mä oon meidän mammasta huolissaan että tuleeko vauvoja ollenkaan, jäi vuotamaan astutuksen jälkeen ja nyt on antibiooti päällä, vasta viikon päästä mennään ultraan.
minä oon jo vuosia haaveillut nahkasta, mutta nuo pehkot tuossa vaan pyörii
Puavo pyrre
No tulihan haettua uusi vanukkaan kontin valtaaja viime sunnuntaina
Puavo pyreneitten koira
http://www.kolumbus.fi/vesa.lilja/puavo.JPG
Puavo pyreneitten koira
http://www.kolumbus.fi/vesa.lilja/puavo.JPG
Viimeksi muokannut -LIVE-, 25 Tammi 2007, 23:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
VTCF 1304 Chevy Van G20 6.2 D Belair
Se kellä on kuollessaan eniten romua, on VOITTAJA!
Se kellä on kuollessaan eniten romua, on VOITTAJA!
Meillä räjähti torstai illalla. Seitsemän nahka poikaa. Oikein Jukolan veljekset tai seitsemän kääpiötä
Yksi on vähän heikommassa kunnossa, mutta toivomme parasta. Muut voivat mainiosti.
Jämin reissu jäi väliin, mutta mikäs täällä poikien keskellä ollessa
Jämin reissu jäi väliin, mutta mikäs täällä poikien keskellä ollessa
Mumin motto. Rokki soi vaikka korvat menis.
Merja tö Mumi.
Merja tö Mumi.
meitin saksanpaimen koira pyöräytti viime yönä kuusi pentua yksi uros ja viisi narttua nyt vahtii tosi tarkasti ettei yhtään katoa.
http://www.kutrin.fi/tiltsun/
tuolla voi käydä kurkkaamassa kuvia pennuista,
sivut on hyvin vajaat, mutta lisäillään kuvia pikkuhiljaa
narttu oli rauhallinen synnyttäjä ja pennut hanakoita tissille
http://www.kutrin.fi/tiltsun/
tuolla voi käydä kurkkaamassa kuvia pennuista,
sivut on hyvin vajaat, mutta lisäillään kuvia pikkuhiljaa
narttu oli rauhallinen synnyttäjä ja pennut hanakoita tissille
keikka, miten mä en ole sun viestiä huomannut. Vaikka olen kirjoittanut jälkeenpäin
Paljon onnea penneleistä, kasvakoon heistä erinomaisia koiria
teillä oli sitten tyttövoittoinen pentue, no sentään yksi poikakin.
Suloisia ovat heti kävin kurkkimassa
Paljon onnea penneleistä, kasvakoon heistä erinomaisia koiria
Suloisia ovat heti kävin kurkkimassa
Merja tö Mumi.
Merja tö Mumi.
hei pulikka, niin se voi silmä olla sokee
ja näin on aika mennyt
pennut on lähes lähteneet maailmalle , kaksi on vielä jäljellä, niistä toinen jää kotiin..."ämmä" , saahan mies sitten huudella että ämmä pr.. tuu pois sieltä pusikosta... toinen on kotia vailla.
eiköhän se sopiva koti löydy sillekin
iloista vappua kaikille, meillä se menee työn merkeissä
ja näin on aika mennyt
pennut on lähes lähteneet maailmalle , kaksi on vielä jäljellä, niistä toinen jää kotiin..."ämmä" , saahan mies sitten huudella että ämmä pr.. tuu pois sieltä pusikosta... toinen on kotia vailla.
eiköhän se sopiva koti löydy sillekin
iloista vappua kaikille, meillä se menee työn merkeissä
koiravani
Terveisiä kaakon kulmilta
tossa sattu noi koirajutut silmiin ja oli heitettävä oma tarina mukaan. Kaikkialla sitä koiraihmisiin törmääkin.
tossa keväällä tuli käytyä kehä 3 laidalla autokaupoilla ja sinne jäi ahdas
eurooppalainen tila-auto
tilalle tuli tietty G20. ja mitä tohon koirajuttuihin tulee ni tää sini heppavani tulee myös näkymään noissa suomen koiratapahtumissa eli missä se vani-mätsäri pidetää...
T: Kotipaikka Pyhtää eikä hävetä yhtää
tossa keväällä tuli käytyä kehä 3 laidalla autokaupoilla ja sinne jäi ahdas
eurooppalainen tila-auto
T: Kotipaikka Pyhtää eikä hävetä yhtää
-
Artisti Kurttu
- Viesti:
kylläpä on penusilla ainakin kunnon kaulukset.
laitahan kuvia kasvavista vauvoista...
meidän sakupennut täyttää tänään viisi kuukautta ja ne jotka jäi tähän lähistölle ovat jo käyneet koulua kuusi viikkoa, nuorena se on aloitettava.
raumalla on syksyllä spl:n näyttely, niin että jos sinne tulee lähdettyä niin bumba saa kaffeet tarjota
Kylläpäs on aika rientänyt. Tänään lähtevät ensimmäiset neljä karvaista lasta maailmalle. Kolme jää vielä muutamaksi päiväksi. Ikävä tulee pieniä villejä kakkakoneita
Mutta tulevat kodit ovat aivan ihania, joten mukavaa ne on uusiin koteihin luovuttaa
Tässä pari kuvaa puteista. Kuvissa ovat viisi viikkoisia.

Merja tö Mumi.
Merja tö Mumi.
http://www.mervi80.vuodatus.net/
tuossa uusi kotisivu meindän koirille....
lähi päivinä pitäs tulla pentue ulos....
tuossa uusi kotisivu meindän koirille....
lähi päivinä pitäs tulla pentue ulos....
Re: koiravauvoja
tässä odottelen sakemannin pentuja syntyväksi, kun karo kävi taas ulkomaangigolon luona lemmenlomalla, on ollut hiljainen viikko kotona koiria hoitaen kun tuo perheemme varsinainen "vanihullu"
No pitääpä nyt minunkin laittaa että jo viikkoa ennen joulua tuli haettua uusi (uros)pentu kotiin...
Ajokoiran ja Saksanpaimenkoiran sekoitus...
Isona tästäkin tulee jänis/kettu-koira.
Ajokoiran ja Saksanpaimenkoiran sekoitus...
Isona tästäkin tulee jänis/kettu-koira.
täytyykin tulla katsomaan kun tulen äitiä moikkaan toijalaan.vai olix sen takana mitään 
Meillekin tulee vauva...pitäis perjantai-aamuna hypätä Helsingistä koneeseen, hypätä Madridissa koneesta, hypätä johonkin pikkurimpulaan (autoon?!?) kärrätä 500 kilsaa pohjoiseen sen kinnerin kanssa napata vauva kyytiin ja kärrätä taas takaisin Madridiin, hypätä koneeseen ja olla Sunnuntaina iltapäivällä taas Helsingissä jossa vauva pääsee ekan kerran OIKEAN auton kyytiin tässä kuva

vtcf 1202
Mikäs tuo tuommonen koiruus on kun oikein madridista asti tarvii käydä hakemassa? 
VTCF 1325
Espanjanmastiffi, niinkuin toinen meidän nykyisistäkin. Suomessa vaan on toi kanta niin suppea että aateltiin hakea ihan lajin kotimaasta kun löyty sopivan pieni kasvattaja...kellä viiraa mitenkin, meillä tällai 
vtcf 1202
meillä syntyi viime lauantaina yhdeksän topakkaa saksanpaimenkoiran alkua
Meilläkin on täällä Valkeakoskella 8 kpl ryppyrullia.
Huomenna 3 viikon ikään ehtineitä Shar Pei nappuloita
öhkömönkijäisiä
Huomenna 3 viikon ikään ehtineitä Shar Pei nappuloita
öhkömönkijäisiä
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
Söpöjä nui shar-pein nappulat
. Meillä meni reissu hyvin ja nyt vauveli nukkuu tossa pöydänjalan vieressä lattialla. Jos joskus tarttee kuljetella koiruuksia koneessa niin lämpimästi suosittelen KLM lentoyhtiötä, todella ystävällinen palvelu, lentoemot kävivät lennon aikanakin kertomassa vauvelin kuulumisia, no siitä huolimatta oli hiukan hermona siihen asti kun Helsinki-Vantaalla sai kuljetuslootan hinaukseen ja kärrättyä vanille asti
laittelen tuoreempia kuvia jahka saan niitä koneelle
vtcf 1202
Voi ihanuutta sentään teilläkin siellä
Ex ukon kaveri toi aikoinaan 10 vuotta sitten kans noita suoraan Espanjasta ja kasvatti aktiivisesti, mutta niinhän se menee, että aikansa kutakin.. nyt Sami tuo kait autoja sieltä
Mä kans päivittelen tuoreempia kuvia varmaan viikonloppuna, kun nyt ne alkaa jo näyttää enemmän alieneilta, kuin rotilta
Ex ukon kaveri toi aikoinaan 10 vuotta sitten kans noita suoraan Espanjasta ja kasvatti aktiivisesti, mutta niinhän se menee, että aikansa kutakin.. nyt Sami tuo kait autoja sieltä
Mä kans päivittelen tuoreempia kuvia varmaan viikonloppuna, kun nyt ne alkaa jo näyttää enemmän alieneilta, kuin rotilta
Jos on koirankasvatuksesta kyse, ei ole kovin pitkäjänteistä kasvatustyötä jos JO 10 vuoden jälkeen on muut puuhat... En sanoisi aktiiviseksi kasvatukseksi 
"Pätkä mikä pätkä"
Jäsen nro 99
VA-100
Jäsen nro 99
VA-100
Niin no, minä en ainakaan ole mikään ketään arvostelemaan, enkä mistään mitään tiedä....
Harrastaa saa jokainen kaikkea, mikä hyvälle tuntuu, kunhan muistetaan inhimillisyys...
Samillakin, niin kuin monella muullakin, on tässä elämän tilanteet muuttuneet...
Ja se siitä
Harrastaa saa jokainen kaikkea, mikä hyvälle tuntuu, kunhan muistetaan inhimillisyys...
Samillakin, niin kuin monella muullakin, on tässä elämän tilanteet muuttuneet...
Ja se siitä
Pakko vielä jatkaa sen verran, että tajusin tuon kirjoitukseni jälkeen, että oman koiran kasvattajakin "katosi" kyllä viiden vuoden ja kolmen pentueen jälkeen vaikka luulin että on tosi harrastaja

-taija-
-taija-
"Pätkä mikä pätkä"
Jäsen nro 99
VA-100
Jäsen nro 99
VA-100
Totta tuokin....
Ja tosiaan ollaan onneksi kaikki yksilöitä; niin jonkun asteikolla tuokin on jo paljon ja jonkun vähän
Mä ainakin annan kaikkien kukkien kukkia
ja yritän saada noista ryppyrullistani aikaan mahdollisimman sosiaalisia koirakansalaisia
"osa tykkää äideistä ja osa tyttäristä", ja jollein käy sopivan paikan tullen molemmat
*pulmu, kaikkien suomen öhkömönkijäisten äitee*
Ja tosiaan ollaan onneksi kaikki yksilöitä; niin jonkun asteikolla tuokin on jo paljon ja jonkun vähän
Mä ainakin annan kaikkien kukkien kukkia
"osa tykkää äideistä ja osa tyttäristä", ja jollein käy sopivan paikan tullen molemmat
*pulmu, kaikkien suomen öhkömönkijäisten äitee*